Bagger, maar waarom alles in de auto laten liggen ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef DonRaja het volgende:
Kom terug van voetbal, ingebroken in auto: laptop + rijbewijs + paspoort gejat
Hele dag kwijt om in Antwerpen nieuwe documenten aan te vragen.quote:
Lag in de kofferbak, wilde het juist niet de kleedruimtes mee innemen, omdat we geen sleutels hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bagger, maar waarom alles in de auto laten liggen ?
Vervelend man, meeste zal wel verzekerd zijn. Maar al die documentatie aanvragen is zo'n hel. In nederland tenminste. Dan heb ik liever dat ze gewoon al het geld jatten en de pasjes laten liggen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lag in de kofferbak, wilde het juist niet de kleedruimtes mee innemen, omdat we geen sleutels hebben.
Meteen vanuit werk/school gaan voetballen ofzo ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lag in de kofferbak, wilde het juist niet de kleedruimtes mee innemen, omdat we geen sleutels hebben.
Ja vanuit werk. Klaarlichte dag in een vrij drukke straat...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meteen vanuit werk/school gaan voetballen ofzo ?
2e Feyshirt in 1 week weg: eerst retro groen gekrompen in de was, nu het nooit gedragen gele 3e uitshirt gejat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelend man, meeste zal wel verzekerd zijn. Maar al die documentatie aanvragen is zo'n hel. In nederland tenminste. Dan heb ik liever dat ze gewoon al het geld jatten en de pasjes laten liggen.
Maargoed, alsof je kan kiezen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2e Feyshirt in 1 week weg: eerst retro groen gekrompen in de was, nu het nooit gedragen gele 3e uitshirt gejat.
Even een dip.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Dit topic gaat langzaam sinds 100 is bereikt,
of jijquote:
Why?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
Anon is wel een beetje de Jojoortje2012..
Die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze support ook 2 a 3 teams in de zelfde competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |