abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 14:59:21 #226
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109089970
Ik eindig steevast onderaan de lijst in MP, maakt niet uit welke class ik speel :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:11:26 #227
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109090391
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:57 schreef Ceased2Be het volgende:
En hier even een andere mening over het einde, ook wel wat valide punten moet ik zeggen :)

http://penny-arcade.com/r(...)y-of-the-series-mass
Deze vind ik een stuk sterker

http://www.gamefront.com/(...)-the-fans-are-right/

Al ben ik er niet mee eens dat je zo over de rooie kan zijn zoals sommige fans dat zijn :')
pi_109090641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eindig steevast onderaan de lijst in MP, maakt niet uit welke class ik speel :')
Met human engineer eindig ik ook altijd onderaan als we gold spelen. De 2 infiltrators pakken 2x zoveel punten, op zich is dat niet heel vreemd. Ik spam alleen maar combat drones en zorg dat de infiltrators alles kunnen headshotten omdat ik met chain overload de shields/barriers wegblaas (speel alleen Cerberus/Geth op Gold). Ik draag wel een pistool maar het komt best vaak voor dat ik een aantal waves geen enkel shot los. en punten maakt geen zak uit, je krijgt toch allemaal evenveel XP-points / credits aan het einde. Met een infiltrator is het vrij simpel om hoog te eindigen.

Gisteren de Salarian Engineer unlocked *O* en de decoy zorgt ervoor dat ik veel vaker mijn pistool gebruik en met energy drain kan je mooi je shields aanvullen zodat je minder in cover hoeft te zitten
Get it and Bet it
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:24:05 #229
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109090750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eindig steevast onderaan de lijst in MP, maakt niet uit welke class ik speel :')
Casual :') Ga Manguard spelen dan :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:56:32 #230
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109091847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 01:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat gejammer over het einde waarvan we niet eens weten of het wel echt het einde is doet niks af aan het feit dat dit hét spel is waarin ik echt meeleefde met de personages en me gewoon kut voelde na bepaalde beslissingen. Heb er respect voor dat ze dat hebben weten te bereiken. Call of Duty veroorzaakte misschien wel ophef met de scene op het vliegveld maar dat deed me helemaal niks.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste game die ik ooit heb gespeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen spijt dat ik geen Serrice Ice Brandy meer heb gedronken toen ik de kans kreeg..
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:59:10 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109091949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:00 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Pak meestal een heavy pistol (met scope en extra damage-mod) en dan veel chargen, heavy melee/nova (afhankelijk van de situatie). AR rifle kill duurt te lang en shotguns zijn relatief zwaar.

En high risk betekend niet dat je gelijk naar de andere kant van de map moet chargen en dan dood te gaan tussen een boel enemies waardoor je team alles uit de kast moet halen om je te reviven. De infiltrator mag dat klusje vaak oppassen maar daardoor lopen de andere 2 ook weer een extra risico. Op bronze kan je makkelijk als John Rambo rondchargen maar op de latere waves van Silver/Gold werkt dit niet voor de meeste Vanguards. Een goede Vanguard is werkelijk geweldig (ook op Gold) maar er zitten heel veel matige Vanguards tussen. Speel zelf weleens met een Vanguard maar dan hou ik het wel bij silver, gold doe ik liever met mijn Salarian engineer / infiltrator of Drell/Asari Adept

Het helpt ook wel als je een andere biotic hebt zodat je biotic explosions krijgt, dit werkt vooral goed tegen de Reapers. Geth versla je makkelijk met engineers/infiltrators.

Galactic readiness daalt ook elke zoveel uur. Na een MP-sessie staat hij op 100%, een paar uur later is dat weer gedaald naar 98%. En een level 20 character promoten geeft 75 punten voor je war assets.
Ik heb 1x gold gedaan, toen was er een gast die zei 'is vanguard any good in gold? because this one is not very smart' omdat ik telkens dood ging vermoedlijk ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109092526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:11 schreef Sinji het volgende:

[..]

Deze vind ik een stuk sterker

http://www.gamefront.com/(...)-the-fans-are-right/

Al ben ik er niet mee eens dat je zo over de rooie kan zijn zoals sommige fans dat zijn :')
Goed artikeltje.
Ik blijf er bij en als sommige mensen het niet kunnen zien, pech voor je: Bioware heeft het einde gewoon afgeraffeld en is slordig geweest, klaar.
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 16:29:23 #233
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109093200
Hoe kun je trouwens chatten in MP? Tekst werkt niet en voice hoor ik nooit wat :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:33:43 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109093401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kun je trouwens chatten in MP? Tekst werkt niet en voice hoor ik nooit wat :')
ik heb een x-box dus ik chat nooit he ;). ik heb wel zo'n microfoon ding dat zal er wel op werken gok ik. maar ik hoef eigenlijk niet zo nodig wat te zeggen. vind de anderen al irritant genoeg met hun tjilpende kanaries, blaffende honden en "MOOOOOOOOOOOOOOM YES I WILL BE RIGHT DOWN FOR SUPPER"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:44:03 #235
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109093811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Goed artikeltje.
Ik blijf er bij en als sommige mensen het niet kunnen zien, pech voor je: Bioware heeft het einde gewoon afgeraffeld en is slordig geweest, klaar.
Nee, juist pech voor de mensen die door het einde een hele triology door de plee spoelen
pi_109094044
Ik heb een gemixed gevoel over het einde en dat artikel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf er natuurlijk wel bij dat het einde vele malen beter had gekund en ik hoop ook dat er een alternatief einde gaat uitkomen.
pi_109094223
Nou ja, IETS meer werk aan verschillende eindes had wel gemogen, ik bedoel het maakt geen hol uit wat je in ME1,2 hebt gedaan , of je paragon of renegade bent, als je galactic readyness maar hoog genoeg is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109094339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb 1x gold gedaan, toen was er een gast die zei 'is vanguard any good in gold? because this one is not very smart' omdat ik telkens dood ging vermoedlijk ;).
Capable vanguards zijn ook zeldzaam op Gold, zal wel aan de learning curve liggen. Ik kan op silver wel meekomen als Vanguard, op gold moet je echt foutloos spelen anders ben je vrij snel dood/nutteloos en dat kan ik niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kun je trouwens chatten in MP? Tekst werkt niet en voice hoor ik nooit wat :')
Hier werkt de voice-chat gewoon al spreek ik zelden op publics, geef heel soms een waarschuwing als het mis dreigt te gaan (insluiten) of bij de extraction. Sommige mensen kijken niet naar de klok en vinden kills belangrijker terwijl je veel meer punten krijgt voor een full extraction. Valt me ook op dat de meeste mensen niet graag praten, maar dat men wel wat zegt zodra iemand anders wat zegt (doe ik zelf ook :'))
Get it and Bet it
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 16:56:52 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109094364
Jeuj, Quarian Infiltrator unlocked :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_109094371
Ondertussen nu bezig met de Quarians, geweldige game opnieuw tot nu toe. Alleen bang voor het einde na al het gezeik tot nu toe wat ik tegen kom, ben benieuwd. In ieder geval weer net zo goed als de voorgaande games. Alleen fuck me, nog steeds geen Harbinger tegen gekomen. Waar is ie nou! ;(
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:59:09 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109094475
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:44 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee, juist pech voor de mensen die door het einde een hele triology door de plee spoelen
omdat ze het eind niet begrepen idd ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:01:22 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109094572
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:56 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Capable vanguards zijn ook zeldzaam op Gold, zal wel aan de learning curve liggen. Ik kan op silver wel meekomen als Vanguard, op gold moet je echt foutloos spelen anders ben je vrij snel dood/nutteloos en dat kan ik niet.
Ja ik ook niet, ik zie vaak niet als er iets van achteren aan komt bijvoorbeeld.

quote:
Hier werkt de voice-chat gewoon al spreek ik zelden op publics, geef heel soms een waarschuwing als het mis dreigt te gaan (insluiten) of bij de extraction. Sommige mensen kijken niet naar de klok en vinden kills belangrijker terwijl je veel meer punten krijgt voor een full extraction. Valt me ook op dat de meeste mensen niet graag praten, maar dat men wel wat zegt zodra iemand anders wat zegt (doe ik zelf ook :'))
Valt me ook op dat veel vrouwen ME3 MP spelen. Ben er gisteren al 3 sprekende tegen gekomen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109094723
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb een gemixed gevoel over het einde en dat artikel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf er natuurlijk wel bij dat het einde vele malen beter had gekund en ik hoop ook dat er een alternatief einde gaat uitkomen.
Precies ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get it and Bet it
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:09:47 #244
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109094865
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_109095250
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef ROFLOL het volgende:
Ondertussen nu bezig met de Quarians, geweldige game opnieuw tot nu toe. Alleen bang voor het einde na al het gezeik tot nu toe wat ik tegen kom, ben benieuwd. In ieder geval weer net zo goed als de voorgaande games. Alleen fuck me, nog steeds geen Harbinger tegen gekomen. Waar is ie nou! ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:24:31 #246
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109095369
Argh, ik word nu echt gek van dat erbarmelijke voice-acting van die Chobot

Opdonderen van mijn schip sufkut! :(
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:28:21 #247
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109095514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:24 schreef Sinji het volgende:
Argh, ik word nu echt gek van dat erbarmelijke voice-acting van die Chobot

Opdonderen van mijn schip sufkut! :(
Suck it up. Media aandacht is aandacht.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:36:17 #248
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109095829
From Ashes had in elk geval nooit een DLC mogen zijn, ik heb vrij veel met Javik gespeeld en ik had zijn commentaren en ideeën echt niet willen missen.
Aan een bakker vraag je ook niet of ie verstand van vlees heeft: Tali en Liara weten wel een hoop over Protheans maar wie kan er nou meer over vertellen dan een Prothean zelf?
Vooral voor Liara heeft zijn deelname aan het team heel veel implicaties.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:39:29 #249
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109095953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:17 schreef Salsanadia het volgende:
Ik ben veel te lui voor multiplayer.
Ik probeer nu mijn galactic readiness op te krikken door een simpel (gratis) spelletje op mijn iphone.
Op http://www.cheathappens.com/17475-PC-Mass_Effect_3_cheats staat een trainer waarmee je de punten op kan krikken, daardoor hoef je de MP ook niet te spelen.
Je moet alleen wel lid van de site zijn en de trainers worden gepersonaliseerd (je raakt je lidmaadschap kwijt als je de trainers met anderen deelt)
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:44:55 #250
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109096154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou ja, IETS meer werk aan verschillende eindes had wel gemogen, ik bedoel het maakt geen hol uit wat je in ME1,2 hebt gedaan , of je paragon of renegade bent, als je galactic readyness maar hoog genoeg is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde zelf met de keuzes: prima maar voordat je daar bent hadden ze wel wat meer mee mogen doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')