Als je daar dan maar niet al te beknepen bij bentquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
ik moet spontaan poepen van je laatste opmerking...
Wellicht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:53 schreef hornage het volgende:
Dit klinkt trouwens allemaal wel vet: http://www.eyefilm.nl/
Misschien een idee voor de volgende meet?
FireFox?
Ja, ik heb wyccie al bedankt, aan jouw tips had niks, ordinair mens. Haha nee...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby was je moeder blij met haar cadeau?
Ik heb het gevierd hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:09 schreef hornage het volgende:
Vrolijke Pi dag pico
[edit]faal van mijn kant[/edit]
Snel een keertje doen dan, zo'n beetje de beste film van Rutger Hauer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem niet herkende....
Moet hem nog steeds kijken....
Zo'n beetje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Snel een keertje doen dan, zo'n beetje de beste film van Rutger Hauer.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo'n beetje?
Tevens de beste film van Ford, Hannah, Scott en iedere ander cast/crewlid dat er mee verbonden is.
Wellicht gewoon een bericht dat er een nieuwe update in het betreffende topic was.Gebruik je Google?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... er kwam net heel snel iets in mijn scherm te staan over iemand (als of ik een DM kreeg) en dat was ook heel snel weer weg. Maar nou weet ik dus niet wat het was?
Ik gebruik chrome ja, en ik heb bij me DM's gekeken maar daar staat niks nieuws bij. En het was niet zo'n vak dat je krijgt als je de update gepauzeerd hebt. Vreemd...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wellicht gewoon een bericht dat er een nieuwe update in het betreffende topic was.Gebruik je Google?
Ge geschiedenis van DM's kun je wel opzoeken, denk ik?
Had je een stukje tekst geselecteerd? Want dat laat FOK! je tegenwoordig ook wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... er kwam net heel snel iets in mijn scherm te staan over iemand (als of ik een DM kreeg) en dat was ook heel snel weer weg. Maar nou weet ik dus niet wat het was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |