Dat dan wel weer, Naakt rondlopen in huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind alleen wonen well chill. Je hoeft nooit rekening te houden met een ander
Ja, dat wel. Maar ik zie veel te weinig mensen door drukke studies en werk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou me uitstekend vermaken mits genoeg gezelschap van vrienden van tijd tot tijd
Losbol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tel de dagen af.
Niet dat mijn moeder nou zo verschrikkelijk is, maar ik heb gewoon vrijheid nodig.
VOor mezelf maak ik veel minder schoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind alleen wonen well chill. Je hoeft nooit rekening te houden met een ander
Ditquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, Naakt rondlopen in huis
mehquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik zie veel te weinig mensen door drukke studies en werk.
[..]
Losbol.
[..]
VOor mezelf maak ik veel minder schoon.
Ja, ik werk zaterdag en zondag om de huur te betalen.quote:
Eens, ik heb nu alleen gewoond en kan uit ervaring zeggen dat het kut is en dat ik het eigenlijk niet kanquote:
zou ik in een relatie ook wel doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef Tangledup het volgende:
Languit op de bank film kijken met de benen op tafel en een biertje in de hand
shit manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik werk zaterdag en zondag om de huur te betalen.
Ik moet toch ergens al die sletjes aan mijn pik rijgen.quote:
Ik heb er ook moeite mee, maar uiteindelijk leer je het wel en ga je de voordelen ervan inzien!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens, ik heb nu alleen gewoond en kan uit ervaring zeggen dat het kut is en dat ik het eigenlijk niet kan
Dat mag je gerust hier komen doen totaal geen problemen meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Naakt rondlopen in een huis dat je moet delen kan toch ook?
Behalve m'n doggies. Ik vraag me af en toe af wat ze wel niet denken. Arme beestjes zullen wel een trauma hebben zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Echt gewoon met je blote kont achter de computer zitten... Niemand die het merkt
Zou kunnen maar het is geen prettig aanzicht voor de ander.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Naakt rondlopen in een huis dat je moet delen kan toch ook?
Ik hoop niet dat ik zo lang in mijn eentje blijf wonen dat ik het leuk ga vinden eigenlijk, daar zal toch heel wat tijd overheen gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee, maar uiteindelijk leer je het wel en ga je de voordelen ervan inzien!
Maar nu bepaal ik wanneer ik dat doe en welke film ik kijk zonder weerwoordquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou ik in een relatie ook wel doen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou kunnen maar het is geen prettig aanzicht voor de ander.
mwah, die lopen zelf ook naakt rond (vacht telt niet in deze post)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Behalve m'n doggies. Ik vraag me af en toe af wat ze wel niet denken. Arme beestjes zullen wel een trauma hebben zo langzamerhand.
Gelukkig kunnen ze niet pratenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Behalve m'n doggies. Ik vraag me af en toe af wat ze wel niet denken. Arme beestjes zullen wel een trauma hebben zo langzamerhand.
ook daar heb ik nooit problemen mee gehad, maar goed, dat hangt wellicht ook af van je partnerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar nu bepaal ik wanneer ik dat doe en welke film ik kijk zonder weerwoord
Het blubbert en flubbert vooral, daarom hou ik meestal maar gewoon mijn kleren aan.quote:
Ik kan het wel, maar ik het wil het niet. Is helegaar niet leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens, ik heb nu alleen gewoond en kan uit ervaring zeggen dat het kut is en dat ik het eigenlijk niet kan
Ja. Gelukkig heb ik mijn pintjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou ik in een relatie ook wel doen
[..]
shit man
Ja, jij hebt dalijk op je 20ste 58 slettebakjes doorregen met je speer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens al die sletjes aan mijn pik rijgen.
hmmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik het wil het niet. Is helegaar niet leuk.
[..]
Ja. Gelukkig heb ik mijn pintjes.
[..]
Ja, jij hebt dalijk op je 20ste 58 slettebakjes doorregen met je speer.
Ik sliep laatst naakt, ik maak progressie hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef doet zijn shirt ook niet uit bij seks.
Ik ook liever niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef doet zijn shirt ook niet uit bij seks.
beachboiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
Wauw.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sliep laatst naakt, ik maak progressie hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |