Ik zou het dan lekker een beetje beperkt houden dat whatsappen, anders zit je misschien wel een flinke berg tijd te verspillen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Illiberal het volgende:
Ik zou vanavond een eerste date hebben met iemand waarmee ik al een paar dagen aan het whatsappen ben. Ze heeft echter om uitstel gevraagd omdat ze vertrouwensissues heeft. Een aantal relaties van haar waren op een slechte manier afgelopen, dus weet ze niet of ze jongens kan vertrouwen. Ze kent me nog niet goed genoeg dus wil ze langer whatsappen.
Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.
Dus ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
Misschien even rustig aan doen met reageren op de whatsappjes, paar uur wachten af en toequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.
Dus ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
Ik 25, zij 22. Hiervoor hadden we gechat op PaiQ.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..
En wat je er mee aan moet : afkappen.
Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef Illiberal het volgende:
Dat andere gasten tegen haar gelogen hebben (De postbode waarmee ze afgesproken had, die vrouw en kinderen bleek te hebben.), kan ik natuurlijk weinig aan doen. Dat ze dan 10x moet nadenken of ze mij wil vertrouwen, kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb haar nog nooit van mijn leven gezien.
Nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?
Het spijt me kerel, maar als vrouwen dat soort verhalen ophangen.. weet je zeker dat er geen harige shagrokende kerel je loopt te fokken? Heb je "haar" stem wel eens gehoord? Je hebt haar nummer..quote:
Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen
Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen
Dat sowieso. Maar een hoop mensen gebruiken die sites ook om gewoon een beetje te rotzooien achter hun vrouw om heb ik het idee, dan moet je inderdaad op intuitie afgaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...
Die 1e twee is gewoon wel mogelijk en te acteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.
• Een affaire met de postbode. Yeah right, soort van spreekwoordelijke "de melkboer".
• Verdorie, hij had gewoon een heel gezin! Right, wat een verrassing. Dat hebben normale mensen wel door vooraf.
• Het ergste ; áls dit al waar zou zijn - dan dit genante feit per whatsapp aan potentiele date vertellen.
Wake up and smell the coffee..
Hoeveel internetdates heb je gehad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou niet meer af willen spreken met iemand die al te schijterig is om een keertje te daten. Het is gewoon vrijblijvend, ze kan altijd weglopen. Het is niet alsof je haar vraagt om jouw kinderen te baren
Wat kunnen mensen soms moeilijk doen
RTFMquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je op RP je foto's niet zichtbaar maken behalve voor diegene die je een bericht stuurt?
Iedereen hoeft mijn foto's niet te kunnen zien, diegene die ik een mail stuur wel
Kan het ook in niet breezer taal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |