SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!![]()
Weer iets handigs geleerd vandaag:
Als je dubbele iron doors maakt, en ze vervolgens private (of public: /cpublic) lockt, openen ze beide tegelijk met een rechter muisklik. Dus geen switch, button, oid nodig.
edit: geld uiteraard ook voor enkele
[ Bericht 24% gewijzigd door DX11 op 13-03-2012 20:17:53 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Hmm ik vind dat mossy spul ook maar TE :\
zoals iemand al zei als je dat had was je een eckte eckte bawz!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
credits please!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
zoals iemand al zei als je dat had was je een eckte eckte bawz!
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Deze man dus!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Prima, verwijderd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
zoals iemand al zei als je dat had was je een eckte eckte bawz!![]()
Waarom luister je naar bobbernaut?quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
pfff er word bijna niet meer gepraat hier
wie op Mfok heeft er nog blackwool in de aanbieding? of gaan de shops al snel weer los?
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+![]()
even zitten bladeren door de server mods:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ach, als iemand het niet leuk vindt haal ik het weg. Ik doe het niet voor mezelf, haha.
http://dev.bukkit.org/server-mods/enchantshops/ ?
of:
http://dev.bukkit.org/server-mods/xpshop/
maar die zouden wel goed geconfigd moeten worden.. dat je niet te simpel XP of enchants kan kopen..
deze is ook wel aardig voor het overbrengen van b.v. koeien/schapen e.d. van verre afstand
http://dev.bukkit.org/server-mods/mobcatcher/
ze verzinnen ze wel:
http://dev.bukkit.org/server-mods/signcodepad/![]()
Is het dan mogelijk om bijv. een gebouw te maken die niet kapot gemined kan worden, behalve alleen admins of ops?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:46 schreef mschol het volgende:
ze verzinnen ze wel:
http://dev.bukkit.org/server-mods/signcodepad/![]()
Nee, het geeft alleen een schermpje waar je codes invoert en dus inderdaad alleen daarmee redstonecircuits in werking kunt stellen.
Dat bordje of het circuit kunnen vervolgens alleen door admins en ops vernietigd worden, gewone users kunnen wel de rest van het gebouw naar de mallemoeren helpen.
Als je op een voor de rest onveilige server zit maakt het dus geen zak verschil.![]()
Hetzelfde geld ook voor deuren locken met LWC. Alhoewel je daar nog steeds levers voor kunt misbruiken...quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, het geeft alleen een schermpje waar je codes invoert en dus inderdaad alleen daarmee redstonecircuits in werking kunt stellen.
Dat bordje of het circuit kunnen vervolgens alleen door admins en ops vernietigd worden, gewone users kunnen wel de rest van het gebouw naar de mallemoeren helpen.
Als je op een voor de rest onveilige server zit maakt het dus geen zak verschil.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Ik denk dat je de circuits in kwestie ook gewoon met een goedgeplaatste redstone torch in werking kunt stellen. Wmb zijn dit soort mods dan ook niet aan te bevelen en voegen ze ook niet erg veel toe.![]()
Ach, het voegt wel een wat toen imho. Je kunt het gebruiken om een modern gebouw neer te zetten met gelockde deuren. En dan niet omdat wat er achter zit geheim is ofzo, maar bijv omdat het een bankgebouw moet voorstellen. Of in een puzzle map !quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat je de circuits in kwestie ook gewoon met een goedgeplaatste redstone torch in werking kunt stellen. Wmb zijn dit soort mods dan ook niet aan te bevelen en voegen ze ook niet erg veel toe.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Zo heeft het inderdaad wel nut, maar naar mijn mening niet om feitelijk iets te beveiligen. Het is echt een versierfrutseltje qua toepassing. Ik bedoel, als iemand mij griefed vraag ik gewoon om rollback en ban, daar ga ik geen ingewikkelde dingen voor te verzinnen.![]()
eindelijk is mijn gebouw klaar wel beetje groter geworden dan ik dacht maar lekker boeien. nu nog inrichten![]()
![]()
Doorquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beveiligd door of tegen admins?![]()
![]()
Bestaat al, volgens mij kun je met worldguard gebieden beveiligen. Op mFOK is bijv mijn schapenfarm beveiligd omdat er steeds mensen inbraken, en Zuldjans Basis, omdat die nu al weer tig keer gegrieft is.
Mja dat is het nadeel als je op andere websites spelers werft, als voordeel is wel dat er ook veel goede spelers bijkomen. Gelukkig hebben we scherpe crewleden.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:43 schreef Sitethief het volgende:
Bestaat al, volgens mij kun je met worldguard gebieden beveiligen. Op mFOK is bijv mijn schapenfarm beveiligd omdat er steeds mensen inbraken, en Zuldjans Basis, omdat die nu al weer tig keer gegrieft is.
Mja dat is het nadeel als je op andere websites spelers werft, als voordeel is wel dat er ook veel goede spelers bijkomen. Gelukkig hebben we scherpe crewleden.
![]()
![]()
Tsja, op Mender zitten volgens mij geen beveiligingen omdat iedereen zich gewoon gedraagt. Ik kan me daar ook geen bans o.i.d. herinneren eigenlijk.
Maar goed, ieder zijn meug.
Heb je trouwens een recente render van mFok? Benieuwd ben ik wel.![]()
die wil ik ook wel zienquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, op Mender zitten volgens mij geen beveiligingen omdat iedereen zich gewoon gedraagt. Ik kan me daar ook geen bans o.i.d. herinneren eigenlijk.
Heb je trouwens een recente render van mFok? Benieuwd ben ik wel.![]()
![]()
Bijna iedere server heeft worldguard erop staan. Waarmee je een gebouw of gebied kunt protecten zodat alleen admins en bepaalde mensen die blokken kunnen slopen. Worldguard is ook vrij uitgebreid, je kan nog veel meer instellen wat mensen wel of niet kunnen doen in een bepaald gebied.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef STING het volgende:
Ik zie een mooi nieuwe feature dus, admin/op secured blocks
Maar bij mij is het gelukkig niet nodig. Worldguard gebruik ik alleen om te voorkomen dat er perongeluk gegriefd wordt. Door bijvoorbeeld uit te zetten dat hout in de fik vliegt als het naast lava staat. En ik gebruik het om nu tijdelijk creeper damage aan blocks uit te zetten nu creeperheal nog niet goed werkt.![]()
Mjah dat is dus het verschil tussen Mender en mFOK,quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb je trouwens een recente render van mFok? Benieuwd ben ik wel.. Je kunt ook niet verwachten dat iedere gebruiker zich gedraagt, zelfs een whitelist geeft die garantie niet
.
Op mFok kan zomaar iedereen inloggen, dus ook de klojo's die het graag voor anderen verpesten. Op Mender is dat in ieder geval een stuk beter te screenen. Volgens mij word er nooit gegrieved bij Mender.
Alhoewel ik wel 10 kippen en 1 schaap kwijt ben, maar het kan ook dat die de-spawned zijn toch?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja, bij restarts moet de server even nadenken waar die schapen ook alweer precies stonden. Dan komen ze vaak net buiten de hekken terecht.
Zo zitten wij bij iedereen uit de buurt en verdwijnen er toch af en toe schapen. Nouja, kan gebeuren.![]()
Wij hebben ook haast nooit griefers hoor. Mocht er wel eentje zijn dan kunnen wij diegene erg snel rollbacken. Lijkt me ook niet erg eerlijk om twee servers te vergelijken aangezien je maximaal 30 minuten bij ons hebt gespeeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:36 schreef delano.888 het volgende:
Op mFok kan zomaar iedereen inloggen, dus ook de klojo's die het graag voor anderen verpesten. Op Mender is dat in ieder geval een stuk beter te screenen. Volgens mij word er nooit gegrieved bij Mender.
Alhoewel ik wel 10 kippen en 1 schaap kwijt ben, maar het kan ook dat die de-spawned zijn toch?
Render komt er vanmiddag aan!![]()
Tot nu toe is er bij mij idd nog nooit iets gegrieft, er verdwenen schapen bij mijn schapenfarm ja, maar de deur was ook niet altijd dicht kwam ik later achter.
dat ken ik ja, en dan kom je aanlopen zie je dat ze dicht zijn, dik ant vloeken en aan het doen en dan zien dat je zelf deur niet hebt dichtgedaan xDquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:47 schreef Sitethief het volgende:
Tot nu toe is er bij mij idd nog nooit iets gegrieft, er verdwenen schapen bij mijn schapenfarm ja, maar de deur was ook niet altijd dicht kwam ik later achter.
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+![]()
en volgensmij ook meer slabs voor hetzelfde aantal wood/stonequote:Op woensdag 14 maart 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tot zover de goede wisselkoers van ladders. Kutzooi, daar verlies ik een fortuin op.
maar dat weet ik niet meer zekerWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik zeg helemaal niks slechts over jou server. Ik zeg alleen dat het voor grievers makkelijker zou zijn op die server, aangezien een griever waarschijnlijk zoekt naar servers waar je binnen 5 minuten in en uit kan zijn. Ik speel op dit moment alleen bij Mender maar zou maar zo kunnen dat ik ook op mFok ga spelen over een tijdje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wij hebben ook haast nooit griefers hoor. Mocht er wel eentje zijn dan kunnen wij diegene erg snel rollbacken. Lijkt me ook niet erg eerlijk om twee servers te vergelijken aangezien je maximaal 30 minuten bij ons hebt gespeeld.
Render komt er vanmiddag aan!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dat kan je editenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meer slabs inderdaad ook, dat is op zich niet onaardig.
Duimpje moet andersom zijn trouwens.![]()
![]()
Ik ben nu een tijdje bezig met Minecraft en wil eens een multiplayer server proberen. Gaat dat gemakkelijk? Kan ik gewoon eens bij jullie komen kijken? Zijn er nog bepaalde dingen die ik van te voren moet installeren ofzo?Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl![]()
je hoeft niks te doen! je moet gewoon op multiplayer klikken, add server, dan naam doen, dan IP en dan joinen!
Er zijn 2 servers, mFok en MenderV
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nice, vanavond eens kijken of het lukt! Minecraft is tof, maar wel een beetje stil in je eentjeLijkt me leuk om eens wat andere mensen te zien en te zien wat iedereen bouwt
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl![]()
Ik kan je aanraden om de REI minimap te downloaden, dat scheelt erg doordat je markers voor je locaties kunt gebruiken en altijd de minimap kunt raadplegen.
Death points, chunks waarin slimes spawnen e.d. kun je er ook in zien, die minimap werkt erg prettig.
Verder moet je, als je beide servers eens wilt checken, even een pm naar Mender sturen om op de whitelist te kunnen komen (maatregel tegen eventuele griefers). Die lulhannes heeft hier ergens in het topic bijdehandte opmerkingen over mij gemaakt, je vindt hem wel.![]()
ik heb nooit echt singleplayer gespeeld, het eerste wat ik deed toen ik t kocht was een servertje opzetten, nu na 1.5 jaar toch met singleplayer begonnen, en het bevalt me eigenlijk veel beter
Jij bent een uitzonderingquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:53 schreef gogosweden het volgende:
ik heb nooit echt singleplayer gespeeld, het eerste wat ik deed toen ik t kocht was een servertje opzetten, nu na 1.5 jaar toch met singleplayer begonnen, en het bevalt me eigenlijk veel beter![]()
![]()
Ik gebruik Singleplayer voornamelijk om af en toe is te kloten met mods zoals industrialcraft en buildcraft. Voor echt grote dingen zou ik daar te snel MCedit voor gebruiken![]()
![]()
tsja dat is t m juist, een beetje kloten, cheaten wanneer je wil, zodat t minen ook niet enorm saai word na een tijdje, dat soort stuff maakt singleplayer juis veel leukerquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik gebruik Singleplayer voornamelijk om af en toe is te kloten met mods zoals industrialcraft en buildcraft. Voor echt grote dingen zou ik daar te snel MCedit voor gebruiken
Ik gebruik singleplayer om te wanken op endermannen, multiplayer is leuker w.m.b.
Toch ook een beetje je dingetjes tonen aan de wereld, hé.![]()
Mwa, ik cheat niet voor het minen, ik copy paste praktisch alles danquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja dat is t m juist, een beetje kloten, cheaten wanneer je wil, zodat t minen ook niet enorm saai word na een tijdje, dat soort stuff maakt singleplayer juis veel leuker![]()
![]()
Ik speel nooit meer Single sinds ik Multi kan spelen.
Alleen hele af en toe redstone zooi in creative uitproberen.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Update 1
Vanaf nu zal de server restarten elke dag om 5:00 uur in de nacht. Je zal hier weinig van merken, maar toch even handig om te zeggen.
Mocht het niet werken, meld het even aub!
Update 2
Server is geupdate naar de nieuwste DEV bukkit + alle plugins zijn geupdate.
Update 3
Shops zullen vandaag weer open gaan.![]()
Daar heb ik er ook heel veel van liggen in SP. Ook gevels en andere gebouwen die ik daar eerst bouw om te testen. Vervolgens heb ik zelden zin om ze ook op MP nog te bouwenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:35 schreef Sitethief het volgende:
Ik speel nooit meer Single sinds ik Multi kan spelen.
Alleen hele af en toe redstone zooi in creative uitproberen.![]()
![]()
gaan dan niet alle dieren weg?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef Berend. het volgende:
Update 1
Vanaf nu zal de server restarten elke dag om 5:00 uur in de nacht. Je zal hier weinig van merken, maar toch even handig om te zeggen.
Mocht het niet werken, meld het even aub!
Update 2
Server is geupdate naar de nieuwste DEV bukkit + alle plugins zijn geupdate.
Update 3
Shops zullen vandaag weer open gaan.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke dag herstart? Dag schaapjes.Tegelijk boks ouwequote:![]()
op de seconde precies!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Tegelijk boks ouwe
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
// Tijdelijk gedisabled, na bespreken met Zuldjan, Bobber en Choco.quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Berend. op 14-03-2012 16:17:34 ]![]()
http://www.minecraftforum.net/topic/821587-123-simple-physics/
Ik wil deze mod op de servert.Fear is the grease of society.![]()
Ik wil deze mod niet op de servert.quote:In case you haven't noticed, this mod is a memory hog. If your minecraft crashes because of lack of memory, you will need to designate more to it. There is a guide on this thread. If it still crashes... you may not be able to run this mod. sorry.
![]()
Ik zou hem al niet willen omdat er dan zat gebouwen zijn die meteen instortenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wil deze mod niet op de servert.![]()
![]()
Maar het idee dat dingen in kunnen storten en dat je moet stutten vind ik cool. Helaas dat het een memory zwijn is.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zou hem al niet willen omdat er dan zat gebouwen zijn die meteen instorten![]()
![]()
Ja, zeer cool. En dan log ik in en ligt mijn boot op de zeevloerquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef vogelkooi het volgende:
Maar het idee dat dingen in kunnen storten en dat je moet stutten vind ik cool. Helaas dat het een memory zwijn is.![]()
![]()
Nee dan moet er ook een mod komen voor windstromen en dat zeilt je boot krek de haven uit tegen dat eilandje met toren aan.![]()
En zit een roer op, dus ze zeilen er zo langs kk!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee dan moet er ook een mod komen voor windstromen en dat zeilt je boot krek de haven uit tegen dat eilandje met toren aan.![]()
Dan moet er ook een mod komen met Somalische piraten.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dan hebben we erg sfeervolle ruines op een kilometer vanaf de stadquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:39 schreef vogelkooi het volgende:
De bastille zal dan ook instorten omdat hij giga groot wordt.![]()
Als je 2 hekjes breed maakt, gaan schaapjes dan nog steeds pleitos bij een restart? Zoja hoeveel omheining voorkomt het wel?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Lol mijn dieren (nu alleen nog varkensquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wij omheinen altijd een stuk van tweehonderd bij driehonderd meter, minder is de moeite niet.) tuin is nu ongeveer 15x5
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja, gek genoeg zijn mijn varkens er allemaal nog, maar ben 10 kippen en me enige schaap al kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bugged dan niet alles weg?
Yeeeh weer een lvl 50 enchanted pick kwijt door die kut bugs.GJAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Omdat je het verkeerd doetquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:28 schreef Euroteller het volgende:
Ik kan geen een van beide server's joinen? WaaromOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
En het is servers, zonder apostrof.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ahquote:Minecraft – Pocket Edition Update is Out!
by Daniel Kaplan on March 14, 2012
Hey gamer-on-the-move!
I’m happy to announce that a new update is out.
We have tweaked some bits and pieces and this is more a tweak update than feature update:
New controller option – Split Touch Controls. This is option may be more suitable for those with bigger screens (hello tablets!). You got a cross hair and the right half of the screen lets you rotate the camera. Touch to place block, hold down to remove blocks. Just like you did before
Flying is changed; ascend/descend by sliding from the center button to the up/down button
Pigs are added to Survival Mode
Bug fixes
Grab it on Google Play and iOS Appstore now!
Next update is in the works and will contain Minecraft Advanced Touch Technology Interface System (MATTIS). More on that soon![]()
Om MenderV.nl te joinen moet je eerst op de whitelist staan (Wat je kan doen door mender je MC naam te pmen.) mFok zou je moeten kunnen joinen zolang je een legale up-to-date Minecraft versie hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:28 schreef Euroteller het volgende:
Ik kan geen een van beide server's joinen? Waarom![]()
Dankjewel, Alleen hoe het MenderV op Fok! Forum aangezien ik een DM wil sturen en het lukt niet.. Ik typ MenderV in maar die bestaat niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Om MenderV.nl te joinen moet je eerst op de whitelist staan (Wat je kan doen door mender je MC naam te pmen.) mFok zou je moeten kunnen joinen zolang je een legale up-to-date Minecraft versie hebt.![]()
Hij heet op het forum gewoon Mender.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:34 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Dankjewel, Alleen hoe het MenderV op Fok! Forum aangezien ik een DM wil sturen en het lukt niet.. Ik typ MenderV in maar die bestaat niet?![]()
Geluktquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij heet op het forum gewoon Mender.![]()
En op Mender ik en nog 1
Toch wel een beetje jammer dat bij Mender nog niet veel van zulke grote dingen staan. Hopelijk word dat later wat meer zo.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Wat voor dingen doe jij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Yeeeh weer een lvl 50 enchanted pick kwijt door die kut bugs.GJ
Ik heb nooit last van bugs oid.Fear is the grease of society.![]()
he bale mijn uni staat er niet op. stomme wolkenkrabber van incquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:02 schreef Berend. het volgende:
Italahaag schiet goed op. (Alles legit, ik bouw zelf niet mee)
[ afbeelding ]
En het project van Flodder.
[ afbeelding ]
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: