quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even terug op¨Dani Fernandez.. er moet toch iets achter de schermen gebeurd zijn?
Hij kan niet opeens nog slechter zijn dan Swerts.. kan gewoon niet . Ik zie Dani ook nog wel transfervrij naar Twente ofzo gaan en het dan daar wel maken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, blijft vreemd maar heeft hij zich ooit echt bewezen dan?
Tijd van Been bij NEC bedoel je? Bij ons heeft hij maar 4 of 5 westrijden gespeeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit je net een replay te posten...topic vol..
Anyway.. Fernandez was een van de betere onder de tijd van Been dat hij wel speelde.
We waren aan het begin van dit seizoen nog zo blij dat hij weer terug was..,
Raar verhaal weer., doet me een beetje denken aan Van Haaren /Collen ..
Eerste seizoen 5 en dit seizoen ook zoiets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij NEC was het wel een baas.
Maar bij ons maar 5 duels ?
Ik dacht een stuk of 14
Ik wilde toen ook graag dat El Akchaoui naar ons halen, achteraf blij dat hij niet gekomen is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij NEC was het wel een baas.
Maar bij ons maar 5 duels ?
Ik dacht een stuk of 14
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-03-2012 om 16:16:41Zoals verwacht zal #Feyenoord het contract van Adil Auassar, dit seizoen verhuurd aan RKC, niet verlengen. reageer retweet
Het zal mij verbazen als ze hem bij RKC wel een contract aanbieden...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-03-2012 om 16:16:41Zoals verwacht zal #Feyenoord het contract van Adil Auassar, dit seizoen verhuurd aan RKC, niet verlengen. reageer retweet
En bij 03:58 weer stoppen met kijken zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef TC03 het volgende:
Als mensen zeuren over Mulder moeten ze even dit filmpje vanaf 1:36 bekijken.
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En bij 04:00 weer stoppen met kijken zeker?
Oke. Maar die reddingen eerder waren wel belangrijk ja. Wel slecht gedaan van Egocilio trouwens.quote:
Morgen de klantenservice bellenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef mega-worstje het volgende:
Ey ik heb een probleempje. ik probeer kaarten te bestellen voor feyenoord - nac maar ik krijg deze fout: U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht..
Maar ik heb nog helemaal geen kaarten besteld :S Weet iemand wat ik er aan kan doen?
Feyenoord. 0900-1908quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
van ticketshop of van feyenoord?
Ik heb antwoord gegeven in je topic, hopelijk was dat de oplossing.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef mega-worstje het volgende:
Ey ik heb een probleempje. ik probeer kaarten te bestellen voor feyenoord - nac maar ik krijg deze fout: U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht..
Maar ik heb nog helemaal geen kaarten besteld :S Weet iemand wat ik er aan kan doen?
quote:'Dat ik tegen PSV niet speelde, was een moment waarop ik brak'
Hij moest en zou vorig jaar bijtekenen, maar nu Stefan de Vrij (20) zich langdurig heeft verbonden aan Feyenoord vindt de verdediger zichzelf vaak terug op de reservebank. Onder het regime van trainer Ronald Koeman doen de wetten van een topclub langzaam hun intrede in De Kuip. 'Lullig voor Stefan, maar het is een positief signaal.'
Het slachtoffer gold eind vorig seizoen nog als prioriteit bij Feyenoord: hij moest en zou zijn in 2012 aflopende contract als eerst verlengen. 'Ik tekende bij en later Ron Vlaar’, zegt De Vrij. ‘Dat deden we omdat we geloofden in de wederopstanding van de club. Voor een groot deel is dat toe te schrijven aan de trainer. Hij was precies wat we nodig hadden. Als ploeg zijn we vooruitgegaan, alleen wel jammer dat ik nu het kind van de rekening ben. Een moeilijk situatie, want ik ben dit niet gewend. Sinds de B-junioren was ik altijd basisspeler.'
Hij zag het aankomen. 'Toen ik geblesseerd raakte he ik het elftal natuurlijk ook steeds beter zien worden. Dan ga je wel nadenken, ja. Vroeger wist je dat je je plekkie snel terug zou krijgen, maar Martins Indi deed het centraal achterin gewoon goed. Was ook geen verassing, want ik speel al vanaf mijn dertiende met Bruno samen, ik wist dat hij dit kon. Ik begon dus rekening te houden met het scenario dat ik niet een-twee-drie mijn basisplaats terug zou krijgen, zeker niet toen ik tijdens de winterstop in het oefenduel met IJsselmeervogels die enkel opnieuw blesseerde.'
Zijn trainer is duidelijk. 'Koeman kwam naar mij toe, ik geloof voor de thuiswedstrijd tegen Ajax. Hij legde uit dat ik lang niet had gespeeld en dat hij koos voor Bruno op mijn positie. Ik accepteerde het, wat moest ik anders?: Bruno speelt heel goed, dus ik heb geen idee hoe lang ik geduld moet hebben. Ik ben in elk geval geen type dat om de havenklap bij de trainer naar binnen loopt. In feite heeft Koeman het maar gemakkelijk met mij, ik ga geen ruzie maken.'
'Toen Leerdam tegen PSV was geschorst, dacht ik dat ik de kans zou krijgen als rechtsback. Voor de wedstrijd kwam de trainer naar me toe om te vertellen dat hij koos voor Mokotjo. Die vond hij meer geschikt om tegen Mertens te spelen. Dat was wel het moment waarop ik even brak. Ik vind dat ik heel goed tegen een type als Mertens uit de voeten kan, ik heb tenslotte ooit ook Suarez uit de wedstrijd gespeeld. Het deed echt pijn dat ik toen niet aan de beurt kwam. Ik moest al zo veel geduld hebben en dan komt er een kans en kiest de trainer weer voor een ander. Ik moest even slikken, maar heb snel de knop weer omgedraaid.'
Bazen centrum.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend seizoen gewoon samen met BMI centraal achterin
dan BMI? Die doet het goed hoor. Misschien niet voetbal technisch niet geweldig maar man man man zoals hij elk schot zowat blockt. Heerlijk. Bewijst dat die veel inzicht heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef TC03 het volgende:
Wel jammer dat De Vrij niet speelt, heeft veel meer potentie dan Vlaar en BMI.
Hand in Hand - Paul van Gageldonk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:46 schreef Grifte het volgende:
Iemand trouwens nog aanraders qua boeken/dvd's over Feyenoord (supporters)? Heb zelf vrij weinig, paar dvd's uit de 100-jaar box, cdtje met wat hits, en 'Hooligans' van Paul Vos, al beslaat dat meer dan Feyenoord.
Inderdaad, het zou echt tandenknarsend ergelijk zijn als ie nu voor een prikkie weggekocht werd door een grotere speler en daar de sterren van de hemel ging spelen...dat liedje kennen we al...quote:
Winstquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef De_kromme het volgende:
Nog steeds in de race voor de vijfde plaats bedoel je?
Wordt er een goed resultaat bij Twente verwacht hier?
Nog steeds in de race voor elke plaats bij de eerste 6quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef De_kromme het volgende:
Prima ambities hier dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog steeds in de race voor elke plaats bij de eerste 6
Bakkal en Nelom geschorst geloof ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima ambities hier dan.
Is iedereen beschikbaar tegen Twente? En ik vind die De Vrij nou nog niet echt overtuigen, denk eerder dat Schenkeveld volgend jaar doorbreekt (ten koste van de Vrij). Die speelde ook voordat hij ernstig geblesseerd raakte.
In theorie zelfs voor het kampioenschap hoor. We krijgen nog AZ thuis waarmee je op 4 punten kan komen van AZ.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef De_kromme het volgende:
De Vrij is onze beste LCV naar mijn mening. Jammer genoeg laat Koeman Indi staan: die vind ik niet overtuigen sinds PSV thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima ambities hier dan.
Is iedereen beschikbaar tegen Twente? En ik vind die De Vrij nou nog niet echt overtuigen, denk eerder dat Schenkeveld volgend jaar doorbreekt (ten koste van de Vrij). Die speelde ook voordat hij ernstig geblesseerd raakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |