Interessant ook hoe ze zelfs in een topic over een ontgroening het voor elkaar krijgen om Srebrenica er weer bij te halenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, was al met ontgroening begonnen, erg vermakelijk!
Nog niet echt, eind van de week schijnt het wel goed weer te wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef Erasmo het volgende:
Ik zag trouwens op het nieuws dat het prima terrasweer was in NL?
Och, ik sta nergens meer van te kijken hier.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Interessant ook hoe ze zelfs in een topic over een ontgroening het voor elkaar krijgen om Srebrenica er weer bij te halen
Hier sneeuwquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nog niet echt, eind van de week schijnt het wel goed weer te worden![]()
Vandaag was het zo'n 8 graden overdag.
De Yvonne Awards-De Uitslagquote:Op de eerste plaats is geëindigd: RonaldV , bekend vanwege zijn foto's maar ook door zijn duidelijke en interessante meningen en inzicht in zijn posts.
Op de tweede plaats is geëindigd: AchJa , niet geboren maar verstrekt in een magazijn door een foerier. Enorm veel ervaring binnen Defensie en dat is goed te merken in zijn posts.
En 2 users zijn geëindigd op de derde plaats: Nibb-it en Esses. Jullie mogen onderling in een "House of Pain" regelen wie nu echt #3 is.
Allen gefeliciteerd.
quote:Een gedeelde eerste plaats voor Nibb-it en ExperimentalFrentalMental. Eigenlijk geen verrassing want beiden plaatsen enorm interessante topics en posts die men met veel plezier blijft volgen.
De opvolgende plaats is voor Nemephis. Post mooie topics en heeft een uitgebreide kennis van de onderwerpen.
Allen bedankt voor jullie bijdrage aan C&H en ga zo door!!
Cold Responsequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef trigt013 het volgende:
Erasmo waar ben je dan, ik heb het gemist.
Ik vraag me af met welke achterliggende gedachte Esses in het rijtje staatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:45 schreef AchJa het volgende:
Nibb-it! Knokken met Esses!!!
[..]
De Yvonne Awards-De Uitslag
Congrats RonaldV
Waarom wil ik anders mijn fles whiskey terug. Wel jammer dat je ineene offline bent op msn hoor :pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik vraag me af met welke achterliggende gedachte Esses in het rijtje staat
Ga je ogen is poetsenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom wil ik anders mijn fles whiskey terug. Wel jammer dat je ineene offline bent op msn hoor :p
Je staat op offline weergeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |