hmmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik het wil het niet. Is helegaar niet leuk.
[..]
Ja. Gelukkig heb ik mijn pintjes.
[..]
Ja, jij hebt dalijk op je 20ste 58 slettebakjes doorregen met je speer.
Ik sliep laatst naakt, ik maak progressie hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef doet zijn shirt ook niet uit bij seks.
Ik ook liever niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef doet zijn shirt ook niet uit bij seks.
beachboiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
Wauw.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sliep laatst naakt, ik maak progressie hoor.
Vrouwen die hun kleren willen aanhouden tijdens de seksquote:
Hank Moody achtige cijfers, goed plan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dalijk op je 20ste 58 slettebakjes doorregen met je speer.
Dat doe ik al zo langquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sliep laatst naakt, ik maak progressie hoor.
Toch maar neuken dan, met kleren aan. Gezellig.quote:
Voor iemand met een jarenlange aversie tegen zijn eigen lichaam is dat heel wat.quote:
Je lul doet het, gefeliciteerd.quote:
Tenzij ik seks in een bed heb, het liefst wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vrouwen die hun kleren willen aanhouden tijdens de seks
Ik slaap niet in de sportschoolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet in de sportschool hebt, zullen we maar zeggen.
Je hebt meestal buiten seks?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij ik seks in een bed heb, het liefst wel.
Dat lijkt me dan wel weer kinkyquote:
Ergens waar je betrapt kunt worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, hoop het ooit nog een keer te kunnen doen!
Ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ergens waar je betrapt kunt worden?
Och, als hij echt goed staat dan blijft hij ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik ook, is heel normaal.Beter hoop je dat het na het stoppen met de AD weer terug komt
Ik vind het wel wat hebben als een vrouw haar shirt aanheeft...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Buiten sowieso altijd een jurkje aanhouden, maar ik had het meer over keuken, bank etc.
Wel vervelend als je zowat niet meer kunt klaarkomen alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, als hij echt goed staat dan blijft hij ook
maar dan wel in de zomer.
Zolang je maar wat uit kunt trekken hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als een vrouw haar shirt aanheeft...
Maar zonder vind ik het ook mooi![]()
![]()
![]()
Al die keuzes!!
Dat lukt wel, alleen duurt het wat langer voordat hij opgeladen isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel vervelend als je zowat niet meer kunt klaarkomen alleen
Maar dat ken jij toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Buitenseks [ afbeelding ] maar dan wel in de zomer.
Het laat ruimte over aan de speculatie over, dat voegt ergens wel wat toe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als een vrouw haar shirt aanheeft...
Maar zonder vind ik het ook mooi![]()
![]()
![]()
Al die keuzes!!
quote:
In augustus?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Buitenseks [ afbeelding ] maar dan wel in de zomer.
Nee, maar wat ik probeer te zeggen is dat ik het wel eens wil proberen maar dan wel in de zomer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat ken jij toch helemaal niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |