abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2012 @ 18:48:52 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109396403
Nou hij zit er wel steeds met zijn tong aan.
aan de binnenkant zit echt een gat joh, niet normaal :X

simmu, komt vanzelf wel. Wel stoer dat het op school goed gegaan is!

Spring, je hebt weer haar naam voluit staan ;)
Maar super dat ze drooggebleven is zeg! *O*

miss, hoe ging het vandaag met Senna op de peutergroep?
  donderdag 22 maart 2012 @ 18:54:27 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109396616
Asy, binnenkanten van lippen herstellen zich heel snel. (relatief) bij alledrie al een tand dóór de lip :X ervaring gehad. Heel naar, heel dik, maar best snel herstel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_109397093
och arme, Harry.
Leah had dinsdag ook een tand door haar lip na een val op de glijbaan. Maar dat werd niet zo dik als bij Harry.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef -Spring het volgende:
L heeft vandaag d'r eerste dag zonder luier op het kdv doorgebracht. En, op één ongelukje tijdens het buitenspelen aan het eind van de dag na, is ze helemaal droog gebleven! *O*
erg knap hoor ^O^ en ik vind dat altijd snel rond deze leeftijd (mijn eigen ervaring)
pi_109397124
ook een ^O^ voor de andere kindjes zonder luier natuurlijk
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 19:09:12 #230
5428 crew  miss_sly
pi_109397190
Harry :X wat ziet dat er naar uit, Asy, arm kereltje.

Knap van L. *O*

Asy, morgen pas weer peuters, vandaag was ze lekker thuis en zijn we naar een informatiemiddag van de basisschool geweest. Ze vond het erg leuk, wilde eigenlijk best blijven :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109397278
Haha Spring, idd, beide blikken, die van hem en haar zijn van hem, ik heb vooral een neutrale blik of een grijns, hij kijkt altijd vol verbazing, sullig of ernstig :')
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:30:26 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109398237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Asy, binnenkanten van lippen herstellen zich heel snel. (relatief) bij alledrie al een tand dóór de lip :X ervaring gehad. Heel naar, heel dik, maar best snel herstel.
Ik weet het maar het ziet zo naar uit...
Ik dacht eerst ook dat het er helemaal door zat omdat hij dus binnen de boel kapot had en dus buiten ook zo'n snee, maar dat bleek dus gelukkig niet zo te zijn.
Ben ik een tut als ik hoop dat het litteken niet te groot zal zijn :@

Aah oke miss. Ik was al mijn hoofd aan het pijnigen of je überhaupt moest werken vandaag :D
pi_109402137
Asy, dat lijkt me behoorlijk schrikken zeg... ik geloof dat ik gestrekt zou gaan als ik mn uk zo op moest halen... maar ik ben geen held met bloed enzo. Hopelijk hersteld het netjes!

Ik was vanmorgen ook even met mn peuter bij de huisarts, ze hoest al weken en kreeg nu ook koorts. Maar longen schoon, oortjes in orde, amandelen wat opgezet, maar niet overdreven. Dus eigenlijk alles goed, nog een paar weken aanzien, wordt het erger dan terug en als het niet minder wordt de komende weken dan krijgt ze een pufje.
Maar gewoon blij ei enzo.
Fake it till you make it...
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:24:54 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109417713
Fijn dat alles toch goed is Nijna :Y
En blije eieren zijn leuk O+

Nou ik ben ook behoorlijk geschrokken, maar eerlijk gezegd ziet het er nu erger uit dan gisteren :X
Het is wat rood en lijkt een beetje ontstoken (en daardoor is het ook heel dik), maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen.
pi_109418891
OOooow, echt sneu dat het erger lijkt nu,heeft hij er ook meer last van?
Je kan er niet zoveel mee inderdaad. Koelen heeft geen zin meer,iets opsmeren werkt ook niet.
Maar monden genezen vaak wel goed van zichzelf. L heeft een keer zijn voortanden er helemaal door geramd (binnen er in, buiten er uit) en daar zie je niks meer van.
En TARA heeft dat een tijd geleden ook gedaan _O- En hij heeft alleen een plekje wat anders aanvoelt op zijn lip,terwijl hij normaal beroerd geneest.
Dus ik ga er van uit dat het gewoon mooi geneest :)
pi_109419011
ik heb al een paar keer een through&through-bek-ongelukje gehad, vooral in combinatie met selene's hoofd :X

binnenkant geneest sneller dan de buitenkant, maar doorgaans doet het na 1 dagje geen zeer meer, hoe naar het er ook uitziet. geen litteken te bekennen hier dan!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:21:14 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109420315
Hij lijkt er ook geen last van te hebben hoor. Het ziet er alleen zo naar uit. We hopen er maar het beste van ;)
Hij heeft alleen slecht geslapen vannacht (nog steeds megaverkouden) en in bed ligt bloed. Hij doet dus vanalles wat niet mag en mijn lontje is nogal kort :X
Is het al half 12? Want dan sodemieter ik hem gewoon in bed...
pi_109420848
haha! hier kieper ik jongste ook om half 12 in bed! egwel.

ventje is koortsvrij, doch nog wel in standje zielig. wel met fut genoeg om te klieren en te protesteren en algeheel moeilijk te doen. we hebben wel ein-de-lijk een goede nacht (vooral ochtend) gehad met kinderspul van eens niet om half 5 's ochtends een keel opzette. ik trof ze rond 7 uur lief zachtjes murmelend aan. nu ga ik ff in standje 'negeer' terwijl ze ruziemaken om *alles*

sterkte asy :*
hier heb ik vanaf 4 uur vrij. schoonzusje komt langs, dus vent is ook vroeg thuis
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:04:32 #239
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109427625
Asy :*

Ik ben zo blij, de indicatiebesluit brief ligt hier ook in huis *O* en toch geindiceerd voor 9 dagdelen :o
We hebben tragel al gebeld en die bellen ons weer terug om datum volgende afspraak en per wanneer beginnen.
dit is echt zo'n positieve week O+ :D *O* heerlijk doet een mens goed
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109428307
school gevonden voor Elin O+ in zo'n klooster echt fantastisch! Directrice was een tof wief, helemaal voor elkaar :)
pi_109428352
mijnes zong vanochtend alweer over jonas :'(

tof bar!
pi_109428364
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:21 schreef Kleurdoos het volgende:
school gevonden voor Elin O+ in zo'n klooster echt fantastisch! Directrice was een tof wief, helemaal voor elkaar :)
*O*
lekker dat je klaar bent!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:23:25 #243
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109428403
Wat fijn Bar! Hebben 'de deskundigen' eigenlijk al enig idee hoe de toekomst eruit gaat zien voor Roy?

Wat fijn KD! *O* Er is ook plek dus, op de school?
A grand adventure has begun.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:28:15 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109428599
De toekomst blijft voorlopig onzker Keshet, Roy kan inlopen maar tot hoever is moeilijk in te schatten.
Wel is het zo dat hij straks natuurlijk begeleiding krijgt die helemaal op Roy gericht is, die problemen aanpakken waar hij nu mee "achterblijft" *logo,Fysio (grove en fijne motoriek) enzo.
Ze gaan Roy in elk geval eerst observeren, en dan hebben we een gezamelijk gesprek, en op basis van de observatie word er een zorgplan gemaakt.

Wel gaan we zijn bloed laten testen en ons bloed. om te kijken waar het misschien vandaan is gekomen allemaal, is het iets erfelijks, toch die herseninfectie,aangeboren afwijking. maar dat is pas voor in mei.

KD fijn en snel al zeg
pi_109428702
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Bar! Hebben 'de deskundigen' eigenlijk al enig idee hoe de toekomst eruit gaat zien voor Roy?

Wat fijn KD! *O* Er is ook plek dus, op de school?
niemand wil hier wonen, plek zat :P
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:31:53 #246
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109428744
Nadat ik poste besefte ik me dat ik eigenlijk ook wel een rare vraag stelde. Niemand kan iets vertellen over de toekomst van welk kind dan ook. :*

Maar wat er nu allemaal gaat gebeuren klinkt erg goed! Ook een flinke opluchting voor jullie denk ik?
Ik kan me ook goed voorstellen dat jullie het bloedonderzoek etc. laten doen.
Dapper mens. :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:40:07 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109429059
Er valt een behoorlijk pak van onze schouders, het was zo pittig allemaal het overal naar toe moeten, en je doet het hoor met 300% inzet, maar dan stort je na verloop van tijd in.
Ik trok het helemaal bijna niet,heb daarin straks ook begeleiding, maar ook het gemis van contacten met soortgelijken. Je bent niet anders bezig dan je kind te verdedigen.

Maar het is ook confronterend , je wilt je kind niet zien als een gehandicapte, en als je dat zwart op wit ziet staan, breekt je hart.
Vooral ook omdat je het bij Roy niet ziet aan de buitenkant.

Maar dit is het beste voor hem, en voor ons.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:18:29 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109430451
Ik vind het vaak het sneu-st voor ouders en kinderen bij wie je de handicap niet aan de buitenkant ziet. Loop je jezelf toch vaak te verdedigen of wordt je kind (weer) overschat.
Als het zichtbaar is, wordt er toch meer rekening gehouden met...
zie het op het werk ook vaak met CVA-patiënten

Keshet, hoe is het met Emma?

Harry heeft vanmiddag in elk geval wel goed geslapen. Scheelt weer een slok op een borrel ;)
pi_109430784
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef _Bar_ het volgende:
Er valt een behoorlijk pak van onze schouders, het was zo pittig allemaal het overal naar toe moeten, en je doet het hoor met 300% inzet, maar dan stort je na verloop van tijd in.
Ik trok het helemaal bijna niet,heb daarin straks ook begeleiding, maar ook het gemis van contacten met soortgelijken. Je bent niet anders bezig dan je kind te verdedigen.

Maar het is ook confronterend , je wilt je kind niet zien als een gehandicapte, en als je dat zwart op wit ziet staan, breekt je hart.
Vooral ook omdat je het bij Roy niet ziet aan de buitenkant.

Maar dit is het beste voor hem, en voor ons.
:*

en je doet het helemaal geweldig jij!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:28:37 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109430827
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:27 schreef simmu het volgende:

[..]