quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even terug op¨Dani Fernandez.. er moet toch iets achter de schermen gebeurd zijn?
Hij kan niet opeens nog slechter zijn dan Swerts.. kan gewoon niet . Ik zie Dani ook nog wel transfervrij naar Twente ofzo gaan en het dan daar wel maken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, blijft vreemd maar heeft hij zich ooit echt bewezen dan?
Tijd van Been bij NEC bedoel je? Bij ons heeft hij maar 4 of 5 westrijden gespeeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit je net een replay te posten...topic vol..
Anyway.. Fernandez was een van de betere onder de tijd van Been dat hij wel speelde.
We waren aan het begin van dit seizoen nog zo blij dat hij weer terug was..,
Raar verhaal weer., doet me een beetje denken aan Van Haaren /Collen ..
Eerste seizoen 5 en dit seizoen ook zoiets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij NEC was het wel een baas.
Maar bij ons maar 5 duels ?
Ik dacht een stuk of 14
Ik wilde toen ook graag dat El Akchaoui naar ons halen, achteraf blij dat hij niet gekomen is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij NEC was het wel een baas.
Maar bij ons maar 5 duels ?
Ik dacht een stuk of 14
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-03-2012 om 16:16:41Zoals verwacht zal #Feyenoord het contract van Adil Auassar, dit seizoen verhuurd aan RKC, niet verlengen. reageer retweet
Het zal mij verbazen als ze hem bij RKC wel een contract aanbieden...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-03-2012 om 16:16:41Zoals verwacht zal #Feyenoord het contract van Adil Auassar, dit seizoen verhuurd aan RKC, niet verlengen. reageer retweet
En bij 03:58 weer stoppen met kijken zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef TC03 het volgende:
Als mensen zeuren over Mulder moeten ze even dit filmpje vanaf 1:36 bekijken.
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En bij 04:00 weer stoppen met kijken zeker?
Oke. Maar die reddingen eerder waren wel belangrijk ja. Wel slecht gedaan van Egocilio trouwens.quote:
Morgen de klantenservice bellenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef mega-worstje het volgende:
Ey ik heb een probleempje. ik probeer kaarten te bestellen voor feyenoord - nac maar ik krijg deze fout: U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht..
Maar ik heb nog helemaal geen kaarten besteld :S Weet iemand wat ik er aan kan doen?
Feyenoord. 0900-1908quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
van ticketshop of van feyenoord?
Ik heb antwoord gegeven in je topic, hopelijk was dat de oplossing.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef mega-worstje het volgende:
Ey ik heb een probleempje. ik probeer kaarten te bestellen voor feyenoord - nac maar ik krijg deze fout: U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht..
Maar ik heb nog helemaal geen kaarten besteld :S Weet iemand wat ik er aan kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |