quote:Op maandag 19 maart 2012 08:53 schreef ymme het volgende:
Is het al 11u40?
![]()
Ik hou me maar vast aan het idee dat hij het heel leuk heeft. We waren nog niet binnen of het was meteen, Mart spelen? Ja schat jij mag lekker spelen! Mama weg? Ja schat mama gaat weg en komt jouw straks ophalen en toen kreeg ik een kus. Toen heb ik maar heel snel tegen de leidsters doei tot straks gezegd en ben naar buiten gestormd.
Voel je jezelf zo voor aap staan hè, terwijl dat helemaal niet nodig is, weet ik.
Dat is inderdaad niet niets..quote:Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef _Bar_ het volgende:
Ymme straks word Roy hier met een taxi thuis opgehaald,en gebracht en dat als het goed is 5 dagen in de week,en woensdagmiddag is hij thuis.
Ik heb daar veel meer moeite mee dan dan dat Roy nu elke donderdag naar de opvang gaat.
Als ik dat gezichtje zie en zijn gespring voel in het stoeltje dan glunder ik, Roy weet niet hoe snel hij in zijn klasje moet komen, ik moet hem echt tegenhouden zodat Roy niet met schoenen en jas het lokaal in snelt.
Eenmaal in de klas, krijg ik nog net een kus, en Roy gaat spelen, heerlijk gewoon.
Maar straks is het een kus in de taxi en gaat hij weg, tot ergens na 16 uur. niks niet zien dat Roy fijn gaat spelen, of hij het wel naar zijn zin heeft...
En vind het ook beetje spannend allemaal.
Als het daar eenmaal loopt zal het met mijn gevoel ook wel beteren, maar nu is dat echt een knoop in mijn maag.
Ik hoop voor je dat Roy het busje net zo interessant vindt als Ruben, dat scheelt jezelf een enorm vervelend gevoelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef _Bar_ het volgende:
Ymme straks word Roy hier met een taxi thuis opgehaald,en gebracht en dat als het goed is 5 dagen in de week,en woensdagmiddag is hij thuis.
Ik heb daar veel meer moeite mee dan dan dat Roy nu elke donderdag naar de opvang gaat.
Als ik dat gezichtje zie en zijn gespring voel in het stoeltje dan glunder ik, Roy weet niet hoe snel hij in zijn klasje moet komen, ik moet hem echt tegenhouden zodat Roy niet met schoenen en jas het lokaal in snelt.
Eenmaal in de klas, krijg ik nog net een kus, en Roy gaat spelen, heerlijk gewoon.
Maar straks is het een kus in de taxi en gaat hij weg, tot ergens na 16 uur. niks niet zien dat Roy fijn gaat spelen, of hij het wel naar zijn zin heeft...
En vind het ook beetje spannend allemaal.
Als het daar eenmaal loopt zal het met mijn gevoel ook wel beteren, maar nu is dat echt een knoop in mijn maag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |