En waar woont jouw Action?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was heb ik ze gezien
[..]
Thnx.
Ja! Dat zijn ze! Maar Breda is zo ver weg (Limburg).quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Breda
Zijn van die glazen stekers in bolvorm dacht ik.
Wat is er mis met Rookworstquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.
Hmz, ik zie bij 100 nieuwste artikelen unox rookworst staan. Komen ze nu mee aan![]()
True. Ik had tijdens mijn zwangerschap een boerenkool verslavingquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er mis met RookworstDat kan altijd.
Boerenkool met worst en erwtensoep midden in de zomer, heerlijk
Gefrituurde rookworstquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef PureEvil het volgende:
[..]
True. Ik had tijdens mijn zwangerschap een boerenkool verslaving![]()
![]()
Maar nu ik er zo over nadenk....rookworst gaat ook wel in de frietpan. (volgens mijn man dan he, ik vind het dan niet te vreten)
In den haag hebben ze ook. Ik ben er niet zo tevreden mee though, zijn heel breekbaar. En werken ook niet zo soeper IMO.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat zijn ze! Maar Breda is zo ver weg (Limburg).Eens kijken of mijn Action aan bestellen bij collega- vestigingen doet. Zal wel niet.
Die dingen zijn hier binnen de kortste keren leeg en het vullen is een crime.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging op zoek bij de Action naar waterverdelers. Dat zijn dingen die je in de aarde van een plantenpot duwt, vult met water en je hebt een poos geen omkijken naar die plant. Niet te vinden.![]()
Iemand enig idee of de Action die nog eens krijgt en zo nee, waar ik ze wel kan halen? En kom niet aan met die kaboutertjes van de Intratuin want die zijn STOM.![]()
Ik had al die dikkere zeg maar, wat een nachtmerrie. Ging niet soepel, ging roesten, handvaten gingen stuk, werd heel snel "bot", die wieltjes zaten net niet goed (denk dat het daardoor niet soepel ging)quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.
Hmm, ja, volgens mij is een curryworst bij de friettent niet veel anders...quote:
Ha jij komt vast uit het oosten des lands!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had al die dikkere zeg maar, wat een nachtmerrie. Ging niet soepel, ging roesten, handvaten gingen stuk, werd heel snel "bot", die wieltjes zaten net niet goed (denk dat het daardoor niet soepel ging)
Wat was ik blij toen ik een blikopener van de Blokker had en zonder moeite een blik kon los draaien
Ik niet....het idee alleen al.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, ja, volgens mij is een curryworst bij de friettent niet veel anders...
Edit: Grrr, nu heb ik zin in gefrituurde rookworst
Dan kom je er te veel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het assortiment niet meer zo wisselend als eerst. Het is steeds hetzelfde wat je ziet.
ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het assortiment niet meer zo wisselend als eerst. Het is steeds hetzelfde wat je ziet.
Daar was ik ook naar opzoek maar ik kon het niet vinden. Ik vond wel een pompje waar je water in kon doen met verstuiver maar die lekte toen ik hem teste.quote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze ook HDMI kabels eigenlijk? En ik zoek zo'n soort ventilatortjeHebben ze dat?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |