RAPE TIME!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:18 schreef Beastie_boys het volgende:
Tijdje geleden ook meegemaakt. Fijn wanneer je jezelf niet kan bewegen en het lijkt of er 1 of ander verminkt persoon bovenop je zit en je probeert te wurgen.
Dit dus, ik heb dat regelmatigquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Herkenbaar probleem, alleen niet met schimmen wel met geluiden en dat je niet meer kan bewegen.
Dat denk ik ook. In mijn geval waren het bijvoorbeeld spinnen. Omdat ik bang ben voor spinnen. Als je bang bent voor geesten met lange zwarte haren ala the ring zal het ongetwijfelt zoiets zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:17 schreef nikosthegriekos het volgende:
Ik ben van mening dat de stemmen en schimmen je eigen onderbewustzijn is, niets entiteit blablabal paranormaalHet is biologisch verklaarbaar. Je hersenen zijn verbinding kwijt met het lichaam.
Je geestquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:46 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
verlamming is kut ja. Je geest is wakker maar je lichaam niet
Waarheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:46 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
verlamming is kut ja. Je geest is wakker maar je lichaam niet
indd, jammer alleen van dat homofiele 9gag logo eronderquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef sinepedraap het volgende:
Dit is ook leuk om te doen.
[ afbeelding ]
9gag!![]()
Wel je hoe hoog en ver je kan springen in een lucide droom? Heb het helaas maar een paar keer mee mogen maken. Kon echt moeilijk hard rennen en springen over daken en zo vetste droom ooit. Verder geen idee wat het op die site deed nee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
indd, jammer alleen van dat homofiele 9gag logo eronder
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wel je hoe hoog en ver je kan springen in een lucide droom? Heb het helaas maar een paar keer mee mogen maken. Kon echt moeilijk hard rennen en springen over daken en zo vetste droom ooit. Verder geen idee wat het op die site deed nee.
Nee man is echt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ja die shit is wel vaag. Gelykkig bijna nooit gehad. Lucide dromen is echt bs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |