Lekker klagen, en als er niks te klagen is dan zoeken we wel wat.quote:
Biermishandeling!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die geur altijd inde zomer en die waas ofso die dan in de lucht hangt, echt fantastisch.
Weer met licht van en naar werk
s'Avonds voetballen met bier zomaar lekker spontaan
wat?quote:
Zal wel door knight-errant komen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:37 schreef Cyvx het volgende:
Ik hou van zomer, het doet me denken aan tonijnsalade...vraag me niet hoe aub
Ja en lekker spontaan ineens gaan barbecuen en lekker spontaan allerlei leuke dingen doen. In de zomer gaat (voor mijn gevoel) ook alles veel spontaner.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die geur altijd inde zomer en die waas ofso die dan in de lucht hangt, echt fantastisch.
Weer met licht van en naar werk
s'Avonds voetballen met bier zomaar lekker spontaan
Klopt welquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja en lekker spontaan ineens gaan barbecuen en lekker spontaan allerlei leuke dingen doen. In de zomer gaat (voor mijn gevoel) ook alles veel spontaner.
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueën!quote:
Ja, maar je gaat toch niet over letterlijk het tegenovergestelde klagen van waar je 3 maanden geleden over klaagde?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lekker klagen, en als er niks te klagen is dan zoeken we wel wat.
Je denkt toch niet werkelijk dat daar verband tussen bestaat? Misschien is de stand van zaken, met de kennis van NU, wel weer veranderd. Misschien bieden in het verleden behaalde resultaten wel geen garantie voor de toekomst. Misschien doet men maar wat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:51 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar je gaat toch niet over letterlijk het tegenovergestelde klagen van waar je 3 maanden geleden over klaagde?
En er zo in het echt uitzien:quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Onterechte klacht TS
Zo rol ik in de zommers je weetz
[ afbeelding ]
Chickas scoren op de beach, beetje Sol-bier tikken hele dag
Dat is de zolder Ts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En er zo in het echt uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueën!![]()
Wat een dikzakquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Onterechte klacht TS
Zo rol ik in de zommers je weetz
[ afbeelding ]
Chickas scoren op de beach, beetje Sol-bier tikken hele dag
quote:
Iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueën!![]()
Je ging er zelf nog serieus op in ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Ritmo het volgende:
Is deze nog steeds open?
TS is wel een baas... lopen trollen en dan nog medestanders vinden ook.![]()
Hou nou eens op manquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
IddWat voor stoornis of ziekte heb je, als je dat niet de allerbeste dagen vindt?
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
Het leukste is nog als er ook bier en rookwaar aanwezig is en je knalt ff met de auto naar de supermarkt om gelijk zo'n wegwerpbarbecue te halen. Na het zwemmen is het vlees klaar.
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.
Gewoon een satétje aanbieden of zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.
Wat zijn mensen blij met ons.
Alsof er vlees overblijftquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een satétje aanbieden of zo.
Betere tijden !!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.
Wat zijn mensen blij met ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |