ik draai hem nu een week (sinds release in D-land) en de reacties zijn positief...
volgensmij dit maal geen cover
quote:ik hoop dat je een grapje maakt??
Op dinsdag 23 juli 2002 18:26 schreef Cybart het volgende:volgensmij dit maal geen cover
quote:ik ken hier het origineel iig niet van
Op dinsdag 23 juli 2002 18:44 schreef Milldennium het volgende:[..]
ik hoop dat je een grapje maakt??
welk nummer is dit dan?
quote:Dat ben ik me net aan het bedenken. Tis al wel een best oud nummer, padadadaaa ... ben nog aan het nadenken.
Op dinsdag 23 juli 2002 18:46 schreef Cybart het volgende:[..]
ik ken hier het origineel iig niet van
welk nummer is dit dan?
ff oude HitZone's erbij pakken
<en ja, dit is wel een grapje >
only you, can make the world seem right, only you.....
enz. enz.
en dat was ie dus niet, en daardoor ging ik ervan uit dat het geen cover was, bij de vorige 2 singles was dat wel vrij duidelijk, Bonnie Tyler, Bruce Springsteen
Staat er geen auteur vermeld op het schijfje, dan komen we misschien wat verder.
ik zou alleen nie weten van wie het origineel is.
Zoek eens op "Only You" zou ik zeggen, maar daar krijgi k zelf ook weinig resultaat.
het is een cover iig, da weet ik 100% zeker
quote:Mjah, waarschijnlijk tref je bij de TMF Chat wel meer gelijkgestemde geesten aan...
Op dinsdag 23 juli 2002 20:10 schreef LoekB het volgende:
Cybart is toch nog wel een van de weinige mensen hier met een goede muzieksmaak
Mijn mening: Veel te slap, het klinkt enorm gedateerd en ik ga 'm zeker niet kopen.
quote:Om over jouw muzieksmaak maar te zwijgen...
Op dinsdag 23 juli 2002 20:11 schreef Zander het volgende:[..]
Mjah, waarschijnlijk tref je bij de TMF Chat wel meer gelijkgestemde geesten aan...
quote:Wat lul je nou, aapje? De meeste dingen die ik luister ken je waarschijnlijk niet eens.
Op dinsdag 23 juli 2002 20:31 schreef LoekB het volgende:
Om over jouw muzieksmaak maar te zwijgen...
quote:Gelukkig niet...
Op dinsdag 23 juli 2002 20:32 schreef Zander het volgende:[..]
Wat lul je nou, aapje? De meeste dingen die ik luister ken je waarschijnlijk niet eens.
quote:Tsjee, sorry hoor maar ik dacht toch echt dat Zander begon over mtv ofzo en mij aapje noemde!
Op dinsdag 23 juli 2002 20:39 schreef Seborik het volgende:
Hey LoekB ga eens gewoon reageren of ga buiten spelen in de regen.
quote:Je bent ook een aapje en nou in slowchat gaan spelen met dat offtopic gemier.
Op dinsdag 23 juli 2002 20:44 schreef LoekB het volgende:[..]
Tsjee, sorry hoor maar ik dacht toch echt dat Zander begon over mtv ofzo en mij aapje noemde!
btw, het regent hier niet
quote:Zit jij is een keer niet achter de productie?
Op dinsdag 23 juli 2002 21:49 schreef CJ het volgende:
Dit nummer vind ik dus echt nog slechter dan "Because The Night". Hij kan zo genomineerd worden voor kots-schijf van de week op Clubcharts.nlhttp://forum.clubcharts.nl/topic/5319
vind het echt een kicke nummer (origineel en cover)
quote:Zo zie je maar weer, smaken verschillen... gelukkig maar
Op woensdag 24 juli 2002 13:10 schreef Cybart het volgende:
vandaag al tig keer die yazoo versie geluisterd....
(en de jan wayne versie)
Niet yazoo toch?
quote:John ook!
Op zondag 28 juli 2002 23:29 schreef Beathoven het volgende:
Jeff Wayne is beter
The Ultimate Seduction - Badada Nana (We're Gonna Rock You)
Deze heb ik toendertijd op single gekocht en hij's nog steeds lekker. In ieder geval stukken beter dan de vals gezongen versie van Jan "Gonna Move Ya" Wayne.
quote:
Op woensdag 04 september 2002 22:23 schreef Cybart het volgende:
eeen speciaal schopje voor loek b
quote:LOL! Wat een bagger herrie weer, uh sorry ik bedoel wat een geweldige cover weer! Vreemd dat niet meer mensen het zo goed vinden!
Op dinsdag 23 juli 2002 20:11 schreef Zander het volgende:[..]
Mjah, waarschijnlijk tref je bij de TMF Chat wel meer gelijkgestemde geesten aan...
-NOT!-
Hebben ze internet, downen ze nog van die top40 crap...
Zo zonde...
Op die oude nummers kon je nog een beetje springen, maar dit....
quote:die burqa over en oordoppen in je hoofd bedoel je? als iets wel smakeloos en kansloos is, dan is het wel die enorme butt-clips van jan wayne
Op zaterdag 14 september 2002 14:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
hahaha, ik zie 'm nu voor het eerst op TMF
![]()
![]()
![]()
![]()
wat mooooooooooooooooooooooooi
![]()
Zelf kan ik het in ieder geval niet aanhoren. Simpel goedkoop jatwerk nummer zoveel. En weer dat suffe kale mannetje in de clip,
quote:Nee, mooi!
Op maandag 16 september 2002 12:06 schreef dr.dunno het volgende:[..]
die burqa over en oordoppen in je hoofd bedoel je? als iets wel smakeloos en kansloos is, dan is het wel die enorme butt-clips van jan wayne
(en de muziek niet te vergeten
); goedkope commerciële shit
Romantische Clip
quote:als je net begint te puberen wel misschien jah... maar aangezien ík dat stadium al eeuwenlang voorbij ben...
Op maandag 16 september 2002 12:09 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Nee, mooi!
Romantische Clip
quote:Klotenummer (die cover iig), dit nummer heeft gewoon helemaal NIETS om het tot een muzikaal succes te maken. Niets vernieuwends, ouwe samples, matige productie en natuurlijk niet een eigen melodie geschreven. afschrijven die hap.
Op woensdag 24 juli 2002 13:10 schreef Cybart het volgende:
vandaag al tig keer die yazoo versie geluisterd....
(en de jan wayne versie)
quote:Because The Night is een cover van Patti Smith, het origineel is echt een schitterend nummer. (nog een mooi nummer van haar: Dancing Barefoot)
Op dinsdag 23 juli 2002 21:49 schreef CJ het volgende:
Dit nummer vind ik dus echt nog slechter dan "Because The Night". Hij kan zo genomineerd worden voor kots-schijf van de week op Clubcharts.nlhttp://forum.clubcharts.nl/topic/5319
Vreselijk, die covers van Jan Wayne. Ze brengen ook op geen enkele manier een tribute aan het orgineel.
quote:Tong80 zei het het allerbeste:
Op zaterdag 28 september 2002 19:47 schreef Manono het volgende:
Ze brengen ook op geen enkele manier een tribute aan het orgineel.
"Geweldig die covers, je krijgt meteen zin om het origineel weer eens te draaien."
Het hoort bij deze tijd. Blijkbaar.
Het gaat m'n ene oor in en het andere uit. Vaak herken ik het niet eens als een cover van het origineel. Dus...
En de Jan Wayne Hitmix is nog veel leuker.
And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you'll only hold me tight
We'll be holding on forever
quote:The Ultimate Seduction (oftewel de Klubbheads) waren eerder met dit sampletje.
Op maandag 2 december 2002 12:52 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Only You leuk. Badadadam, badadadam, badadadam![]()
Download Koop maar eens "The Ultimate Seduction - Badada Nanana" uit begin jaren 90. (Soms ook wel als Badada Nanana (We're Gonna Rock You) te vinden). Daar komt hetzelfde sampletje in voor, alleen leuker met al die irritante kindertjes er doorheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |