quote:Op woensdag 25 april 2012 20:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
vorig jaar waren de boekjes steevast op...
Iedereen zat in het complot, het was een mooie running-gag.quote:Meer dan 70 procent van de tickets wordt elektronisch afgeleverd en vanaf 2010 worden er geen programmaboekjes meer uitgedeeld.
naast de ingang hadden ze van die kaartjes met het programma erop..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
Van rockwerchter.be:
[..]
Iedereen zat in het complot, het was een mooie running-gag.
Maar ik was er in 2010 en heb thuis nog 2 programmaboekjes van toen liggen. Die werden toen uitgedeeld bij de Humo-stand.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
Van rockwerchter.be:
[..]
Iedereen zat in het complot, het was een mooie running-gag.
Stond het programma toen niet gewoon achterin de Humo?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Maar ik was er in 2010 en heb thuis nog 2 programmaboekjes van toen liggen. Die werden toen uitgedeeld bij de Humo-stand.
Misschien ook wel, maar dit was echt een programmaboekje, met het hele programma en over bijna alle artiesten wat informatie (misschien was het wel een speciale werchtereditie van de humo, maar wel in het formaat van een programmaboekje)quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stond het programma toen niet gewoon achterin de Humo?
Zo'n vette line-up als dit jaar kun je natuurlijk niet links laten liggen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef chriztiaan het volgende:
godver....op woensdag na werchter een mondeling examen en donderdag een schriftelijk.... Zwaar aan het twijfelen of het nog wel een goed plan is....
Gewoon gaan knallen de weken voor Werchterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef chriztiaan het volgende:
godver....op woensdag na werchter een mondeling examen en donderdag een schriftelijk.... Zwaar aan het twijfelen of het nog wel een goed plan is....
Thanks. Dat is dan blijkbaar langs me heen gegaan!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er zijn ook een aantal tijden aangepast, Noel Gallagher, Pearl Jam en DJ Fresh spelen korter en Jack White speelt langer dan in je schema
Hopelijk speelt PJ wel wat langer dan in 2010quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er zijn ook een aantal tijden aangepast, Noel Gallagher, Pearl Jam en DJ Fresh spelen korter en Jack White speelt langer dan in je schema
Inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hopelijk speelt PJ wel wat langer dan in 2010
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:10 schreef thijs95 het volgende:
mensen nog tips voor nieuwelingen? ga dit jaar voor het eerst, dus heb geen idee
Hard copy ticketsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:12 schreef Basp1 het volgende:
Je ticket niet vergeten![]()
Ik heb vandaag onze tickets maar alvast uitgedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |