SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw OP ja, 2 epische gifjes er niet inzettenEn, staan ze er nu wel in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Zo snel ben ik nu ook weer nietquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef Dekatria het volgende:
He speaks a little word over the border
In Limburgs sprechts du ein bischen uber den grensenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef Dekatria het volgende:
He speaks a little word over the border
Ik wilde net zeggen. Vorig seizoen liep ie nog rond, hij zal het wel niet kunnen onthoudenquote:
Ow, het is een autoque... Ik dacht een loopbandquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Vorig seizoen liep ie nog rond, hij zal het wel niet kunnen onthouden
Had wel beter voor 'm geweestquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, het is een autoque... Ik dacht een loopband
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef roos85 het volgende:
Moet het slokje water moment nog in de OP??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |