abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109228799
-Spring, het kwartje valt nu :P

Mignonne, ik hoop echt dat je jongste niet dezelfde (of andere) ellende heeft -O- Wel fijn dat het bij je oudste een beetje onder controle is.

Ik lees nog alles mee hier, maar heb vaak niet de puf om te reageren. Het gaat gewoon niet zo lekker met mijn grote. Het kwakkelen, de dramatische eten, het dramatische slapen, de nachtangsten. Ze zit niet lekker in haar vel en ik weet niet waarom. Misschien toch maar eens een doorverwijzing vragen voor een kinderarts want ik wil gewoon mijn oude vrolijke wildebrasje terug.
  zondag 18 maart 2012 @ 13:45:21 #102
61183 leonieke
Dan toch?
pi_109230423
mignonne, ik heb het waarschijnlijk al eens gevraagd, maar is dat iets waar jullie zelf ook last van hebben?

Octo, jammer dat ze niet lekker in haar vel zit. Hopelijk snel beterschap!

Hier gaat het eten thuis niet meer zoals het vroeger ging. Bij de onthaalmoeder en bij oma/opa gaat het anderzijds nog steeds zoals vroeger. Geen idee aan wat het kan liggen. Thuis neemt hij één hap en zegt hij dat hij genoeg heeft, ergens anders zou hij 4 boterhammen na elkaar opeten.
pi_109232545
We hebben geen obstipatie-klachten zelf hoor, lief sowieso niet, en bij mij is t eerder eigk juist omgekeerd :Y) :') .
Maar ik heb zelf wel wat allergieën, behoorlijk wat eigk. Lief niet verder hoewel hij wel gevoelig lijkt voor huismijt, maar hij is te eigenwijs om het te testen.
:)
  zondag 18 maart 2012 @ 15:59:16 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109236394
vervelend hoor Octo, keertje door een ka na laten kijken kan nooit kwaad he :*
Hopelijk is ze snel weer de oude!

Hier gaat het eigenlijk heel fijn, wel afentoe heel kleine aanvallen, dan is Roy even helemaal afwezig.
De cursus die wij volgen is interesant en het lijkt te werken :)
Roy zijn begrip komt nu ook op gang, geef maar aan papa/mama begrijpt hij goed.
Hij zoekt zijn schoenen als ik aangeef naar buiten te gaan.
Bij doei,doeg,dag,tot ziens begint Roy te zwaaien
en bij klap eens in je handjes of gewoon klap, klapt hij in zijn handen.
Gaan we slapen dan legt Roy zichzelf neer.

Morgen komen ze bij ons filmen van de cursus, en woensdag komen ze weer spelen ;) en hebben we smiddags controlle bij de kinderarts.

Hij eet hier nog prima, maar alleen datgene wat wij eten :P van de week aten we shoarma en de laatste keer moest Roy daar niks van weten, dus besloten om wat anders voor Roy te maken, stamppot spinazi met ei, maar dat was geen s6;)
Hij wilde het echt niet, dus geven we een stukje shoarma en dat smikkelde meneer lekker naar binnen.

En we gaan een potje aanschaffen, hoorde dat Roy op het kdv telkens op een potje gaat zitten, niet om wat in te doen, maar gewoon zitten.
Dus dat gaan we thuis ook maar proberen wie weet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 18 maart 2012 @ 19:57:40 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109245736
Klinkt goed Bar! Wat fijn dat de cursus lijkt te werken.

Octo, ik hoop dat Hannah snel weer de oude is, lijkt me zo lastig als je de oorzaak niet kunt vinden. Ik zou zeker de Ka proberen.
pi_109263310
Octo, hopelijk gaat het snel beter! Dit is ook niet leuk voor jullie allemaal. :*

Bar wat fijn dat het lijkt te werken!

Hier zit Mart nu aan de pap. Zijn rugzak is ingepakt en de camera ligt klaar.
Zijn eerste echte peuterspeelzaal ochtend O+ ;(
Ik vind het spannenender dan hem geloof ik :D
pi_109263715
Ik had mezelf nog zo voorgenomen niet te gaan huilen.. :{ Fail.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:50:18 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109263782
ach ymme, het is ook niet makkelijk...

octo, wanneer kwam er iemand bij jullie langs?

Bar, fijn dat het allemaal zo goed gaat zeg!
pi_109263849
Is het al 11u40?
:{
Ik hou me maar vast aan het idee dat hij het heel leuk heeft. We waren nog niet binnen of het was meteen, Mart spelen? Ja schat jij mag lekker spelen! Mama weg? Ja schat mama gaat weg en komt jouw straks ophalen en toen kreeg ik een kus. Toen heb ik maar heel snel tegen de leidsters doei tot straks gezegd en ben naar buiten gestormd.

Voel je jezelf zo voor aap staan hè, terwijl dat helemaal niet nodig is, weet ik.
pi_109263895
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:53 schreef ymme het volgende:
Is het al 11u40?
:{
Ik hou me maar vast aan het idee dat hij het heel leuk heeft. We waren nog niet binnen of het was meteen, Mart spelen? Ja schat jij mag lekker spelen! Mama weg? Ja schat mama gaat weg en komt jouw straks ophalen en toen kreeg ik een kus. Toen heb ik maar heel snel tegen de leidsters doei tot straks gezegd en ben naar buiten gestormd.

Voel je jezelf zo voor aap staan hè, terwijl dat helemaal niet nodig is, weet ik.
:*

hier mijnes met koorts en al afgeleverd op de psz. met een paracetamolletje erin ;) als hij fut genoeg heeft om rondjes te rennen met selene, eet, drinkt en algeheel praatjes zat heeft, nou ja. dan proberen we het wel. de juf weet waar ze op moet letten en belt als de koorts stijgt (dan gaat mijn wurmpie zitten en voor zich uit staren, wat hij anders echt nooit doet). gister 40 graden koorts. ik zie dan altijd zo blauw van de zorgen he ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109264053
Mijnes wilde voor het eerst weer mee naar huis.. Ze wilde niet blijven.
Dat is echt lastig zeg, gelukkig pakte een van de leidsters het goed op en heeft ze naar me gezwaaid toen ik langs het raam fietste.
En ze hebben een nieuw peuterspeelplein, echt heel leuk geworden!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109264188
Ik heb echt het hele weekend getwijfeld zeg.
Is hij nog niet te jong, moeten we niet gewoon nog even wachten. Maar dan kom je binnen en dan begint mart al gelijk te glimlachen en meteen spelen. Dan is het goed voor hem. Maar voor mijn moedergevoel is het nog even wennen ;)
pi_109264366
Ja sorry hoor eigenlijk moet ik op mijn handen gaan zitten dat weet ik maar hij gaat een ochtendje naar de peuterspeelzaal. nou nou poeh poeh.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 19 maart 2012 @ 09:27:56 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109264410
De mijnes gaat morgen ook gewoon weer hoor simmu, mits hij praatjes heeft. Heb hem net ook aan opa meegegeven. Gaat ie daar maar hangerig doen (doet ie zelden, gaat ie daar de vrolijke bink uithangen en dan krijg ik een moe jengelig kind thuis :X ).
Maar hij wordt echt steeds leuker in zijn hele doen en laten O+
pi_109264499
Wat vervelend, Octo. Vooral omdat je de vinger er niet op kunt leggen. Voordat je naar de arts gaat, zou ik voor mezelf even alles opschrijven. Anders zul je zien dat je de helft vergeet. En ik zou er vooral rekening mee houden dat er niets uitkomt. ;( Sterkte iig. Dat ze maar snel weer je springerige meisje mag worden.

Stoere Mart!

Ik ben zo trots op L! Ze kan nu écht tellen. Ze kon al wel tot 13 of zo tellen, maar nu kan ze er ook echt aantallen mee vaststellen. In de douche net had ze een rijtje van zeven bekers naast elkaar gezet en ze telde keurig tot zeven toen ik vroeg hoeveel het het waren.
pi_109269116
zo, mijn gloeilampje is thuis. heeft gewoon gespeeld, meegedaan en schoot op de terugweg evengoed bij een vriendin de tuin in (haar tuin dus....) :P hij ziet er heeeeeeel moe uit, maar zn hoestje verbetert, hij speelt prima en drinkt (eten wil hij niet). nou ja. zo ff selene wegbrengen met hem maar ff in de buggy en dan naar bedbedbed!!!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109269875
Nou Jaël ligt nu op de bank een filmpje te kijken, bekaf!
Ze hadden lekker buiten gespeeld en ze doet het heel goed aldus de juffies :)
Ik merk dat sinds ze naar de psz gaat haar praten ook echt met sprongen verbeterd, ze praatte al heel goed en dat word nu steeds beter. Ze komt echt met volzinnen en opmerkingen dat ik denk, wat?! je bent nog een peuter hoor!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109270689
Mart vond het ook geweldig!
Hij heeft zelf een mooie kleurplaat gemaakt, leuk gespeeld
Met de plastrein naar de wc, daar ook even op de wc gezeten en daarna een droge luier.
En ze hebben na het fruit eten lekker buiten gespeeld.
Hij zit nu even voor de tv Diego te kijken, waarna hij lekker even gaat slapen (al vind hij da niet nodig zegt hij haha).

Kortom, het is geslaagd!
Donderdag gaat oma mee hem ophalen, zodat zij ook weet hoe en wat en waar.
Ik vind het nu ook helemaal super! Hij heeft het super gedaan. TROTS IS!
  maandag 19 maart 2012 @ 14:15:26 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109272573
Ymme straks word Roy hier met een taxi thuis opgehaald,en gebracht en dat als het goed is 5 dagen in de week,en woensdagmiddag is hij thuis.
Ik heb daar veel meer moeite mee dan dan dat Roy nu elke donderdag naar de opvang gaat.
Als ik dat gezichtje zie en zijn gespring voel in het stoeltje dan glunder ik, Roy weet niet hoe snel hij in zijn klasje moet komen, ik moet hem echt tegenhouden zodat Roy niet met schoenen en jas het lokaal in snelt.
Eenmaal in de klas, krijg ik nog net een kus, en Roy gaat spelen, heerlijk gewoon.

Maar straks is het een kus in de taxi en gaat hij weg, tot ergens na 16 uur. niks niet zien dat Roy fijn gaat spelen, of hij het wel naar zijn zin heeft...
En vind het ook beetje spannend allemaal.
Als het daar eenmaal loopt zal het met mijn gevoel ook wel beteren, maar nu is dat echt een knoop in mijn maag.
pi_109272725
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef _Bar_ het volgende:
Ymme straks word Roy hier met een taxi thuis opgehaald,en gebracht en dat als het goed is 5 dagen in de week,en woensdagmiddag is hij thuis.
Ik heb daar veel meer moeite mee dan dan dat Roy nu elke donderdag naar de opvang gaat.
Als ik dat gezichtje zie en zijn gespring voel in het stoeltje dan glunder ik, Roy weet niet hoe snel hij in zijn klasje moet komen, ik moet hem echt tegenhouden zodat Roy niet met schoenen en jas het lokaal in snelt.
Eenmaal in de klas, krijg ik nog net een kus, en Roy gaat spelen, heerlijk gewoon.

Maar straks is het een kus in de taxi en gaat hij weg, tot ergens na 16 uur. niks niet zien dat Roy fijn gaat spelen, of hij het wel naar zijn zin heeft...
Als het daar eenmaal loopt zal het met mijn gevoel ook wel beteren, maar nu is dat echt een knoop in mijn maag.
Dat is inderdaad niet niets.. :*
Hopen dat die knoop snel verdwenen is en het roy en jullie goed af gaat met deze situatie!
  maandag 19 maart 2012 @ 14:32:11 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109273081
als jullie straks gewend zijn, zal dat andere gevoel snel verdwijnen hoor, vooral ook als je de verhalen hoort, het komt goed vertrouw daarop. :*
pi_109273185
Mijn 'rottige' gevoel is al verdwenen hoor.
Mart heeft genoten! En dat is het doel uiteindelijk. :)
pi_109273556
Fijn, Ymme. Wat Bar zegt. :)

Bar, dat lijkt me ook een stuk moeilijker. Hoe vaak heb je contacten met leidsters daar?

L. doet nu elke plas op het potje. Uit zichzelf. *O* 't Is alleen een beetje jammer dat dat potje zo snal is dat ze er vooruit overheen piest. Op de grond. }:|
  maandag 19 maart 2012 @ 14:51:07 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_109273744
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef _Bar_ het volgende:

Ik hoop voor je dat Roy het busje net zo interessant vindt als Ruben, dat scheelt jezelf een enorm vervelend gevoel :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 maart 2012 @ 15:01:56 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109274121
via een schriftje gewoon elke dag dat Roy daar is, en ik d8 1 x per maand overleg met de ouders.
maar eerst moet Roy er nog naar toe hoor ;) Als ik goed reken zal het eind april begin mei zijn.

Roy is al niet zo dol op autorijden Troel, althans het erin gaan... maar misschien is een busje in Roy zijn ogen juist stoer enzo :7

L supergoed joh!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')