Niemand verdient het om gepest te worden hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zwakte en onzekerheid uitstraalde als kind. Pesters zijn vaak ook laffe mensen, en die pikken iemand als jou er dan uit, omdat ze weten dat jij je toch niet verdedigd. Je was dus gewoon ene makkelijk prooi.
Na mijn indruk, nee je hebt het niet verdiend. Maar dat is het punt, er overkomen je wel vaker dingen in eht leven die je niet verdiend. Beter leer je dus om sterk te staan tegen dat soort mispunten, zodat je voortaan korte metten met ze kan maken.
Hij vind het erg voor zichzelf ja. Het motief voor dit topic is dan ook uiterst een egoïstische.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:36 schreef Lithia het volgende:
Sowieso, als hij de hele situatie niet erg zou vinden, dan denk ik niet dat ie een topic heeft gemaakt.
Jij wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:42 schreef superkoos het volgende:
[..]
Niemand verdient het om gepest te worden hoor
Wat doet Marianne Thieme geneuzel in godsnaam in R&P?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een beetje frustratie en de kern komt steeds meer naar boven.
Die mensen waarj ij het over hebt mogen van mij net zo goed tegen de muur, ik zal er niet om treuren.
Ik kan me ook vreselijk ergeren aan verhalen over een teveel aan ganzen, en zo als laatst het ''geitenruimen'' sportje
Wie the fuck denken mensen überhaupt wel niet dat ze zijn. Er zijn meer dan 6 MILJARD van onze soort, maar die dieren vormen zogenaamd een plaag. Waarom ruimen we elkaar dan niet ook meteen even op?
En jij lijkt mij wat dat betrefd een goed exemplaar om mee te beginnen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie moeten in mijn ogen allebei even rustig aan doen.
Zie je in dat doktertje spelen en dieren mishandelen niet hetzelfde is?
Deze topic is voor mensen die gepest worden om elkaar handvaten te geven en ook mezelf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij vind het erg voor zichzelf ja. Het motief voor dit topic is dan ook uiterst een egoïstische.
[..]
Jij wel.
Want het is jouw topic?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk niet dat ik verder ga in dit topic. Voor mijn part mag het gesloten worden.
Een stukje ouder ondertussen, en gelukkig wat wijzer!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:41 schreef superkoos het volgende:
Ben nu 19, weet niet hoe oud jij bent? Maar een psycholoog is niet zo van de pillen maar meer van de inzichten. Een psychiater en met name GGZ stuurt je eerder naar huis met pillen
Tuurlijk knul. Dat komt allemaal omdat jij vroeger gepest benquote:Soms na 1 dag al of ik sla haar weer in een refleks.
Same here. Ik zit echter nog op de middelbare school, het valt tegenwoordig wel weer mee, maar op de basisschool was het echt erg en nu nogsteeds af en toe. Ik heb zelfs overwogen te blijven zitten om maar van die mensen af te zijn (hoewel ze dan nog wel op mijn school zaten, maar dan zag ik ze niet zo veel meer).quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen wat ik deed waardoor ik gepest werd, want ik heb nu nog steeds geen idee. Was het omdat ik toevallig goed was met rekenen? Of graag boeken las? Of misschien wel omdat ik bruine ogen had... Het is pas opgehouden toen ik na de 3e klas middelbare school (door een verhuizing) naar een andere middelbare school ging. Daar kende niemand mij en m'n geschiedenis (op de eerste middelbare school waren ook veel oud-klasgenootjes van de lagere school). Ik heb pas in de 4e klas middelbare school vrienden gemaakt! Onzekerheid en een lage zelfdunk is daar nog steeds het gevolg van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |