Chase & Status heb ik al vernomen in de Melkweg, dus dan wordt het of Paul of C&S toch, want Paul kan ik ook op Pinkpop zienquote:Op maandag 2 april 2012 17:22 schreef Manon- het volgende:
Die nieuwe namen vind ik (op Knife Party na maar die kan ik dan ook niet zien ) echt niet boeiend. Jammer dat Bloc Party niet komt. En dat Paul en Chase & Status tegelijk zijn! Voor de rest lijkt het wel mee te vallen met overlappingen
Dat was toch al langer zo?quote:Op maandag 2 april 2012 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Eindelijk om-en-om-programmeringGeen dooie momenten meer
Vorig jaar zou kunnen, 2 jaar geleden nog niet volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 17:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat was toch al langer zo?Zo gruwelijk op Pinkpop bijvoorbeeld
BBCquote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad, toen was het lekker rustig bij Underworld omdat iedereen bij Coldplay stond.
Van de nieuwste toevoegingen raak ik alleen lichtelijk opgewonden van School is Cool. Die ga ik over twee weken ook in de Effenaar zien.
Met WK twee jaar geleden was toch ook een scherm? Of ben ik nu in de war. Naja anders via de radio. Eerst maar eens die finale halen natuurlijk...quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Denk niet dat je het red om de Peppers nog te zien, je moet eerst helemaal naar Leuven om de EK Finale te zien.
In 2007 stonden de Beastie Boys in de tent, dat was toen ook dik te klein.quote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef CoJackso het volgende:
Opvallend dat Simple Minds is weggestopt in The Barn, terwijl The Cure Main Stage mag afsluiten.
Weet niet hoe het twee jaar geleden was, maar dit jaar is er geen scherm heeft de organisatie al gezegdquote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met WK twee jaar geleden was toch ook een scherm? Of ben ik nu in de war. Naja anders via de radio. Eerst maar eens die finale halen natuurlijk...
Ow okee nouja dan niet. Jammer als NL de finale haalt dan maar ik ga niet naar Leuven ervoor. Wel raar trouwens, zeker als het NL - Eng zou zijn dan zijn er zo 30.000 man die wel willen kijken. Misschien zijn ze bang voor rellen met al die dronken Engelsen. Aan de andere kant ga maar eens aan 10.000 dronken Engelsen uitleggen dat ze geen voetbal kunnen kijken...quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het twee jaar geleden was, maar dit jaar is er geen scherm heeft de organisatie al gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |