Dat snap ik dus niet. Wordt er - aan haar kant van het scherm - keer op keer geleidelijk aan een dikke puntenjager-tampeloeris-foto zichtbaar, of iets?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:10 schreef Puntenjager het volgende:
En poef, weer verwijderd door 'miss Paiq zoveel'. Elke keer verheug je je en elke keer krijg je weer een tik geestelijk.
Ja, je moet geen verwachtingen hebben, maar dat is in werkelijkheid alleen niet mogelijk. Uiteraard heb je verwachtingen, anders sta je ook niet op die site, stuur je geen one-liners en chat je niet.
Nou ja, vandaag zou het wel aan mijn foto's gelegen kunnen hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wordt er - aan haar kant van het scherm - keer op keer geleidelijk aan een dikke puntenjager-tampeloeris-foto zichtbaar, of iets?
Ik heb dat zelden.
Vrouwen die er moeite mee hebben om direct te zijn als je niet het type bent wat ze aanspreekt en je op een later tijdstip snel verwijderen, och, dat komt voor. Schouders over ophalen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag zou het wel aan mijn foto's gelegen kunnen hebben.
Niet lang nadat de foto's zichtbaar waren geworden vertelde ze dat ze zich ging klaarmaken om de stad in te gaan (19.30 uur oid, maar niet zo heel raar met dit lekkere weer). Toen ik een paar uur later weer inlogde had ze me verwijderd...
Vrouwen zijn nu eenmaal wat minder visueel ingesteld dan mannen, en die cijfers zijn nogal relatief. Laatste keer dat ik erop zat had ik vier foto's met een score van boven de negen en daarmee ben je nog allesbehalve spekkoper tov een fotobewonderaarster, al helpt het wel. Ze aan het lachen maken is daarentegen goud waard. En dan kun je je verdomme net Popov de zieke clown voelen, humor ontsluit nogal wat deuren. En benen ook trouwens.quote:Echter het kan niet totaal aan mijn uiterlijk gelegen hebben, want ze had al 1 foto van me gezien aangezien ik haar via een one liner had benaderd. Daar komt bij dat 1 foto een 8.9 en 1 een 8.1 heeft als cijfer. OK, Paiq geeft relatief hoge cijfers, maar ik kan me toch niet helemaal voorstellen dat mijn foto's in werkelijkheid enorme dealbreakers zijn.
En dat zou dus net het probleem kunnen zijn. Er hangt gigantisch veel met de oogopslag samen imho. Knap, okay. Niemand klikt zo'n foto weg ten faveure van een tandeloze dragonder van <200 pond schoon aan de haak. Maar is ze ook leuk? Ik heb dan liever het next-door type met een leuke lach, dan een ''Amerikaans mooi''-achtig type waar de arrogantie in stroopvorm vanaf druipt. Je kent ze wel. De als-blikken-konden-doden-lag-je-nu-morsdood-onder-tafel figuren. Not worth the effort.quote:Wat wel waarschijnlijk een rol speelt, is dat ik voornamelijk de knapste chicks op Paiq aanspreek. Nu kunnen we (jullie) lang en breed gaan zeiken, maar van de 50 foto in zo'n foto-beoordeelserie zijn 40 stuks beslist niet doable en dan kom je dus algauw bij de de knapste exemplaren uit (en why settle for less. Irl zijn toch een aantal erg knappe vrouwen voor me gevallen, dus ik weiger online opeens met troep waar je je hond nog vanaf zou trappen akkoord te gaan)
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:48 schreef picardmike het volgende:
Maarja nu heb ik ondertussen een mail gestuurd aan alle meiden die ik gestalked heb via datingsites(sommige 2jr ofzo stuk of 15) dat het voorbij is.![]()
Bij sommige had ik met hun zussen gesproken, vriendinnen of ouders was een leuke tijd. Eentje die werkte vlak naast me en had ik een mail gestuurd dat ik alle borden met valentijn zou veranderen waar haar collega's langsreden. Eentje haalde er zelfs nog een vriendin bij op de chat om me weg te jagen, maar ik kreeg de bovenhand in het gesprek. Of ook dat ik ineens mails ging versturen dat ik gestalked werd door een vreselijke kerel die ik zelf bleek te zijn en dan gingen ze helemaal los, later kwamen ze er achter dat ik het was. Toen zei dat ik nog een beetje van hem hield en dat ook aan hun vroeg.
Wie weet ben je in het echt wel heel grappig, sympathiek of kan je goed buurten, dan ben je misschien niet zo 'mooi' maar scoor je wel mooie damesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag zou het wel aan mijn foto's gelegen kunnen hebben.
Niet lang nadat de foto's zichtbaar waren geworden vertelde ze dat ze zich ging klaarmaken om de stad in te gaan (19.30 uur oid, maar niet zo heel raar met dit lekkere weer). Toen ik een paar uur later weer inlogde had ze me verwijderd...
Echter het kan niet totaal aan mijn uiterlijk gelegen hebben, want ze had al 1 foto van me gezien aangezien ik haar via een one liner had benaderd. Daar komt bij dat 1 foto een 8.9 en 1 een 8.1 heeft als cijfer. OK, Paiq geeft relatief hoge cijfers, maar ik kan me toch niet helemaal voorstellen dat mijn foto's in werkelijkheid enorme dealbreakers zijn.
Wat wel waarschijnlijk een rol speelt, is dat ik voornamelijk de knapste chicks op Paiq aanspreek. Nu kunnen we (jullie) lang en breed gaan zeiken, maar van de 50 foto in zo'n foto-beoordeelserie zijn 40 stuks beslist niet doable en dan kom je dus algauw bij de de knapste exemplaren uit (en why settle for less. Irl zijn toch een aantal erg knappe vrouwen voor me gevallen, dus ik weiger online opeens met troep waar je je hond nog vanaf zou trappen akkoord te gaan)
Nu weer serieus, dus zonder jouquote:
Want?quote:
Vroeger kon ik de klok erop gelijk zetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die regelmatig overigens een date regelt via RP?
En weer een vraag.quote:Want?
En dat klagen dat het meisje sociaal emotioneel niet begaafd lijkt...dudeequote:Op zondag 25 maart 2012 12:28 schreef mpol het volgende:
Ik had gisteren weer eens een date via internet. Deze keer met een hartstikke lief meisje. Maar ze is ook best wel schuchter en timide. En volgens mij is ze sociaal-emotioneel en intellectueel niet zo begaafd.
Ik zit nu wat te overwegen wat ik wil. Ik hou wel van lieve en zachtaardige vrouwen. Maar ik vind het ook leuk om een inhoudelijk gesprek te voeren. En dat gaat niet zo heel erg gebeuren verwacht ik.
Aan de andere kant, wanneer ik een vrouw tegenkom die ik leuk vind en waar ik ook goed mee kan praten, dan is er ook altijd wel wat. Of zij wil een man met geld en een goede baan. Of ze vind me niet knap/aantrekkelijk genoeg. Of ze is bang voor mijn achtergrond (psychose-gevoelig). Of het komt op een vriendschappelijk nivo zonder veel aantrekkingskracht. Het is altijd wel wat. Dus als ik dit afkap blijf ik zoeken.
Voor nu wil ik wel gewoon kijken hoe het verloopt. Ik heb haar net 1 keer gezien. Al denk ik dat ik wel een aardige indruk heb van haar.
1 date gehad, en hopelijk binnenkort weer een nieuwe tenzij deze persoon weer "moeilijk" gaat doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die regelmatig overigens een date regelt via RP?
Ook leukquote:Ik ben Ik
Ik ben niet perfect,
En ook niet volmaakt.
Ik ben gewoon mezelf,
En echt niet gemaakt.
Ik geloof in mezelf,
En ook in mijn doel.
Ik zal ervoor vechten,
En weet wat ik bedoel.
Ik verover de stappen,
En sta waar ik wil gaan.
Ik verdiep me even goed,
En zal voorop blijven staan.
Adam-Hilversum is toch niet zo ver?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef marcokloon het volgende:
Hoe zitten jullie trouwens met de afstand? Een leuke dame had me een flirt gestuurd die in A'dam woont en ik zit in Hilversum. Hebben jullie daar een limiet voor voor jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |