SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw OP ja, 2 epische gifjes er niet inzettenEn, staan ze er nu wel in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Zo snel ben ik nu ook weer nietquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef Dekatria het volgende:
He speaks a little word over the border
In Limburgs sprechts du ein bischen uber den grensenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef Dekatria het volgende:
He speaks a little word over the border
Ik wilde net zeggen. Vorig seizoen liep ie nog rond, hij zal het wel niet kunnen onthoudenquote:
Ow, het is een autoque... Ik dacht een loopbandquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Vorig seizoen liep ie nog rond, hij zal het wel niet kunnen onthouden
Had wel beter voor 'm geweestquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, het is een autoque... Ik dacht een loopband
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef roos85 het volgende:
Moet het slokje water moment nog in de OP??
Then we separate the koren from the kafquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:37 schreef Burner82 het volgende:
Vrijwillig je bakkes verbranden aan een naald?
Ik always gewoon burn my vingerquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Then we separate the koren from the kaf
Die pleistersmileysquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:39 schreef zoem het volgende:
Iemand al een 'plaister' nodig? [ afbeelding ]
Paul?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef roos85 het volgende:
Wie maakt een er een Gifjes en smileys header?
(insert-rook-smiley)tijdquote:
Ik dacht dat Drasss de enige daar in wasquote:
Ik heb er nu ook zin inquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Drasss de enige daar in was
Hij zit gewoon stiekem naast je op de bankquote:
mag ik hopen van niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij zit gewoon stiekem naast je op de bank
een vrouw die van dezelfde sporten houdt, ajax-fan is en dezelfde tv-programma's kijkt als ik kan ik toch niet laten lopen?quote:
En ik maar denken, wie is toch die man die steeds muesli komt eten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij zit gewoon stiekem naast je op de bank
Dat zoek ik nog in een man....quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
een vrouw die van dezelfde sporten houdt, ajax-fan is en dezelfde tv-programma's kijkt als ik kan ik toch niet laten lopen?
Het glas is blijkbaar halfvolquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Dat commentaar, en dan een positief gevoel hebben
In Limburg is alles positief... Behalve Nedcar...quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Dat commentaar, en dan een positief gevoel hebben
Er zijn wel meer uitzonderingen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In Limburg is alles positief... Behalve Nedcar...
Ik moet toch mijn provincie beschermen hequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er zijn wel meer uitzonderingen hoor
Ik zou wel eens een kopje koffie met haar willen drinkenquote:
Zou ik ook zeggen wanneer ik zo'n apparaat hebquote:
Met een rol beschuit erbijquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een kopje koffie met haar willen drinken
Troosten dusquote:
quote:
Koop er ook eentje..quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen wanneer ik zo'n apparaat heb
Staat George erbij dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Koop er ook eentje..![]()
Vooral het kopen van koffie bij de Bijenkorf is het al waard
Nah, ik drink liever koffie met versgemalen bonenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Koop er ook eentje..![]()
Vooral het kopen van koffie bij de Bijenkorf is het al waard
Die heb ik helaas nog niet gespotquote:
Wtf?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef Burner82 het volgende:
"Zo wordt ze wel een beetje als een kind genomen....." Wat denkt die persoon op dat moment als je dat zegt?
Doen ze bij Starbucks toch ook? (al zou ik het niet weten, never been there...)quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog niet gespot![]()
Maar het is gewoon erg grappig, krijg je ook gratis kopje koffie en vragen ook nog met welke variëteit je koffie gezet moet worden
Ow, reclame voor "Shopping Queen"???? net op rtl5quote:
Geen idee, nog nooit geweestquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doen ze bij Starbucks toch ook? (al zou ik het niet weten, never been there...)
Ik ook nietquote:
Ik niet... Kan niet kiezen tussen Fort Lauderdale en Alaska....quote:
Mooi land inderdaad. Het is voor mij alweer vier jaar geledenquote:
bijna 3 jaar hier, rondttochtje gedaan van Boston --> NY --> washington --> Toronto --> Niagara Falls --> Montréal --> Cape Codquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooi land inderdaad. Het is voor mij alweer vier jaar geleden
Definieer tochtJEquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
bijna 3 jaar hier, rondttochtje gedaan van Boston --> NY --> washington --> Toronto --> Niagara Falls --> Montréal --> Cape Cod
Viel me vorige week ook op toen ik een aflevering wilde terugkijken. Het stond toen wel op de site van topchef zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:55 schreef roos85 het volgende:
De eerste 10 afleveringen van topchef 2011 staan zo te zien niet bij RTLXL
daar kan ik het niet vinden, was het slokje water moment aan het zoeken...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Viel me vorige week ook op toen ik een aflevering wilde terugkijken. Het stond toen wel op de site van topchef zelf.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef roos85 het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6bb1803a-c7bb-4d7c-b4e1-1490db218e8e
4:37 - 4:40 de kruiden, misschien iets voor de hoofdrolspelers?
Hoe Juul daarbij staat
Geen slokje water in dit fragment
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:54 schreef Cateye2011 het volgende:
Paul, zou je een gifje willen maken van Juul die aan het begin superenthousiast zegt: 25000 euro!
die blik van 'm vind ik zo gaaf, hahahha
Alvast heel erg bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |