Tja, het is mijn mening maar hoor. Maar je moet ze eigenlijk toch gewoon allemaal proberen.... :-)quote:
CM9 is gewoon het soepelst van de drie, al moet ik zeggen dat Inifinitum en zijn voorganger Blue Lightning er weinig voor onderdoen. Dark Knight en een aantal andere ICS die ik geprobeerd heb (TeamICSSGS bijvoorbeeld) zijn allemaal net wat minder soepel. Het hort en stoot wat meer dan bij CM9, zeker na een paar dagen gebruik en veel widgets.... Ook zie ik op het XDA-forum relatief veel klachten over Dark Knight 4. Het lijkt er op dat 3 gewoon beter was en daar was ik al wat minder van onder de indruk.quote:
Draait ie bij jou snel dan? Bij mij echt traag...en Whatsapp en Contacten zijn al paar keer vastgelopenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef 16meter het volgende:
gewoon wipe en dan cm9 er overheen, lijkt me
Waar doe ik wipe? In recovery of boot loader?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef 16meter het volgende:
gewoon wipe en dan cm9 er overheen, lijkt me
Op door moment zijn de gingerbread-roms het vriendelijkst voor je accu. Mintberry is wat mij betreft de beste. Zeker de snelste en met 0 bugs.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef jeweetwel88 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer,,,
Ik zoek een ROM met de volgende eigenschappen:
-geen vooraf geinstalleerde apps (dan bedoel ik dus bol.com/telegraaf-like apps)
-snel
-lief voor mijn accu
Het liefst gewoon Engels.
Dan doe je iets fout met flashen. Traag is cm9 zeker niet, en ik heb nog niemand gehoord over vastlopers. Whattsapp gebruik ik de hele dag door, geen problemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Draait ie bij jou snel dan? Bij mij echt traag...en Whatsapp en Contacten zijn al paar keer vastgelopen
Ja die naam heb ik al meerdere keren langs zien komen. Ik heb het .zip bestandje al kunnen downloaden van xpa. Ik zie alleen geen manuals. Dit is mijn eerste custom rom, vandaar dat ik niet zomaar wat weg wil gaan knutselen.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op door moment zijn de gingerbread-roms het vriendelijkst voor je accu. Mintberry is wat mij betreft de beste. Zeker de snelste en met 0 bugs.
Succes, op XDA vind je een duidelijke handleiding in de OP van het mintberry topic.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:58 schreef jeweetwel88 het volgende:
[..]
Ja die naam heb ik al meerdere keren langs zien komen. Ik heb het .zip bestandje al kunnen downloaden van xpa. Ik zie alleen geen manuals. Dit is mijn eerste custom rom, vandaar dat ik niet zomaar wat weg wil gaan knutselen.
Ik heb Black Knightquote:Op woensdag 11 april 2012 08:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout met flashen. Traag is cm9 zeker niet, en ik heb nog niemand gehoord over vastlopers. Whattsapp gebruik ik de hele dag door, geen problemen.
Ow. Dat verklaart veel. Dan moet je inderdaad CM9 flashen.quote:
Ja. Er is wel een gratis variant. En Swiftkey sucks.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef Parafernalia het volgende:
Is er geen winamp voor Android 4? Tenminste, niet gratis?
En iemand ervaring met Swiftkey op Android 4? Ik krijg het niet geconfigureerd
Ben er ook niet zo blij mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow. Dat verklaart veel. Dan moet je inderdaad CM9 flashen.
[..]
Ja. Er is wel een gratis variant. En Swiftkey sucks.
Tip: install blackmarket (effe googlen) en installeer via Blackmarket: Swype-toetsenbord en Winamp.
of moet ik helemaal opnieuw beginnen?quote:Download the CM9 ROM zip file from the official development page → here. [For experienced users: Btw, CM9 nightlies are available here for those who want that, and gapps for nightlies here]
ik heb sinds gisteren CM9 en swiftkey werkt gewoon na installatie opstarten en volgen wat er staat zoals swiftkey aanvinken enzo en dan werkt het gewoon.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:33 schreef Parafernalia het volgende:
Is er geen winamp voor Android 4? Tenminste, niet gratis?
En iemand ervaring met Swiftkey op Android 4? Ik krijg het niet geconfigureerd
ja als je al CWM recovery hebt dan gewoon van stap 4quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ben er ook niet zo blij mee.
Hoe ga ik nu over op cm9?
http://www.theandroidsoul(...)0-ics-android-4-0-3/
Begin ik dan bij stap 4,
[..]
of moet ik helemaal opnieuw beginnen?
dank! morgen proberen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren CM9 en swiftkey werkt gewoon na installatie opstarten en volgen wat er staat zoals swiftkey aanvinken enzo en dan werkt het gewoon.
[..]
ja als je al CWM recovery hebt dan gewoon van stap 4
weet iemand een offline radio app want dat zit er blijkbaar niet in cm9
ik moet me nu behelpen met tunein radio maar dat is niet offline.
En?quote:
die nieuwe launcher is nog wat buggyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |