SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef elkravo het volgende:
In hoeverre kun je nou instellen/filteren op paiq?
Voor mij is bijvoorbeeld een rokende vrouw een absolute "no". Kan ik ergens dan instellen dat ik zulke dames nooit als match krijg, of dat ze niet in de fotostapels zitten?
Als je dit soort vrouwen kunt bereiken dan zijn er ook genoeg zonder sigaretquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Mwah, shag vind ik velen malen erger. En dat zeg ik als fervent non-roker die gelooft in zijn eigen theorie dat je bij rokende vrouwen tijdens het uitgaan een grotere kans hebt om te kunnen scoren, alleen al vanwege het feit dat je beiden er even tussenuit kunt om te roken en dus gemakkelijker een babbeltje kunt maken buiten of in wat voor ruimte dan ook. Social Intercourse, you know.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef elkravo het volgende:
[..]
Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.
Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is pak hem beet 30 online profielen per provincie op RP niet erg weinig, weinig kans dat er wat interessants tussen zit lijkt me
53 en 79, dat valt nog wel meequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)
Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:55 schreef Silenus het volgende:
Vragen-meter Diego Armando Maradona: 4.182.930.
Actie-meter Diego Armando Maradona: 0.
Ow dat valt erg tegen, ik had het 3 dubbele verwachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
53 en 79, dat valt nog wel mee
Vinden de betaalde leden van RP wel dat er genoeg aanbod is?
Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?
Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
53 en 79, dat valt nog wel mee
Vinden de betaalde leden van RP wel dat er genoeg aanbod is?
Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddeldequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:04 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.
Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddelde? Reageer je op de verkeerde vrouwen?
Nerd alert!! En daar gaat het al foutquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.
Waar gaat het fout?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nerd alert!! En daar gaat het al fout
Of niet natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |