Er is sinds enkele dagen een S02E00 aflevering te vinden, als ik het goed begrepen heb is dat een recap van seizoen 1.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet eigenlijk ook ff weer wat recappen, ben het e.e.a. denk ik weer een beetje kwijt ben ik bang.
Dat is dan zo vervelend als je bij seizoen 2 begint en je weet even niet meer welke naam waar bij past
Is dat het geposte youtube filmpje van 25 minuten ofzo? (maar daarin worden ook zaken van seizoen 2 verklapt volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is sinds enkele dagen een S02E00 aflevering te vinden, als ik het goed begrepen heb is dat een recap van seizoen 1.
Die kun je ook bekijken via HBO.com. Is grotendeels recap met een beetje beelden uit S2. Het eindigt met een trailer die ook los te zien is.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is sinds enkele dagen een S02E00 aflevering te vinden, als ik het goed begrepen heb is dat een recap van seizoen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag 'm op HBO.com niet kijken omdat nederlandquote:Op maandag 26 maart 2012 14:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die kun je ook bekijken via HBO.com. Is grotendeels recap met een beetje beelden uit S2. Het eindigt met een trailer die ook los te zien is.
HBO heeft in iTunes trouwens een video podcast van GoT met trailers, interviews en profielen. Allemaal filmpjes van een paar minuten.
Dan GameofThrones youtube kanaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik mag 'm op HBO.com niet kijken omdat nederland
Oh? Ik kon 'm gisteren zo afspelen. En ik zit ook gewoon in Nederland...quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik mag 'm op HBO.com niet kijken omdat nederland
quote:
SPOILER: Over de nieuwe personagesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ja, geweldig hè, dat viel mij ook op. Prachtig hoe hij zich identificeert met zijn rol.SPOILER: Over de nieuwe personagesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, thanksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:18 schreef Nagil het volgende:
Heb dit ook in het boekentopic geplaatst, maar wellicht ook handig voor kijkers: een kaart van Westeros en Essos voor op je tablet of telefoon is te vinden op http://itunes.apple.com/app/id492297332 en https://play.google.com/store/apps/details?id=com.westeros.map
Dat lijkt me geweldig, als je als acteur zo'n rol krijgt waar je je helemaal in in kan leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, geweldig hè, dat viel mij ook op. Prachtig hoe hij zich identificeert met zijn rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de nieuwe personages?Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Moet alleen even weten:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:40 schreef Breuls het volgende:
De eerste twee afleveringen stellen niet teleur. Van Houten heeft inderdaad een opvallend accent, maar het overduidelijk niet 'Hollands'. Heeft wel Hollandse trekjes, maar niet met nadruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten er wel meer in. Dat verschrikkelijk neppe accent van die Tyrion moest ik ook een paar afleveringen aan wennen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:40 schreef Breuls het volgende:
De eerste twee afleveringen stellen niet teleur. Van Houten heeft inderdaad een opvallend accent, maar het overduidelijk niet 'Hollands'. Heeft wel Hollandse trekjes, maar niet met nadruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |