Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Niet liegen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, op xbox nu al voor 20k bin.
Ik moet nog 2x tegen jou, heb alleen net mijn team op de TP gezet en die is al voor de helft verkochtquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Wil er iemand een potje voor het Toernooi? Tegen wie moet ik eigenlijk?Ik heb alleen maar 2 potjes tegen GJE gespeeld.
Die moet je ook na middernacht openen jongeuhhhquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu er 2 bronze IFs zijn en de web app het weer doet ben ik weer bronze packs aan het spammen. Tot nu toe 10x een shiny contract als rare en 2x een andere slechte rare. Geen goed begin dus.
Zelfde op PS3, en wordt waarschijnlijk nog minder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, op xbox nu al voor 20k bin.
Oh ok..quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zelfde op PS3, en wordt waarschijnlijk nog minder.
Not sure if serious..quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die moet je ook na middernacht openen jongeuhhh
Ik krijg ook altijd troep in bronze packs als ik het overdag doequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Not sure if serious..
Maar ik krijg na 0:00 of 1:00 inderdaad vaak goede packs, geen idee waarom.
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt het aan mij, of is Trade Offeren gewoon mogelijk?
Hij maakte een goal, dat vindt EA goed verdedigen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
95 DEF
Inter speelde volgens mij voor het eerst sinds 2 maanden ofzo weer goed en meteen een SIF Samuel.
Je moet nog 2x tegen Paul1501 en 2x tegen mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
Waar kan ik dat zien? Tegen wie ik nog moet voor 't toernooi..
Oh. Oké. Ik kan alleen 's avonds na achten en in het weekend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Je moet nog 2x tegen Paul1205 (oid weet de cijfertjes niet meer precies) en 2x tegen mij.
Oke, ik heb net mijn team op de tp gezet dus heb nu geen team aangezien de helft al verkocht is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Oké. Ik kan alleen 's avonds na achten en in het weekend.
Dan heb ik die van mij net optijd weg gedaan voor 20kquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef dion_v_k het volgende:
IF vertonghen zakt als een baksteen, werd er net 1 verkocht voor 11,5k
fixed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
Vertonghen hoor je eigelijk op ST te zetten.Met Kompany en Vermaelen erachter.
Z'n eerste IF had al 93 longshots, misschien nu wel 99.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
Vertonghen hoor je eigelijk op CDM te zetten.Met Kompany en Vermaelen erachter.
Vroeger wel en tegenwoordig naaien ze meestal en zetten ze hem pas vanaf 9-10 ofzo...quote:
Toch wel nice als het een pakje met 3 rares is.quote:Ultimate Online
- No squad minimum criteria
- First time you win the whole thing you get 2 Gold Packs
- Second time and on you get 1 Gold Pack
Hoorde dat het een pack van 5k isquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Toch wel nice als het een pakje met 3 rares is.
Lijkt me ook wel ja.quote:
5k > 7.5k imo (als je gold packs koopt om zo weinig mogelijk verlies te maken, als prijs is een pack van 7.5k uiteraard beter)quote:
Ik weet nog niet of ik IF Uche ga halen maar hij is bijna net zo goed als Jones van FUT10 (die had 86 pace en 91 heading ofzo) In 4-5-1 wordt het wat lastig want Vela is eigenlijk onvervangbaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
IF Uche - Vela
Coutinho
Best sick volgens mij
vidal for surequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef Spierpijn888 het volgende:
Wie raden jullie aan als middelste CM in een SerieA 4312?
Vidal, De Rossi, Cambi? of een andere?
De. Rossi. Nuff said.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef Spierpijn888 het volgende:
De Rossi vind ik zelf het meest allround. Vidal een goede 2e. Cambiasso vind ik niet zo fijn. Heb ook niet graag een linkspoot daar centraal, maar dat is echt mijn eigen voorkeurquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef Spierpijn888 het volgende:
hangt er vanaf hoe je het liefste past wssquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Rossi vind ik zelf het meest allround. Vidal een goede 2e. Cambiasso vind ik niet zo fijn. Heb ook niet graag een linkspoot daar centraal, maar dat is echt mijn eigen voorkeur
het is gewoon bloedmooi en vloeiendquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb je ook wat aan fullscreen of is het simpelweg een uitgerekt beeld?
Zo maar even proberen danquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
het is gewoon bloedmooi en vloeiend
bij mij is dat eig altijd al zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Echt alles vliegt erin.kan er wel 5 uploaden na dit potje
Ik vind het niet prettiger werken, heb liever wat meer overzicht ofzo denk ik, maar andere zijn er wel blij meequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb je ook wat aan fullscreen of is het simpelweg een uitgerekt beeld?
je kan zelf kiezen wat je het fijnst vindtquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettiger werken, heb liever wat meer overzicht ofzo denk ik, maar andere zijn er wel blij meeHet is nu ook gewoon optioneel.
Waarschijnlijk de pre-order code, dat zijn pakjes van 5000.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Joodnl het volgende:
Een code voor 12 gold packs....
Welke pack is dat?
Er vraagt iemand 10 euro voor namelijk....
Maarja, 12 pack.. dat zou zomaar niets in kunnen zitten...
Dat zal die code zijn die bij een preorder zat..quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Joodnl het volgende:
Een code voor 12 gold packs....
Welke pack is dat?
Er vraagt iemand 10 euro voor namelijk....
Maarja, 12 pack.. dat zou zomaar niets in kunnen zitten...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
hmm Napoli badge in een pack..die is over een uur of 3 10K waard denk ik
Napoliquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
MLS Brons & verzin zelf ook eens wat! Zelf bouwen is veel leuker dan het door anderen laten doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:15 schreef stoereboii het volgende:
heb 100k en zou graag wat teams maken (liefst meer dan 1), minstens 1 silver. suggesties?
Same here, ik heb al een vrij groot scherm. Als ik de stats vergelijk van mijn spits en mijn doelman is het net of ik 'ja' zit te knikkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettiger werken, heb liever wat meer overzicht ofzo denk ik, maar andere zijn er wel blij meeHet is nu ook gewoon optioneel.
Ik heb het idee dat het eruit ziet alsof je een hardcore handelaar bent als je dat open heb staan en op je console aan het spelen bentquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb al: mls bronze, bpl gold en serie a budgetquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
MLS Brons & verzin zelf ook eens wat! Zelf bouwen is veel leuker dan het door anderen laten doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik speelde al met Napoli voor ze bekend werden.
/hipster
ik managede Napoli in OSM voordat ze in de CL speelden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
/hipster
ik ook. oeh yeaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
/hipster
Maar dat kan dus nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het eruit ziet alsof je een hardcore handelaar bent als je dat open heb staan en op je console aan het spelen bent
Ik had nog 2 Basel spelers dus ik gokte dat Basel door zou gaan en dan zouden die spelers duur worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Ga voor een Braskilver team ofzo, verzin wat met FUThead.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb al: mls bronze, bpl gold en serie a budgeten weet niet echt wat ik voor 100k kan maken in silver, heb nog nooit een silver team gebouwd. daarom
osm, ben daar ooit kampioen geworden met liersequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik managede Napoli in OSM voordat ze in de CL speelden.
Ze werden vooral bekend door Maradona, dacht dat dat voor 2005 wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ja ik ook. Had er in FM2005 een fantastische game mee.
kan dat met 100k dan al?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga voor een Braskilver team ofzo, verzin wat met FUThead.
Zometeen gaat Chelsea even domineren. 2-1 gok ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh, dat herinnert me aan mij UI. <---
wauw fkucing goed man soryr van alels wat ik zijquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
osm, ben daar ooit kampioen geworden met lierse
lol, ik heb bewijs als jullie niet geloven hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wauw fkucing goed man soryr van alels wat ik zij [ afbeelding ]
Als je niet alle dure spelers, maar gewoon de goedkopere spelers neemt, makkelijk. Heb je een prima team voor.quote:
Niet eens aan gedachtquote:
ook echt 5 star skills? liefst zelfs onder 50kquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je niet alle dure spelers, maar gewoon de goedkopere spelers neemt, makkelijk. Heb je een prima team voor.
Hmmm... Dat is eigenlijk russisch Roulettequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de pre-order code, dat zijn pakjes van 5000.
wat is liersequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
osm, ben daar ooit kampioen geworden met lierse
1 i teveelquote:
50kquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ook echt 5 star skills? liefst zelfs onder 50k
Normaal ik, als kremmer nazi. Maar die jongen /caret me zo weinig, vandaar. Ik weet z'n username niet eens.quote:
True, mooi gemaaktquote:
dude stop ermeequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Normaal ik, als kremmer nazi. Maar die jongen /caret me zo weinig, vandaar. Ik weet z'n username niet eens.
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wauw fkucing goed man soryr van alels wat ik zij [ afbeelding ]
Je hebt er waarschijnlijk niks aan, maar ik heb meer geluk met die van 5k dan die van 7.5k en 15k. Vorige week zat ik in een stream van iemand die veel 5k packs opende en hij had o.a Sneijder, een discard IF en Evra. Toen opende hij wat Jumbos en hij had toen IF Pitroipa en voor de rest niet zoveel op wat formatiekaarten na.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:20 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hmmm... Dat is eigenlijk russisch Roulette
Die heeft fifa verkochtquote:
Ergens onder een viaduct ofzoquote:
als.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind stoereboii de laatste tijd lang niet zo erg dan voorheen
Hun gezichtsuitdrukkingen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier is dan eindelijk dat squad wat ik had gepland:
http://www.futhead.com/12/squad/194465
Wie snapt het thema?
BPL Silver?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie snapt het thema?
Verbazing?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie snapt het thema?
rare namenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
BPL Silver?
Negers?
Negers en vier blanken?
Gekke koppen?
ja, kutnationaliteit en kutcompetitiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
Wat denken jullie dat Izmailov gaat doen, discardvalue?
Daar heb ik niet eens op gelet. Maar je kunt het op futhead niet goed zien. Het zijn allemaal non-shiny BPL silvers met 2 zero weight spelers (Yobo en Ephraim) Ik heb geen idee of dit de beste spelers zijn trouwens.quote:
Even onderbouwen natuurlijk. Echt alles vloog erin.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Echt alles vliegt erin.kan er wel 5 uploaden na dit potje
twee keer hetzelfde filmpje. EAquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even onderbouwen natuurlijk. Echt alles vloog erin.
Liefde voor Lejo:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/116885019
Normaal gaat zo'n bal er vanaf hier nooit in, keeper stapt nogal raar, maar goed:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/116884750
Dat wilde ik net zeggen, het zijn dezelfdequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even onderbouwen natuurlijk. Echt alles vloog erin.
Liefde voor Lejo:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/116885019
Normaal gaat zo'n bal er vanaf hier nooit in, keeper stapt nogal raar, maar goed:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/116884750
Die upload faalt weer.Ik zie twee keer dezelfde, jullie?
Navarone.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef stoereboii het volgende:
ik heb een idee, als we met ons allen 1 speler per week ofzo pricefixen. dan kunnen we nog meer coins verdienen? wie is voor?
Hee goed idee xd xdquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef stoereboii het volgende:
ik heb een idee, als we met ons allen 1 speler per week ofzo pricefixen. dan kunnen we nog meer coins verdienen? wie is voor?
Allemaal troep verder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
Had die gast van die stream nog wat in z'n pakjes? Ik heb 'm er 5-6 zien openen en het beste wat ik zag was Pato.
Ik snap niet dat sommige mensen zoveel geld uitgeven aan pakjes. Ze geilen alleen maar op de héle dure spelers, die ze toch nooit krijgen. Beetje hetzelfde verhaal als gokken, op lange termijn maak je gegarandeerd verlies.quote:
die search function is zo verneuktquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
Hmm als je op defenders zoekt krijg je geen Heitinga, maar als je op cb zoekt wel?
Als je nog een dag wacht kost ie je 11k.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef Thorb het volgende:
Als je speciek gaat zoeken krijg je hem juist wel. Kutzooi had bijna bin Heitinga van 14k , maar was een seconde te laat
Ja, maar sommige mensen bieden nu nog 18 tot 20k dus wilde hem even doorverkopenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je nog een dag wacht kost ie je 11k.
Hij zoekt dan op de originele positie van de speler. Zo zal je als je op attackers van Barca zoekt, geen tot spits omgetoverde Mascherano's vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
Hmm als je op defenders zoekt krijg je geen Heitinga, maar als je op cb zoekt wel?
Ja, als je op defenders/midfielders/attackers zoekt krijg je alleen spelers die van nature (met hun standaardkaart) in die linie spelen, veranderde posities worden niet meegenomen in die search.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
niet als je een BIN erbij paktquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef Thorb het volgende:
Als je speciek gaat zoeken krijg je hem juist wel. Kutzooi had bijna bin Heitinga van 14k , maar was een seconde te laat
2k ofzo op de Xbox. Het was in het begin veel makkelijker om winst te maken (zelfs met gold packs) Hopelijk is er in FUT13 geen pack glitch zodat sommige 84-rated spelers vanaf het begin meer dan 1k kosten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef laucas het volgende:
Trek ik een 41212 Carayol uit een jumbo, blijkt ie geen ruk meer waard te zijn.
Soms heb ik wel eens dat zo'n knaapje mij 60x wegdrukt, en dan op de 61ste keer wel wilt spelen.quote:
Wow, Beast, maar waar heeft hij die penalties aan te danken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef wieisboos het volgende:
SIF vertonghen 95 longshots, 80 strength, 87 sprint speed, 97 freekicks, 94 penalties (?????)
echt random van EA, als ze hem nou gewoon normale penalties geven heeft hij ook geen 86 shooting volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wow, Beast, maar waar heeft hij die penalties aan te danken?
Waarom nou lelijke kut Chelseaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo meteen gaat Napoli dat lelijke kut Chelsea inmaken![]()
![]()
omdat Chelski gewoon ook echt kut isquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom nou lelijke kut Chelsea
Ik ben altijd zo vriendelijk niet te haten op clubs en dan krijg je dit
Ik vind het gewoon een lelijke kut club. Boeit me niet dat jij voor Chelsea bent.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom nou lelijke kut Chelsea
Ik ben altijd zo vriendelijk niet te haten op clubs en dan krijg je dit
Idd. Dan weet je van tevoren al dat je die oproltquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens dat zo'n knaapje mij 60x wegdrukt, en dan op de 61ste keer wel wilt spelen.
Dan weet je gewoon al dat je tegen een debiel speelt
Als jij het zegt..quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat Chelski gewoon ook echt kut is
Feyenoord was jij hè?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lelijke kut club. Boeit me niet dat jij voor Chelsea bent.
Die 13-jarige YouTubers zijn best irritant. Vooral als ze ook nog geluk in packs hebbenquote:
Heb je de volledige stats?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef wieisboos het volgende:
SIF vertonghen 95 longshots, 80 strength, 87 sprint speed, 97 freekicks, 94 penalties (?????)
he is andre santos goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
is die silver carlos vela een beetje goed?
Torres staat niet eens in de basis, hatersquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Torres gaat vanavond scoren.
[..]
Die 13-jarige YouTubers zijn best irritant. Vooral als ze ook nog geluk in packs hebben
Beste silver waar ik mee gespeeld hebquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
Slechttt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
Ah, jij snapt natuurlijk niet veel van voetbal. Je mag tijdens wedstrijden 3x wisselen! Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Torres staat niet eens in de basis, haters
Dat snap ik welquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, jij snapt natuurlijk niet veel van voetbal. Je mag tijdens wedstrijden 3x wisselen! Weer wat geleerd.
Niet dat hij gaat scoren, al zal het wel eens goed voor hem zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
Ik zeg het alleen
Dat zou zeker mooi zijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet dat hij gaat scoren, al zal het wel eens goed voor hem zijn.
*ditquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef stoereboii het volgende:
dezen teamhttp://www.futhead.com/12/squad/94558
Die spits heeft echt een rotkopquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef stoereboii het volgende:
Prachtig team!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prachtig team!Zeker helemaal gericht op combinatievoetbal?
Wanneer gaan wij weer eens een pot doen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prachtig team!Zeker helemaal gericht op combinatievoetbal?
Nú. Anders niet. Ik ga zo voetbal kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens een pot doen?
Ik lig al in m'n bed meng, morgen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nú. Anders niet. Ik ga zo voetbal kijken.
wtf? Al in bed?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik lig al in m'n bed meng, morgen?
Of anders van het weekend, maar ik wil van je winnen
Prima. Ik biet je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik lig al in m'n bed meng, morgen?
Of anders van het weekend, maar ik wil van je winnen
Jep, ik lig in m'n bed Chelsea te kijkenquote:
idd iets beter raken en hij zat.quote:
dat je Chelsea kijkt verbaast me meer dan dat je nu al in bed ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, ik lig in m'n bed Chelsea te kijken
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bCPjeCtMbc6Llquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand een link van het volledige TOTW ? Kan het zo gauw nergens vinden
Hier, werkt perfectquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die last had van de disconnect bug, die al potjes heeft gespeeld? Werkt de nieuwe patch?
Handjes boven de dekens houden hequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, ik lig in m'n bed Chelsea te kijken
Scherpquote:
Ik, en mijn eerste potje net gewoon uit kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die last had van de disconnect bug, die al potjes heeft gespeeld? Werkt de nieuwe patch?
Ik ga me pas afbeulen als Chelsea weer eens wintquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
Die jongen ligt zich net lekker af te beulen op het nieuwe kapsel van Torres.
Ontplof jij niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga me pas afbeulen als Chelsea weer eens wint
quote:
Thanksquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bCPjeCtMbc6Ll
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik, en mijn eerste potje net gewoon uit kunnen spelen.
Althans, stond 4-1 achter na 59 minuten en in de 84e minuut maak ik 6-4en hij quit.
Dat is Luiz bij far alquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap niet waarom Heitinga zo goedkoop is. Hij is de beste verdediger in de BPL.
Dat moet ook. Enige verschil met voorheen is dat ze wel beschikbaar blijven om aan te klikken..voorheen werden ze gedelete als je uit FUT ging.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef wieisboos het volgende:
hoe werken die custom formations nou? heb een mooie gemaakt maar elke keer als ik een nieuwe wedstrijd begin moet ik 'm weer opnieuw selecteren, ik speel 3-4-3 en heb ook custom 3-4-3.
Wat is daarmee?quote:
Nee man, die wordt discard waarde over paar dagen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef dion_v_k het volgende:
Er werd net een Hoilett verkocht voor 21,5k.
Is nog best goedkoop, ik denk dat hij de komende dagen veel gaat stijgen.
Die heeft iets meer pace, maar is wel minder goed in verdedigen en koppen, wat voor mij toch belangrijker is dan die 3 pacepunten.quote:
ohja dat is vanavond ook, tussendoor ff checken, thanksquote:
Fischer ook (weer) gescoord, echt een toptalent is dat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja dat is vanavond ook, tussendoor ff checken, thanks
Ps3? 25kquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Walxie het volgende:
Hoe ligt de waarde van IF Lens nu op de markt?
Ik vind Luiz echt beest, als Heitinga nog beter is ook maar eens proberenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die heeft iets meer pace, maar is wel minder goed in verdedigen en koppen, wat voor mij toch belangrijker is dan die 3 pacepunten.
Je gaat naar de webapp. Je gaat naar search. Selecteer RW - Nederlands - Eredivisie - PSV - minimale bin 10k.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Walxie het volgende:
Hoe ligt de waarde van IF Lens nu op de markt?
Centimeterquote:
Klopt en wat dacht je van Mickey van der Hart, nu al beter dan Vermeer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fischer ook (weer) gescoord, echt een toptalent is dat.
lol morgen sowieso gierig offline spelen als ik 'm online niet kan winnen danquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Alovenac het volgende:
New FUT Ultimate Tournament: Offline win it 1st time = 2 Gold packs, 2nd time= 1 Gold Pack 3rd time= 2000 coins...
FUT Ultimate tournament online, win it the 1st time = 2 Gold Packs, 2nd time = 1 Gold Pack
NICE>
En dan willen ze de reserverkeeper van ADO kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt en wat dacht je van Mickey van der Hart, nu al beter dan Vermeer.
Offline is moeilijker hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol morgen sowieso gierig offline spelen als ik 'm online niet kan winnen dan
Bij offline ook packs? Chill.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Alovenac het volgende:
New FUT Ultimate Tournament: Offline win it 1st time = 2 Gold packs, 2nd time= 1 Gold Pack 3rd time= 2000 coins...
FUT Ultimate tournament online, win it the 1st time = 2 Gold Packs, 2nd time = 1 Gold Pack
NICE>
Niet doen, gewoon niet doen. Beter kopen ze Douglas.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan willen ze de reserverkeeper van ADO kopen.
Ook niet, Denswil is ook een topper in wording. Ajax is geen PSV he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon niet doen. Beter kopen ze Douglas.
Neen, ik wil jullie mening horen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je gaat naar de webapp. Je gaat naar search. Selecteer RW - Nederlands - Eredivisie - PSV - minimale bin 10k.
Daar kan ie dan aan werken bij Ajax.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook niet, Denswil is ook een topper in wording. Ajax is geen PSV he.Tevens heeft Douglas zichzelf vaak niet in de hand.
Dan zie ik toch echt liever een talent als Gouweleeuw.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar kan ie dan aan werken bij Ajax.
Heb ik nog geen gezienquote:
Momenteel rond de 20-30k op de PS3, wordt dus ook een vrij goedkope.quote:
Forte (86 pace 65 shooting) en Butin (70 pace 64 shooting) Forte speelt bij Notts County en Butin bij FC Sochaux.quote:
Die Forte lijkt me wel een baasje!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Forte (86 pace 65 shooting) en Butin (70 pace 64 shooting) Forte speelt bij Notts County en Butin bij FC Sochaux.
Zijn stats zijn ook niet bijster veel omhoog gegaan terwijl zijn overall 4 punten erbij is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Momenteel rond de 20-30k op de PS3, wordt dus ook een vrij goedkope.
Thanks you very much, sir!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Forte (86 pace 65 shooting) en Butin (70 pace 64 shooting) Forte speelt bij Notts County en Butin bij FC Sochaux.
UP Ba is echt achterlijk goed, elke keer als ik tegen hem moet is het een pure slachtpartij bij mij achterin. Ik weet niet wat het is maar ik kan hem heel moeilijk afstoppen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
MIjn team
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#f68p5EyGbc6N4
De beste BPL spitsquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
UP Ba is echt achterlijk goed, elke keer als ik tegen hem moet is het een pure slachtpartij bij mij achterin. Ik weet niet wat het is maar ik kan hem heel moeilijk afstoppen.
N'Gog > Elke spits BPLquote:
Laat ze toch, gaat alleen maar tegenvallen. Alles wat in NL in de A1 rondloopt is gemiddeld een jaar jonger dan bij ajax. Laat ze lekker fappen, des te mooier is het als het allemaal weer dikke troep is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oeh de nieuwe Ebecillio's uit de A1![]()
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat ze toch, gaat alleen maar tegenvallen. Alles wat in NL in de A1 rondloopt is gemiddeld een jaar jonger dan bij ajax. Laat ze lekker fappen, des te mooier is het als het allemaal weer dikke troep is.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat ze toch, gaat alleen maar tegenvallen. Alles wat in NL in de A1 rondloopt is gemiddeld een jaar jonger dan bij ajax. Laat ze lekker fappen, des te mooier is het als het allemaal weer dikke troep is.
ik wel in ieder geval. Zal wel ontkend worden maar goed.quote:
Wat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wel in ieder geval. Zal wel ontkend worden maar goed.
Des te mooier is het als ze wél doorbreken.
Dat willen ze zichzelf doen geloven, zo zijn ze allemaalquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zouden Feyenoorders jaloers zijn op de A1 van Ajax
Helaas, word je nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mag ik eens in die glazen bol van je kijken om te zien of ik miljonair word?
Omdat Ajax in de finale staat van de 'Champions League' onder 18.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zouden Feyenoorders jaloers zijn op de A1 van Ajax
Dat toernooi is alleen om te scouten, de titel maakt niemand een drol uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat Ajax in de finale staat van de 'Champions League' onder 18.
het feit dat ze erin staan betekent dat Ajax A1 beter is dan de A1 van de topclubs.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat toernooi is alleen om te scouten, de titel maakt niemand een drol uit
....quote:
Feyenoord sucks ballsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |