SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
En wat merken wij daarvan in het dagelijkse leven, brighteyes?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef classpc het volgende:
Ach, die euro staat op het punt in te storten. Dus als je het zo ziet dan is 150 euro eigenlijk niet eens zo veel.
April is geweldig in Spanje, mooi 3 weekjes zonnenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:40 schreef Copycat het volgende:
Het is al een beetje laat in het seizoen om te gaan overwinteren.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:40 schreef Krabs2.0 het volgende:
Probeer zeevissen in thailand, slechts 250 euro!Jij bent een freak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En wat merken wij daarvan in het dagelijkse leven, brighteyes?
voor 30e per dag werkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
150 eurootjes maar voor een enkeltje ?
Kom van je lui reet, werk een weekje en je hebt je ticket
Ryan air, retour: 175 euro incl 1 kofferquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:14 schreef wise het volgende:
¤528
Per persoon, omvat vlucht + hotel, belastingen & toeslagen
in een 4 sterren hotel voor 1 week eind april
--
of
¤ 282
per persoon
Inclusief belastingen & toeslagen voor 1 week zonder hotel retour ticket
via expedia.nl
Heb jij er nu last van dat de euro zwak is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:13 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga jij maar weer terug naar de middelbare school
doe eens nadenkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Heb jij er nu last van dat de euro zwak is?
is dat ook voor 1 weekquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ryan air, retour: 175 euro incl 1 koffer
Nou, ik heb daar in dit land geen last van. Ik kan nog steeds mijn lasten betalen en leuke dingen doen net zoals zoveel nederlanders. Dus van die zwakke munt merk ik gewoon bar weinig.quote:
2500 km, surequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:43 schreef Basp1 het volgende:
Beetje bikkel heeft een leasebak met bezine in het buitenland en rijdt dat gewoon even.
Jawel hoorquote:
Op vliegenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |