'Grappig', ik moest ook direct aan mn moeder denken. Hersenbloeding en afasie. Ze heeft moeten vechten om afgekeurd te worden, want ze ziet dr prima uit. En ze kan toch gewoon praten? Dat ze na een gesprek van een uur óp is, ziet niemand.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind het vaak het sneu-st voor ouders en kinderen bij wie je de handicap niet aan de buitenkant ziet. Loop je jezelf toch vaak te verdedigen of wordt je kind (weer) overschat.
Als het zichtbaar is, wordt er toch meer rekening gehouden met...
zie het op het werk ook vaak met CVA-patiënten
Keshet, hoe is het met Emma?
Harry heeft vanmiddag in elk geval wel goed geslapen. Scheelt weer een slok op een borrel
Ja dit dus! Dan denk ik: doe ook maar een wat scheve mond erbij. Dan ziet men tenminste dat er 'iets' is...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
'Grappig', ik moest ook direct aan mn moeder denken. Hersenbloeding en afasie. Ze heeft moeten vechten om afgekeurd te worden, want ze ziet dr prima uit. En ze kan toch gewoon praten? Dat ze na een gesprek van een uur óp is, ziet niemand.
wat heeft ze toch leuke haartjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:37 schreef Keshet het volgende:
[..]
Deze is van vanochtend:
[ afbeelding ]
Ik heb er niks aan toe te voegen.
Dat is ook zo. Maar meestal hebben die door hun ervaring wel geleerd van zich af te bijten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef Keshet het volgende:
Ja, ze gaat voor de Beatleslook momenteel.![]()
Spring, Asy, dat is absoluut waar. Soms is het fijn als er aan de buitenkant wel iets te zien is. Aan de andere kant; ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat mensen die alleen lichamelijk gehandict zijn ook benaderd worden alsof ze een geestelijke handicap hebben.
Misschien denkt ze nu dat dat gebruikelijk is in een dorpquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:56 schreef -Spring het volgende:
Het is alleen een beetje jammer dat ik er net pas achter kwam dat ik een half uur met r heb staan praten terwijl er een groot stuk wc-papier tussen het scharnier van mn bril bungelde.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien denkt ze nu dat dat gebruikelijk is in een dorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |