abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2012 @ 15:32:02 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109275007
Bar, lijkt mij ook moeilijk hoor :*
Hoop dat hij op een dag ook staat te popelen om in het busje te mogen.
pi_109283302
Spring, goed van dat plassen, iets minder dat het potje er niet tegen bestand is... succes met dweilen :*
Fake it till you make it...
pi_109283363
hier een vrolijk duracelkonijntje *O* drinkt nog, plast, poept, is vrolijk en wilde naar de speeltuin voor het eten. klinkt ook als een blaasblagje en heeft 39.2 koorts ;( :X ravi ligt nu dus met een paracetamolletje, neusspraytje en hoestdrankje op bed. blij te keten met selene wiens eruitvalplankje er sinds vandaag af is. ik ben benieuwd :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 19 maart 2012 @ 19:31:34 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109283991
Spring, wat lief dat je het vraagt!
Afgelopen avond en nacht belabberd. Overdag gaat het redelijk. Af en toe flink hoesten en snotterig maar niks heel ernstig. 's Avonds en 's nachts gaat het 'mis'. Dan loopt hij helemaal vol en hoor ik hem hoesten als een zeehondje.
Ik heb hem nu een pcm zetpil gegeven, hoestdrank en neusspray. Hopelijk slaapt ie nu wel door.
Ik voel me zelf ook belabberd doordat alles dicht zit en heb pijn in mijn buik van het hoesten.

Bijkomend 'probleem' is dat hij sinds kort ongeveer 5 van de 7 dagen niet meer overdag gaat slapen terwijl hij zichtbaar moe is. Geen idee wat ik daar nou mee moet...
pi_109284060
ze zijn nog nooit zo vroeg gaan slapen :o
pi_109284153
bluh asy ;(

ik heb met selene zo een periode gehad. toen heb ik het succesvol kunnen gooien op "je mag best in je bed spelen of een boekje lezen ofzo, maar het is wel eventjes uitrusttijd!" en dan heel anaal vaste tijden. doen we nog steeds trouwens, alhoewel selene vrije keus heeft inmiddels of ze naar boven wil of niet. maar tussen 2 en 4 is het hier uitrusttijd }:|
pi_109284596
laten we het er op houden dat freud trots op ons is :D
ravi doet totaal niet moeilijk over zn paracetamolletjes >:) hoestdrankje is ook geen probleem, alleen de neusspray vindt hij niks
  maandag 19 maart 2012 @ 19:46:57 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109284861
Ow maar ik leg hem wel in bed en daar blijft hij dan ook gerust 2 uur liggen friemelen/babbelen/draaien, maar hij slaapt niet en dat terwijl hij nu wallen begint te krijgen :X
pi_109287499
Ymme, fijn dat Mart het leuk vind op de psz. Ik ben het ook wel eens met Estrys dat er wel veel drama is over het wegbrengen van je kind naar het psz, maar dat komt misschien omdat veel van ons kinderen hebben die al vanaf de babytijd naar een kinderdagverblijf gaan.

Bar, :*
Ik hoop dat Roy er snel op zijn plek is. En dan dubbelhard genieten van de gezinstijd.

Asy, hopelijk is het een fase die weer voorbij gaat :X jij hebt ook alle rust nodig die je kan krijgen :*

Beterschap voor de zieke kinders trouwens :*

-Spring, *O* voor L. Wat is de volgende stap? Misschien toch proberen met een wc-verkleiner? :P

Hier lijkt het plassen op het potje juist weer minder te worden. Ik zet er geen druk achter want we hebben al genoeg aan het hoofd. Volgende week maandag komt de wijkverpleegkundige langs om eens uitgebreid te praten over Hannah. Ze wil ons dagritme weten (errr.. :') ). Ik zie de bui al een beetje hangen. Wij zijn zelf niet zo goed in rust, reinheid en regelmaat :@

Ze was vannacht weer huilend wakker geworden, kreeg hoestbuien en moest daardoor kotsen. Alles weer onder :r Lang leve de wasmachine en de droger.
Ik krijg alleen de berg schoon wasgoed en op te bergen kleren niet weggewerkt
pi_109287860
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Asyniur het volgende:
Ow maar ik leg hem wel in bed en daar blijft hij dan ook gerust 2 uur liggen friemelen/babbelen/draaien, maar hij slaapt niet en dat terwijl hij nu wallen begint te krijgen :X
hmz.. stug volhouden? en dan lekker zelf gaan liggen luisteren O+ deed ik toen ik zwanger was van de jongens altijd.

beterschap voor hannah octo :*
sterkte met was wegwerken! en maak jezelf niet te druk he. die wijkverpleegkundige komt om je te helpen, niet om je neer te sabelen. als orde er bij jullie niet inzit, kan geen mens dat er in brengen. er is geen 1 methode, je zoekt wat bij je past :*
pi_109287870
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef octopussy het volgende:
Ik krijg alleen de berg schoon wasgoed en op te bergen kleren niet weggewerkt
Daar heb ik nou nooit last van.

/Crosspost.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:40:59 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109288035
En dan liep ik vanavond nog te mopperen over oma die de kleren van Roy wast... 8-)
Scheelt echt een berg was hier :)

Uhmm Roy wilt steeds meer zelf eten, en dat mag hij ook in die zin wij doen het eten op zijn vork en geven de vork aan Roy.
Maar hoe krijg ik Roy uit een bord te eten dat hij het zelf doet?

Het "probleem"zit hem in het gooien.. hij duwt nog steeds zijn bord van zijn plank....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:42:09 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_109288093
Zuignapbordje? Zo'n rubberen matje eronder zodat het niet schuift?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109288124
:D Dat lijkt mijn zolder wel *O*

En ik heb dus kleren die te klein worden voor Hannah, die ik op moet bergen voor Mia voor later. Kleren van Hannah die uitgezocht moeten worden of Mia ze al past. En dan nog kleertjes die te klein zijn geworden voor Mia *)
  maandag 19 maart 2012 @ 20:45:21 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109288276
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef Troel het volgende:
Zuignapbordje? Zo'n rubberen matje eronder zodat het niet schuift?
Hmmm dat ligt simpeler dan hoe ik het me bedacht!
Dank je ^O^ ik ga eens opzoek naar zo'n antischuifmatje en bord.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109291317
Octo, tuurlijk faal jij niet als moeder als je hulp inschakelt hoor! Ben erg benieuwd wat de kinderarts zegt, heeft het CB bijv iets van video opnames al eens voorgesteld?

Ymme, wat heerlijk dat Mart het zo goed deed op zn eerste psz dagje!
En ik herken mezelf absoluut in je opmerking ''voor mij was het spannender dan voor hem''
Wolf gaat sinds eind feb en het doet hem zo goed! qua taalontwikkeling lijk ik echt nu al te merken dat hij oppikt van andere kindjes,hij gaat er met veel plezier heen, herkent al de vaste liedjes van daar met gebaren enz..

Wolf is zonder problemen gaan slapen in een groot bed! Echt een 1persoonsbed, en wat issie dan klein O+ in dat enorme bed

Die wasfoto :o :D was vouwen vind ik leuk!
Strijken doe ik niet aan

Twinkly, hoe is het met Niels en het potjesverhaal?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:00:32 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109302851
simmu, ik blijf ook volhouden hoor, maar hij wordt er niet fitter op ;)
Ow en vannacht heeft meneer ook weer vanaf half 4 in bed geslapen bij mij. Dat past ook echt fantastisch: ik met een knoeperd van een buik samen met een friemelpeuter :X

ooh die bergen was :o
Ik heb geluk. Mijn zusje doet 1x per week haar was hier (student) en die vouwt en strijkt dan op dit moment ook de mijne O+
pi_109303677
hier was het achtereenvolgens 22 uur, half 5, kwart voor 7 en half 8. de krijsbuien dan. die van 22 en half 5 waren echt, de rest was "maar ik wil eruit en met papa spelen". ik ben ook wat brakjes dus.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:39:26 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109304264
Mijn sneutje moest huilen toen ik wegging op de psz... :{
pi_109304359
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:39 schreef Asyniur het volgende:
;( :*
pi_109305028
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:39 schreef Asyniur het volgende:
Ah gut. Misschien dat harry heel goed begrijpt dat er een grote verandering aan zit te komen?
(of is het omdat hij ziek is?).
Ik hoop dat hij vanmiddag lekker gaat slapen zodat jij ook even kunt rusten en de aankomende nacht goed gaat.
pi_109305769
Oooow, arme Harry! Sneutje!

Hier ook 2 snotverkouden peuters, jongste lijkt er geen last van te hebben, maar oudste zeker wel, koorts en heel nare hoest.

Ik draai elke dag bijna wel een was en die ruim ik ook meteen op. Dat is dan ook het enige wat hier gestructureerd is, hihi.
pi_109305896
Knap Freecel van die was. Ik draai vandaag maar weer alles weg, het hangt lekker buiten :)

Ow Harry, weet je ook waarom hij moest huilen Asy??
Jaël wilde gister ook weer mee naar huis, ze wilde een hut bouwen met mij :') Ik moet gewoon minder vaak leuke dingen met ze doen, dan vind ze het op de psz leuker dan thuis ;)

Ik heb hier ook twee verkouden kindjes. Jaël ziet er ook best beroerd uit, maar ze zegt dat het niet erg is.. En ze speelt gewoon dus het zit wel goed denk ik. Ze tekent zowieso erg snel in haar gezicht bij ziek zijn en moeheid.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')