Die ene met die rollator.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef Travel. het volgende:
Maar wie mag er nou bepalen wie het wordt?
De leden, dus hup lid worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef Travel. het volgende:
sms je favoriete kandidaat naar 0800-pvda, morgen zal de nieuwe leider bekend zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef Travel. het volgende:
Lutz gaat al met Jeroen mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef Tegan het volgende:
Martijn. Die mag zijn verdriet wel hier uithuilen als hij niet wint.
Dit is de livechatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
heb meerdere malen fokkers opgeroepen in de live chatmaar niemand reageerde
Wat voor chat? waar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
die site doet et nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie niks. Maar die chat gaat ook erg hard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Openbare ruimte en gemeenschapsgeld...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er mis met zo'n gebedsruimte
debat-live.nlquote:
Gewoon een schoollokaal omtoveren tot gebedsruimte tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Openbare ruimte en gemeenschapsgeld...
VMBO tienermoeders...quote:
De -boer-met-kiespijn- lookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
De mediatrainer van Nebahat heeft haar opgedragen meer en uitbundiger te lachen.
ik, problemen meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
wie gaat er in burka naar sollicatie gesprek?
Job.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
Omdat je ook niet met een bivakmuts in de bus gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Tegan het volgende:
Er zijn toch maar tien mensen ofzo met burka in Nederland, waarom is het altijd zo'n drama om die kleine groep.
Verbied het nu, en zorg dat het niet groter wordt zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Tegan het volgende:
Er zijn toch maar tien mensen ofzo met burka in Nederland, waarom is het altijd zo'n drama om die kleine groep.
Wie weet maandag weer eens op de markt kijken,niet zon best idee lijkt mequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
Mja, van mij mogen ze. Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verbied het nu, en zorg dat het niet groter wordt zou ik zeggen.
Ik heb er ook geen last van, omdat ik ze niet tegenkom. Maar vind het wel normaal dat je mensen normaal in de gezicht kan aankijken. Ik heb totaal niks tegen hoofddoekjes etc. Maar een boerka vind ik een stap te ver.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, van mij mogen ze. Ik heb er geen last van.
Hij wil op z'n doelgroep lijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef matthijst het volgende:
Heeft ie nou z'n kop iets donkerder geschminkt?
Wannabe Obama
Mja, ik vind het eigenlijk ook wel normaler dat ik je gezicht zie. Maar zolang er geen problemen zijn mag ze van mij. Ze doet er iig niemand kwaad mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van, omdat ik ze niet tegenkom. Maar vind het wel normaal dat je mensen normaal in de gezicht kan aankijken. Ik heb totaal niks tegen hoofddoekjes etc. Maar een boerka vind ik een stap te ver.
Stel je eens voor dat het er meer worden, ik zou daar niet tegen kunnen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik vind het eigenlijk ook wel normaler dat ik je gezicht zie. Maar zolang er geen problemen zijn mag ze van mij. Ze doet er iig niemand kwaad mee.
Soort demoversie van Wouter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
Martijn is gewoon de eye candy van de kandidaten, maar verder geen leiderschapskwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |