true, dan is het hopen dat ze zich dit beseffen en weer terug naar het oude gaan (als dat mogelijk is iig)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar je hebt ook van die relaties die juist werken omdat je elkaar maar alleen in het weekend ziet bijvoorbeeld. Dan ga je samenwonen en ga je je kapot irriteren aan al die kleine vervelende trekjes van de ander.
Je zei dat ze je had geaccepteerd. Dus ik ging kijken wie je als laatst had toegevoegd.quote:
Mm uitstel van executie. Die vervelende trekjes gaan vroeg of laat toch wel irritant zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar je hebt ook van die relaties die juist werken omdat je elkaar maar alleen in het weekend ziet bijvoorbeeld. Dan ga je samenwonen en ga je je kapot irriteren aan al die kleine vervelende trekjes van de ander.
ik dacht zelf aan 5, maar goed we zullen (misschien) zien tztquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Gewoon eerst 10 jaar daten en dan pas samen wonen
mja, maar goed het kan ook TE zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Mm uitstel van executie. Die vervelende trekjes gaan vroeg of laat toch wel irritant zijn.
Maar ze is wel cute toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zei dat ze je had geaccepteerd. Dus ik ging kijken wie je als laatst had toegevoegd.
Ik wacht nog steeds hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dacht zelf aan 5, maar goed we zullen (misschien) zien tzt
Ik zou sowieso nooit met iemand samen wonen zonder eerst alleen gewoond te hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eerst op jezelf wonen. Eens het verschil merken.
nope, want als het uitgaat zit jij dan met de gebakken perenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef xFriendx het volgende:
Zou je snel je eigen stek opgeven voor een ander? Stel je eigen huis is donker, stoer, vol met bier en ze vraagt of je wil samenwonen, bij haar. Roze behang, lekkere geurtjes en geen vouw in het huis te bekennen en de koelkast ligt vol salade
Mag ik ook pics?quote:
Roze behang, Geurtjes? Ik kom al!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef xFriendx het volgende:
Zou je snel je eigen stek opgeven voor een ander? Stel je eigen huis is donker, stoer, vol met bier en ze vraagt of je wil samenwonen, bij haar. Roze behang, lekkere geurtjes en geen vouw in het huis te bekennen en de koelkast ligt vol salade
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Roze behang, Geurtjes? Ik kom al!!
Ze is zeker niet lelijk, nee.quote:
Alleen wonen is vet kut.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit met iemand samen wonen zonder eerst alleen gewoond te hebben.
Twee decennia woon ik al bijna samen met een zeikende vrouw, dan ga ik niet gelijk samenwonen met een andere vrouw die geheid ook aan mijn hoofd gaat zeiken.
ik zou me uitstekend vermaken mits genoeg gezelschap van vrienden van tijd tot tijdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk, nee.![]()
Go get her, tiger.
[..]
Alleen wonen is vet kut.
Ik tel de dagen af.quote:
Ik vind alleen wonen well chill. Je hoeft nooit rekening te houden met een anderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk, nee.![]()
Go get her, tiger.
[..]
Alleen wonen is vet kut.
Dan moet je het leuk maken voor jezelf.quote:
Dat dan wel weer, Naakt rondlopen in huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind alleen wonen well chill. Je hoeft nooit rekening te houden met een ander
Ja, dat wel. Maar ik zie veel te weinig mensen door drukke studies en werk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou me uitstekend vermaken mits genoeg gezelschap van vrienden van tijd tot tijd
Losbol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tel de dagen af.
Niet dat mijn moeder nou zo verschrikkelijk is, maar ik heb gewoon vrijheid nodig.
VOor mezelf maak ik veel minder schoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind alleen wonen well chill. Je hoeft nooit rekening te houden met een ander
Ditquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, Naakt rondlopen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |