abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:05:06 #51
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109167754
Beetje kletsen over werk, school, muziek, gadgets, uitgaan...
pi_109167938
Uitstelgedrag is nooit een goed teken. Niet van jezelf, alsook niet van een ander.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_109169148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Illiberal het volgende:
Ik zou vanavond een eerste date hebben met iemand waarmee ik al een paar dagen aan het whatsappen ben. Ze heeft echter om uitstel gevraagd omdat ze vertrouwensissues heeft. Een aantal relaties van haar waren op een slechte manier afgelopen, dus weet ze niet of ze jongens kan vertrouwen. Ze kent me nog niet goed genoeg dus wil ze langer whatsappen.
Ik zou het dan lekker een beetje beperkt houden dat whatsappen, anders zit je misschien wel een flinke berg tijd te verspillen.

Ik heb eens 4 dagen lang heel intensief zitten whatsappen, echt van 's morgensvroeg, tijdens werk, na het eten, tot 's avonds laat. Maar gelukkig hadden we na 4 dagen al afgesproken en toen bleek het een grote afknapper, we hadden niks met elkaar, althans ik niet met haar in ieder geval.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:50:17 #54
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109169435
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.

Dus ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:09:06 #55
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_109170031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.

Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..

En wat je er mee aan moet : afkappen.
Overal verstand van.
pi_109170086
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:

Misschien even rustig aan doen met reageren op de whatsappjes, paar uur wachten af en toe
(moet je natuurlijk niet constant inloggen op whatsapp anders update ie je timestamp).

Dus beetje negeren, kijken of ze dan misschien aanstalten maakt toch nog af te spreken.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:20:02 #57
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109170318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..

En wat je er mee aan moet : afkappen.
Ik 25, zij 22. Hiervoor hadden we gechat op PaiQ.

Het verder niet zo dat we non-stop aan het whatsappen zijn, gister bijvoorbeeld helemaal niet. Dus waarschijnlijk is het sowieso wel een aflopende zaak.
pi_109170584
Ik zou niet meer af willen spreken met iemand die al te schijterig is om een keertje te daten. Het is gewoon vrijblijvend, ze kan altijd weglopen. Het is niet alsof je haar vraagt om jouw kinderen te baren :')

Wat kunnen mensen soms moeilijk doen :')
pi_109171008
Mijn afwachtende houding heeft ook eens geholpen :)
We hadden gister een date staan, maar ik wilde dat zij eens zou vragen hoe of wat zonder mij telkens te laten komen. And so happened :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:41:53 #60
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109171016
Dat andere gasten tegen haar gelogen hebben (De postbode waarmee ze afgesproken had, die vrouw en kinderen bleek te hebben.), kan ik natuurlijk weinig aan doen. Dat ze dan 10x moet nadenken of ze mij wil vertrouwen, kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb haar nog nooit van mijn leven gezien.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:45:49 #61
57047 macondo
pi_109171124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef Illiberal het volgende:
Dat andere gasten tegen haar gelogen hebben (De postbode waarmee ze afgesproken had, die vrouw en kinderen bleek te hebben.), kan ik natuurlijk weinig aan doen. Dat ze dan 10x moet nadenken of ze mij wil vertrouwen, kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb haar nog nooit van mijn leven gezien.
Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?
Overal verstand van.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:46:04 #62
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109171134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?
Nee.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:50:01 #63
57047 macondo
pi_109171258
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:46 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Nee.
Het spijt me kerel, maar als vrouwen dat soort verhalen ophangen.. weet je zeker dat er geen harige shagrokende kerel je loopt te fokken? Heb je "haar" stem wel eens gehoord? Je hebt haar nummer..

Als het toch een vrouw blijkt te zijn, dan gok ik op een borderline met tal van issues.
Overal verstand van.
pi_109171860
Bij mij gaan de bellen af iig..
pi_109172115
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen ;)
pi_109172251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen ;)
Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:19:48 #67
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109172269
Nou dat het een kerel is die mij loopt te fucken lijkt me toch sterk.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:20:48 #68
57047 macondo
pi_109172309
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.

• Een affaire met de postbode. Yeah right, soort van spreekwoordelijke "de melkboer".
• Verdorie, hij had gewoon een heel gezin! Right, wat een verrassing. Dat hebben normale mensen wel door vooraf.
• Het ergste ; áls dit al waar zou zijn - dan dit genante feit per whatsapp aan potentiele date vertellen.

Wake up and smell the coffee..
Overal verstand van.
pi_109172450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...
Dat sowieso. Maar een hoop mensen gebruiken die sites ook om gewoon een beetje te rotzooien achter hun vrouw om heb ik het idee, dan moet je inderdaad op intuitie afgaan.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:30:34 #70
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109172674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:20 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.

• Een affaire met de postbode. Yeah right, soort van spreekwoordelijke "de melkboer".
• Verdorie, hij had gewoon een heel gezin! Right, wat een verrassing. Dat hebben normale mensen wel door vooraf.
• Het ergste ; áls dit al waar zou zijn - dan dit genante feit per whatsapp aan potentiele date vertellen.

Wake up and smell the coffee..
Die 1e twee is gewoon wel mogelijk en te acteren.
Maar dat 3e punt....zo een meid moet je niet eens willen ontmoeten. Ook al sta je 8 maanden droog, ook al is dat het enige intensieve contact wat je hebt met een chick. Welke vd 2 is het eigenlijk?
pi_109178272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou niet meer af willen spreken met iemand die al te schijterig is om een keertje te daten. Het is gewoon vrijblijvend, ze kan altijd weglopen. Het is niet alsof je haar vraagt om jouw kinderen te baren :')

Wat kunnen mensen soms moeilijk doen :')
Hoeveel internetdates heb je gehad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109194998
Kan je op RP je foto's niet zichtbaar maken behalve voor diegene die je een bericht stuurt?

Iedereen hoeft mijn foto's niet te kunnen zien, diegene die ik een mail stuur wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109196765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je op RP je foto's niet zichtbaar maken behalve voor diegene die je een bericht stuurt?

Iedereen hoeft mijn foto's niet te kunnen zien, diegene die ik een mail stuur wel
RTFM
pi_109197823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:53 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

RTFM
Kan het ook in niet breezer taal?
pi_109214911
Breezer taal?? :')

Ken je klassiekers.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')