Nieuw bij de TROS. Met je fluim in der pruim.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Tien keer fluimen, tot het er uit druipt.
Kan net zo goed de 24e, dan heeft ze toch nog niks staanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
Ik heb de suggestie gedaan om eens een keer wat anders af te spreken dan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuw bij de TROS. Met je fluim in der pruim.
Wie is niemand?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ga in niemand's kut spugen.
Niet waar. Bij mij lukt het soms echt niet, net als dat sommige mannen hem niet altijd omhoog krijgen word ik niet altijd nat. En als je dan wel zin hebt helpt wat spuug wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn veel betere manieren om haar nat te krijgen man, dat bedoelde ik er mee
Ik zou kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuw bij de TROS. Met je fluim in der pruim.
Soms ja, dan is spugen een snelle back-up methode jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet waar. Bij mij lukt het soms echt niet, net als dat sommige mannen hem niet altijd omhoog krijgen word ik niet altijd nat. En als je dan wel zin hebt helpt wat spuug wel.
Ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet waar. Bij mij lukt het soms echt niet, net als dat sommige mannen hem niet altijd omhoog krijgen word ik niet altijd nat. En als je dan wel zin hebt helpt wat spuug wel.
Mijn toekomstige bedpartners.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn toekomstige bedpartners.AwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, dit wilde ik echt weten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Mijn toekomstige bedpartners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoor je pas te zeggen als ik je op date vraag.quote:
Ze heeft zelf al wel een kaartje denk ik. Goede vriendin van haar samen met d'r vriend zullen ook wel gaan. Daar ging ik al wel van uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan net zo goed de 24e, dan heeft ze toch nog niks staan
Is het vies ofzo dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt, dit wilde ik echt weten.
Bedenk wel dat dit niet helpt tegen scheurende toompjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt, dit wilde ik echt weten.
Wat wel? WAT WEL VERDOMME?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedenk wel dat dit niet helpt tegen scheurende toompjes
[..]
Mijn toekomstige bedpartners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutzooi!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al wel een kaartje denk ik. Goede vriendin van haar samen met d'r vriend zullen ook wel gaan. Daar ging ik al wel van uit.
Wat? Dat met die link die je ons niet wilde geven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
Ik vond dit trouwens mijn beste toevallig ontstane grap.
Weten jullie dat ook weer.
Laten we maar eens zien of dat lukt he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jonge, eche he -_-
Maak haar goed nat van tevoren!!
Anders gebruik je toch gewoon glijmiddel of zo als het echt niet wil lukken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we maar eens zien of dat lukt he.
Nouja het is bij haar in het dorp enzo, dus ik ging er wel van uit dat ik niet alleen met haar zou zijn.quote:
Ja, want spuug is smerigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gebruik je toch gewoon glijmiddel of zo als het echt niet wil lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |