abonnement Unibet Coolblue
pi_116609691
# Maatschappij
Lufthansa

# Vliegtuig
Airbus a380-800

# Traject
Johannesburg - Frankfurt

# Vertraging
Geen

# Vriendelijk personeel
Erg vriendelijke staff, zelfs bij de zwaarlijvige passagier die schuin tegenover mij zat en de hele vlucht lang om cola en nootjes zat te vragen bleven ze hem brengen en vriendelijk... Hele knappe dames :9~

# Eten
Een diner en een ontbijt gehad aan boord..

Dinner - Pasta met kip
Ontbijt - Bolletje, Jam, omelet, zoetigheid. Eten was prima, alleen het brood wat droog..

# Entertainment
Het entertainmentsysteem viel me eigenlijk wat tegen voor zo'n groot en modern toestel. Trage bediening, redelijke filmkeuze, maar vergeleken met andere maatschappijen waar ik vaak mee vlieg als Qantas/Cathay Pacific is het wat karig.. Pluspunt zijn de live camera's die op 4 plekken buiten het vliegtuig zijn gemonteerd
# Algehele indruk
Prima maatschapppij, die tevens de route Joburg- Frankfurt voor een prima prijs weet te leveren tegen een prima kwaliteit. Toch had ik het tijdens deze vlucht wel erg zwaar met mijn 2 meter lengte, maar waarschijnlijk moet ik gewoon niet meer bij het gangpad gaan zitten.

# Eventueel informatie over de luchthavens
  maandag 10 september 2012 @ 23:26:13 #52
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_116628079
# Maatschappij
Emirates

# Vliegtuig
Airbus A380-800

# Klasse
Business (raamplaats met flatbed en eigen bar)

# Traject
Amsterdam-Dubai-Bangkok-Hong Kong

# Vertraging
Geen, alle legs spot on vertrokken en vóór scheduled aankomsttijd gearriveerd. Alleen op Dubai niet aan de gate maar per bus naar de terminal

# Vriendelijk personeel
Leuke Roemeense en Thaise air hostesses, vriendelijk en heel erg service minded. Alleen de douches waren slechts bestemd voor de first class en ik weet niet of die dames daar ook nog extra service verleenden.

# Eten
AMS-DXB een verlaatte lunch en een diner. DXB-BKK een ontbijt en BKK-HKG een lunch. daarnaast onbeperkt champagne, wijn en sterke drank in de bar achterin het vliegtuig. Perfect verzorgd met verschillende snacks, hapjes hartig en zoet.

# Entertainment
I.C.E. met iedere recente film die je maar bedenken kunt en een noise cancelling headset

# Algehele indruk
Leg AMS-DXB met een 1e serie A380 die er toch al een beetje rundown uitzag op sommige onderdelen. Overige legs een splinternieuwe uit de 2e serie waarvan de layout overigens identiek was

# Eventueel informatie over de luchthavens
Emirates heeft een eigen terminal 3 op Dubai. Rete druk dus maar gelijk de business lounge ingedoken en dat is ook weer gigantisch groot.
Suvarnabhumi Airport BKK is gewoon thuiskomen voor mij en dan speciaal met de Premium Lane vouchers die Emirates uitdeelt. Geen wachtrijen en priority bagage daar echt als eerste op de belt. Inchecken op BKK ook weer met voorrang en geen wachtrij bij de priority immigration voor een uitreisstempel. Emirates lounge so so.
HKG is een shithole airport met treintje lift en roltrap en lange wachtrijen voor immigration maar in de nieuwe Emirates lounge (op de terugreis) was het alle snacks, food etc allemaal make to order en uitstekend verzorgd.

#Algemeen
Is het de meerprijs waard? Ja en nee. Ja als het een business trip is en je gelijk vanaf het vliegveld een vergadering in moet. Nee als het een vakantie trip is. Dan zit ik die 2 x 6 uur ook wel op een economy stoel met 34 inch pitch uit voor minder dan een derde van de prijs die deze trip kostte. Maar de service van Emirates daar kan Singapore Airlines nog een puntje aan zuigen behalve dan dat Singapore Airlines het met de eyecandy op punten wint uiteraard.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_116633484
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:05 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar dit is een maatschappij uit India. Daar gaat het economisch slecht en de meeste luchtvaartmaatschappijen zitten er in financiele nood. Krant van gisteren: http://www.thehindubusinessline.com/companies/article3878015.ece

Ik zou nog even geen ticket voor december kopen bij deze maatschappij. Je hebt kans dat er een rekening voor een of andere toeslag volgt of dat de hele maatschappij in een faillisement terecht komt.
Verwacht je echt dat ze eventueel failliet zouden gaan? Natuurlijk is het een gok als ik zou boeken.
pi_116633541
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:26 schreef buzz1291 het volgende:
# Maatschappij
Emirates

# Vliegtuig
Airbus A380-800

# Klasse
Business (raamplaats met flatbed en eigen bar)

# Traject
Amsterdam-Dubai-Bangkok-Hong Kong

# Vertraging
Geen, alle legs spot on vertrokken en vóór scheduled aankomsttijd gearriveerd. Alleen op Dubai niet aan de gate maar per bus naar de terminal

# Vriendelijk personeel
Leuke Roemeense en Thaise air hostesses, vriendelijk en heel erg service minded. Alleen de douches waren slechts bestemd voor de first class en ik weet niet of die dames daar ook nog extra service verleenden.

# Eten
AMS-DXB een verlaatte lunch en een diner. DXB-BKK een ontbijt en BKK-HKG een lunch. daarnaast onbeperkt champagne, wijn en sterke drank in de bar achterin het vliegtuig. Perfect verzorgd met verschillende snacks, hapjes hartig en zoet.

# Entertainment
I.C.E. met iedere recente film die je maar bedenken kunt en een noise cancelling headset

# Algehele indruk
Leg AMS-DXB met een 1e serie A380 die er toch al een beetje rundown uitzag op sommige onderdelen. Overige legs een splinternieuwe uit de 2e serie waarvan de layout overigens identiek was

# Eventueel informatie over de luchthavens
Emirates heeft een eigen terminal 3 op Dubai. Rete druk dus maar gelijk de business lounge ingedoken en dat is ook weer gigantisch groot.
Suvarnabhumi Airport BKK is gewoon thuiskomen voor mij en dan speciaal met de Premium Lane vouchers die Emirates uitdeelt. Geen wachtrijen en priority bagage daar echt als eerste op de belt. Inchecken op BKK ook weer met voorrang en geen wachtrij bij de priority immigration voor een uitreisstempel. Emirates lounge so so.
HKG is een shithole airport met treintje lift en roltrap en lange wachtrijen voor immigration maar in de nieuwe Emirates lounge (op de terugreis) was het alle snacks, food etc allemaal make to order en uitstekend verzorgd.

#Algemeen
Is het de meerprijs waard? Ja en nee. Ja als het een business trip is en je gelijk vanaf het vliegveld een vergadering in moet. Nee als het een vakantie trip is. Dan zit ik die 2 x 6 uur ook wel op een economy stoel met 34 inch pitch uit voor minder dan een derde van de prijs die deze trip kostte. Maar de service van Emirates daar kan Singapore Airlines nog een puntje aan zuigen behalve dan dat Singapore Airlines het met de eyecandy op punten wint uiteraard.
Waarom niet rechtstreeks vliegen?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_116634922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:14 schreef Professional het volgende:

[..]

Verwacht je echt dat ze eventueel failliet zouden gaan? Natuurlijk is het een gok als ik zou boeken.
Het is lastig te voorspellen of ze failliet gaan. Uit dat artikel blijkt niet dat ze onmiddelijk op springen staan, maar als een belangrijke leverancier de maatschappij niet meer vertrouwd, dan is het een snel aflopende zaak.

Ik zou persoonlijk geen ticket boeken bij een maatschappij, waarover een serieuze krant schrijft: Jet Airways: Living to fight another day. Zelfs al is het ticket behoorlijk wat goedkoper.
pi_116635340
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:20 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Waarom niet rechtstreeks vliegen?
Dat dus. Leuk, business class, maar in drie stappen naar Hong Kong, hoe lang ben je dan wel niet bezig..
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:38:07 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_116636244
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:02 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Dat dus. Leuk, business class, maar in drie stappen naar Hong Kong, hoe lang ben je dan wel niet bezig..
Aangezien hij/zij in Bangkok door security gaat lijkt het erop dat hij voor langere tijd in Bangkok was gedurende de trip
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_116636956
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:38 schreef XL het volgende:

[..]

Aangezien hij/zij in Bangkok door security gaat lijkt het erop dat hij voor langere tijd in Bangkok was gedurende de trip
Dan nog. Het voordeel van BC vind ik zelf dat ik een normale nacht kan slapen. Maar met een overstap in het midden Oosten is dat voordeel al weer weg.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_116637441
# Maatschappij
Transavia.com

# Vliegtuig
Boeing 737-800 (heen, PH-HSE) / Boeing 737-700 (terug, PH-XRY)

# Klasse
Economy

# Traject
Amsterdam-Athene v.v.

# Vertraging
Geen, zowel op Athene als op Schiphol een klein half uurtje voor schematijd geland.

# Vriendelijk personeel
Ja hoor!

# Eten
Zoals bekend moet je betalen voor eten en drinken, en met een bak koffie en een pakje stroopwafels kwam ik beide vluchtjes wel door.

# Entertainment
Zowel heen als terug werd er een film gedraaid en wat comedy series.

# Algehele indruk
Prima, lekker op tijd gevlogen beide keren en je weet wat je kan verwachten.

# Eventueel informatie over de luchthavens
Schiphol: bekend.
Athene: redelijk nieuw vliegveld (2002, gebouwd voor de OS2004), ruime luchthaven, bagage afhandeling verliep prima en ook het inchecken verliep soepeltjes. Alleen bij de douane nog wat gezeik met m'n fotocamera gehad die ik nog net niet uit elkaar hoefde te schroeven voordat ie door de scanner mocht, maar het scheelde niet veel.

#Algemeen
Gewoon goed en waar voor je geld.
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:14:21 #60
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_116638713
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:20 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Waarom niet rechtstreeks vliegen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:02 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Dat dus. Leuk, business class, maar in drie stappen naar Hong Kong, hoe lang ben je dan wel niet bezig..
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:38 schreef XL het volgende:

[..]

Aangezien hij/zij in Bangkok door security gaat lijkt het erop dat hij voor langere tijd in Bangkok was gedurende de trip
Dat dus............

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:05 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dan nog. Het voordeel van BC vind ik zelf dat ik een normale nacht kan slapen. Maar met een overstap in het midden Oosten is dat voordeel al weer weg.
Maar als je zowel business te doen hebt in BKK als in HKG was dit de beste optie, mede omdat ik het haat om tegenwoordig nog langer dan 8 uur in een plane te verblijven. Ik heb genoeg 12 tot 13 uurs non stop fights gemaakt. Dus die stopover in Dubai is altijd van harte welkom.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_116638763
Ok, persoonlijke voorkeur dan. Ik kan met geen mogelijkheid het voordeel van een extra overstap bedenken, maar ieder zijn ding. Ik boek altijd de non-stop, overstappen vind ik tijdverspilling, onderbreekt mijn nachtrust en verhoogt de kans op vertraging. Liever niet.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:53:58 #62
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_116639817
Jij hebt ook de mazzel van London als thuishaven, toch?

Ik doe best veel indirect, omdat je vanuit Duesseldorf niet anders kunt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_116640023
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef XL het volgende:
Jij hebt ook de mazzel van London als thuishaven, toch?

Ik doe best veel indirect, omdat je vanuit Duesseldorf niet anders kunt.
Da's waar, maar vanuit Schiphol kan je ook vrij veel direct vliegen natuurlijk. Alleen jammer dat het vaak met KLM is...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:04:13 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_116640117
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Da's waar, maar vanuit Schiphol kan je ook vrij veel direct vliegen natuurlijk. Alleen jammer dat het vaak met KLM is...
en dat ik in Duesseldorf woon
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_116641109
Sorry, ik verwees naar buzz.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_116642468
# Maatschappij
Aeroflot

# Vliegtuig
Amsterdam - Moskou geen idee maar oude sani
Moskou - Tokio Airbus A330-300

# Klasse
Economy

# Traject
Amsterdam-Tokio

# Vertraging
Op de heenweg later weg en mochten op Moskou niet gelijk aan de slurf. Van de 1.35 minuten overstap was nog een halfuurtje over.. Terugweg niks aan de hand.

# Vriendelijk personeel
Nee.

# Eten
Van dermate slechte kwaliteit dat we op de terugweg alles hebben geweigerd en eigen eten en drinken mee hadden. Ze hadden ook alleen vage Russische sapjes en water. Bier was lauw en 3 ¤ extra.

# Entertainment
Ams-Moskou niks. Moskou Tokio zo'n computer met veel toffe films en serie's ^O^

# Algehele indruk

Mwa.. Je doet het niet voor je lol maar als het prijsverschil weer zo groot is dan toch maar Aeroflot :')


# Eventueel informatie over de luchthavens

Moskou: Nog nooit zo'n verzameling aso's bij elkaar gezien :') Ongelofelijk wat een koude, ongeïnteresseerde, asociale mensen daar werken.
pi_116661608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
# Maatschappij
Aeroflot

# Vliegtuig
Amsterdam - Moskou geen idee maar oude sani
Moskou - Tokio Airbus A330-300

# Klasse
Economy

# Traject
Amsterdam-Tokio

# Vertraging
Op de heenweg later weg en mochten op Moskou niet gelijk aan de slurf. Van de 1.35 minuten overstap was nog een halfuurtje over.. Terugweg niks aan de hand.

# Vriendelijk personeel
Nee.

# Eten
Van dermate slechte kwaliteit dat we op de terugweg alles hebben geweigerd en eigen eten en drinken mee hadden. Ze hadden ook alleen vage Russische sapjes en water. Bier was lauw en 3 ¤ extra.

# Entertainment
Ams-Moskou niks. Moskou Tokio zo'n computer met veel toffe films en serie's ^O^

# Algehele indruk

Mwa.. Je doet het niet voor je lol maar als het prijsverschil weer zo groot is dan toch maar Aeroflot :')


# Eventueel informatie over de luchthavens

Moskou: Nog nooit zo'n verzameling aso's bij elkaar gezien :') Ongelofelijk wat een koude, ongeïnteresseerde, asociale mensen daar werken.
:) Het is maar goed ook dat bier lauw wordt geserveerd en extra kost, op deze manier wordt voorkomen dat die Russen iets teveel gaan drinken, want een gemiddelde passagier wil niet extra betalen.

Want ik zal nooit met een Russische maatschappij gaan vliegen, de ervaringen met de Russische bevolking zijn voor mij een belangrijkere reden dan een prijs. Helaas ben ik wel eens veroordeeld door op vluchten met dronken russen die aan boord vast aan de duty free aankopen beginnen, bij een maatschappij als Lufthansa wordt dat nog wel in toom gehouden, met een maatschappij als Wizzair of Air Baltic naar de voormalige Russische staten heeft het personeel geen overwicht.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:59:11 #68
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_116664453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ok, persoonlijke voorkeur dan. Ik kan met geen mogelijkheid het voordeel van een extra overstap bedenken, maar ieder zijn ding. Ik boek altijd de non-stop, overstappen vind ik tijdverspilling, onderbreekt mijn nachtrust en verhoogt de kans op vertraging. Liever niet.
Ach als je AMS-BKK vliegt en niet te lang in een plane wilt zitten is het een goed alternatief. Vlucht vertrekt om 15:30 uit AMS, beetje werken en filmpje kijken en aankomst DXB om 22:00, biertje biertje en nog een biertje en om 01:00 (= local time 03:00) vertrek vlucht DXB-BKK, sticker niet storen opplakken en lekker 5 uur slapen. Voor je het weet ben je er. Voor mij is het in ieder geval een goed alternatief al mis ik nu wel een hoop Sky miles en moet ik dit jaar nog wat doen om mijn Gold status te behouden, al is dat alleen maar voor de KLM lounge toegang op Schiphol.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_116676922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ach als je AMS-BKK vliegt en niet te lang in een plane wilt zitten is het een goed alternatief. Vlucht vertrekt om 15:30 uit AMS, beetje werken en filmpje kijken en aankomst DXB om 22:00, biertje biertje en nog een biertje en om 01:00 (= local time 03:00) vertrek vlucht DXB-BKK, sticker niet storen opplakken en lekker 5 uur slapen. Voor je het weet ben je er. Voor mij is het in ieder geval een goed alternatief al mis ik nu wel een hoop Sky miles en moet ik dit jaar nog wat doen om mijn Gold status te behouden, al is dat alleen maar voor de KLM lounge toegang op Schiphol.
Ik zou lekker de 11-12 uur non-stop vliegen. Bier drinken op vliegvelden is toch al niet mijn hobby, dus ik vertrek liever iets later en slaap gewoon 8 uur op de vlucht. Maar goed, niet iedereen slaapt makkelijk, dus ook dat verschilt per persoon, etc...

PS: Voor de grap net even het prijsverschil met een directe vlucht gechecked, en da's niet misselijk. Maakt het al wat logischer

[ Bericht 5% gewijzigd door Bajskorv op 12-09-2012 09:46:53 ]
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_116683836
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:42 schreef jaco het volgende:

[..]

Het is lastig te voorspellen of ze failliet gaan. Uit dat artikel blijkt niet dat ze onmiddelijk op springen staan, maar als een belangrijke leverancier de maatschappij niet meer vertrouwd, dan is het een snel aflopende zaak.

Ik zou persoonlijk geen ticket boeken bij een maatschappij, waarover een serieuze krant schrijft: Jet Airways: Living to fight another day. Zelfs al is het ticket behoorlijk wat goedkoper.
Is uiteindelijk een andere maatschappij geworden, prijzen daalden gisteren nog. Nu vluchten met Delta en Air France.
pi_116697778
Hoe zijn de ervaringen met Air Baltic?
pi_116741012
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef MissionPhailed het volgende:
# Datum - 16-06-2012
# Maatschappij - Transavia
# Traject - van Malaga naar Eindhoven
# Vertraging - 7 uur. We stonden in rij voor de gate om de vlucht te pakken die om 9:30 uur richting Nederland zou vertrekken, technisch bleek het vliegtuig echter niet in orde waardoor er volgens personeel van Transavia waarschijnlijk vertraging van 1 tot 2 uur zou ontstaan. Wat later bleek dat een ander toestel vanuit Nederland ingevlogen moest worden omdat de problemen met het eerste vliegtuig wat omvangrijker waren dan aanvankelijk gedacht, en werd de vertrektijd nu rond 16:30 uur verwacht. Maar liefst 7 uur vertraging dus, maar Transavia leverde tegoedbonnen van 50 euro aan gedupeerde passagiers waarmee we eten, drinken & wat leesvoer kochten.
# Vriendelijk personeel - jawel
# Eten - niets gegeten aan boord
# Entertainment - uitzicht vanuit het vliegtuig blijft zeer fascinerend ... !
# Algehele indruk - budget, alhoewel geen vervallen toestand van vliegtuigen
# Eventueel informatie over de luchthavens - Aeropuerto Malaga is een redelijk groot vliegveld met een breed scala aan winkels, eetgelegenheden, etc.
Pff 7 uur vertraging... Volgens EUClaim heb je recht op een schadevergoeding, al aangevraagd?
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_116859454
# Maatschappij
ANA

# Vliegtuig
Boeing 777

# Traject
Frankfurt-Narita (Tokyo)

# Vertraging
Geen

# Vriendelijk personeel
Erg vriendelijk, en attent

# Eten
Het was een late vlucht dus maar op Frankfurt gegeten, aan boord alleen het ontbijt gehad, en dat was wel okee

# Entertainment
zeer goed uit gerust, powerport zelfs in economy voor de laptop te laden, USB, persoonlijke monitor, twee versies voor je headphones in te pluggen, zeer te vreden.

# Algehele indruk
Zeer te vreden, buiten dat het onmogelijk was om een zitplaats te kiezen, en de dame aan de incheck me aan loog toen ze me vertelde dat alle zitplaatsen waar wat extra beenruimte is al bezet waren door lange mensen, een vlucht op Japan, wat denk je zelf.....

# Eventueel informatie over de luchthavens
Frankfurt, als je eenmaal de weg weet is het echt een geweldige luchthaven, maar als je onbekend bent en een beetje ongelukkige pier hebt, dan loop je, je een ongeluk.
Narita; Japans, zeer efficiënt, ondanks dat ik gewaarschuwd was "douane daar heb je lang voor nodig!" zo er door heen gegaan. Vond het beter geregeld als in de VS, waar ze voor precies de zelfde handelingen een heel drama weten te maken.
pi_116859622
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Toch had ik het tijdens deze vlucht wel erg zwaar met mijn 2 meter lengte, maar waarschijnlijk moet ik gewoon niet meer bij het gangpad gaan zitten.
Ik ben ook groot, maar persoonlijk kies ik net structureel een gangpad stoel.
Dan kun je tenminste nog een beetje je benen strekken in het gangpad.en tijdens het eten een beetje je armen bewegen.
pi_116879811
Goed verslag, maar 2 dingen zijn nog onduidelijk ...

quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Roger_ het volgende:
# Eten
Het was een late vlucht dus maar op Frankfurt gegeten, aan boord alleen het ontbijt gehad, en dat was wel okee
Werd er na het vertrek ook helemaal niets aangeboden bij wijze van late night snack ?

quote:
# Algehele indruk
Zeer te vreden, buiten dat het onmogelijk was om een zitplaats te kiezen, en de dame aan de incheck me aan loog toen ze me vertelde dat alle zitplaatsen waar wat extra beenruimte is al bezet waren door lange mensen, een vlucht op Japan, wat denk je zelf.....
Deze klacht is niet helemaal duidelijk. Vind je dat incheck personeel niet mag liegen ? Of vind je dat zitplaatsen met extra beenruimte moeten worden vastgehouden voor lange mensen ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')