Lekker gevoel is dat he? Had ik maandag ook! Ondanks een echte manic monday, maar gewoon leuk en veel doen =quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat he? Had ik maandag ook! Ondanks een echte manic monday, maar gewoon leuk en veel doen =
haha had je er geen pasta bij gemaakt dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Sun, dat recept van jou smaakte zonder die pasta ook al errug goed
Jawel, maar het moet de oven in hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha had je er geen pasta bij gemaakt dan?
Wil je niet zo klagen en mopperen?quote:
Wel nadat ze onder de douche is geweest mag ik hopenquote:
Nouja, ben vorige week wel geweest. Op de foto was niks te zien. Toch meer geduld hebben of zo..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je niet zo klagen en mopperen?Da's aan mij voorbehouden.....
En verder is dat natuurlijk heel vervelendToch ff na laten kijken?
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel nadat ze onder de douche is geweest mag ik hopen
[..]
Tja, ik ben best beweeglijk voor een ambtenaar, maar ik breng toch echt het grootste gedeelte van de dag op mijn derriere doorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Balen Lie!! Hoop dat het snel toch echt beter gaat. Misschien nog iets meer ontzien?
Mijn knie gaat gelukkig wel weer wat beter, avondrondje zonder pijn gelopen gelukkig.
Hmm en schoenen??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, ik ben best beweeglijk voor een ambtenaar, maar ik breng toch echt het grootste gedeelte van de dag op mijn derriere doorNog minder betekent collega's thee en printjes laten halen..
Ok, verstandig.. Nja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb mijn gewone laarzen aan, die ik altijd draag. Dus wel stevig en vrij plat.
Jep.. Zal morgen nog wat minder proberen te lopen, maar vraag me wel af hoe lang ik dat dan vol moet houden voor het echt beter wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, verstandig.. Nja dan weet ik het ook nietgeduld maar dus..
quote:
quote:
quote:
nicequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
knoop is doorgehakt en de "nieuwe" auto gekocht. een volvo V50 R design van nog geen 2 jaar oud.
nu op zoek naar een verzekering en hoe ik de wagen in Duitsland invoer.
Ja wij hebben spreekkoren na een doelpuntquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
Dat publiek in München is nog erger dan in Alkmaar met al die klappers en belachelijke spreekkoren na een doelpunt.
feli zquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
knoop is doorgehakt en de "nieuwe" auto gekocht. een volvo V50 R design van nog geen 2 jaar oud.
nu op zoek naar een verzekering en hoe ik de wagen in Duitsland invoer.
als ik er aan denk zaterdag maken. de wagen staat nog in Nederland.quote:
Wordt hier opgenomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef borisz het volgende:
Over 40 min masterchef op de Beeb. Ze gaan langs bij Sergio Herman en zijn Oud Sluis.
Hoe gaat ie nu?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef Vork het volgende:
Aangezien de plaatselijke buurtsuper geen hummus verkoopt, moest ik het min of meer noodgedwongen zelf maken. Eigenlijk is dat net zo makkelijk en minstens zo lekker.
Dan is er tenminste nog iets waar ik naar uit kan kijken morgen
Is het dan praktisch een beetje afgehandeld nu? En afleiding gaat vast helpenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:10 schreef Vork het volgende:
't gaat.
't moet ook allemaal maar. Gelukkig zijn de spullen nu opgehaald en heb ik de komende tijd redelijk volgepland met dingen om te doen.
ja en nee. Ik zit nog steeds met die vakantie opgescheept. Ik weet ook nog niet wat ik daarmee ga doen. Verder hebben we ook helemaal geen ruzie en negeren we elkaar ook niet. dat is ook helemaal niet wat ik wil. Maar zoals zoveel mensen kijk ik natuurlijk nog te vaak of ik mail heb, of ze online is, of nouja iets in die geest, terwijl ik eigenlijk heel wat anders zou moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef LieLie het volgende:
Is het dan praktisch een beetje afgehandeld nu? En afleiding gaat vast helpen
Mja, kan het me voorstellen. Maar nog vevelender als je door allerlei praktische zaken wordt gedwongen om met elkaar bezig te zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef Vork het volgende:
[..]
ja en nee. Ik zit nog steeds met die vakantie opgescheept. Ik weet ook nog niet wat ik daarmee ga doen. Verder hebben we ook helemaal geen ruzie en negeren we elkaar ook niet. dat is ook helemaal niet wat ik wil. Maar zoals zoveel mensen kijk ik natuurlijk nog te vaak of ik mail heb, of ze online is, of nouja iets in die geest, terwijl ik eigenlijk heel wat anders zou moeten gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw social skills zijn ook nog niet je van het of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan die van jou.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jouw social skills zijn ook nog niet je van het of wel?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jouw social skills zijn ook nog niet je van het of wel?
ehm.. whut?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef Vork het volgende:
Ah, de buurtkunstenaar (waar er hier overigens nogal veel van zijn, maar we houden het even op eentje) heeft weer een nieuw project: Orvillecopter. Oftewel een wat ooit kat was, maar dan vliegend. Kwam er net achter dat die van heb was. Z'n klukluxklok was ookal zo'n succes
' De tijd is... neger over zes'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef Vork het volgende:
Ah, de buurtkunstenaar (waar er hier overigens nogal veel van zijn, maar we houden het even op eentje) heeft weer een nieuw project: Orvillecopter. Oftewel een wat ooit kat was, maar dan vliegend. Kwam er net achter dat die van heb was. Z'n klukluxklok was ookal zo'n succes
ik weet niet precies hoe dat zit. Als ik 'm tegenkom, dan zal ik het vragen. Ik neem aan dat de kat gewoon dood is gegaan en niet eigenhandig depressief is verklaard om er vervolgens iets anders van te kunnen maken (een tas bijvoorbeeld, he Tinkebell).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maar die kat-helicopter, die kat is hopelijk toch wel dood en opgezet allang?
Wij hebben die tijd nuttig besteed door de Rijdende Rechter terug te kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef borisz het volgende:
Ik wilde niet kijken, maar heb het toch gedaan. Stiekem toch wel grappig dat zendtijd voor politieke partijen bij PenW.
Die heb ik opgenomen en kijk ik morgen als ik tijd heb. Ben echt kapot en lig in bed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben die tijd nuttig besteed door de Rijdende Rechter terug te kijken.![]()
Nu nog even de BBC Masterchef bekijken.
Oh ja, die is er ook nog.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
Ik kijk Reimpie nog even terug. Ook een groot feest
Nee. Straks ff op de koffie bij DEquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Vanwaar nu zo vroeg op?Toch niet wéér naar kantoor
Doe haar de hartelijke groetjes!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:54 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Straks ff op de koffie bij DEEn ik probeer alvast in het werkritme te komen. Lukt alleen nog niet helemaal
Ja. Dit is mijn laatste weekquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe haar de hartelijke groetjes!
(had je niet nog een week vakantie?)
Fiets zequote:
Werkzequote:Op woensdag 14 maart 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ga ook fietsen in het Drentse land!
quote:Triest nieuws uit Frankrijk. De superstier Jocko Besne heeft zijn laatste adem uitgeblazen. Het beest, dat in 1994 werd geboren, was de vader van mogelijk honderdduizenden koeien. Dat heeft de landbouwcoöperatie die hem opvoedde vandaag gemeld aan Franse media.
Jocko was de trotste bezitter van heus 'superzaad'. Hij is de vader van zeker 161.888 en misschien zelfs 400.000 melkkoeien van het ras Prim'Holstein. Ook in Nederland loopt kroost van Jocko rond. Het superrund had ook mannelijke nakomelingen, maar die zijn niet geteld.
In zijn carriere doneerde Jocko 1,7 miljoen doses sperma, die geëxporteerd zijn naar meer dan 60 landen. De stier was een ware goudmijn. Hij leverde zijn eigenaars rond de 15 miljoen euro op. Het bijzondere dier wordt overgebracht naar het natuurhistorisch museum in Parijs.
RIP aan de nabestaandenquote:
De man van mijn collega met wie ik de klas draai 'doet' in stierenzaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:39 schreef borisz het volgende:
Was net een item in het R1journaal. Zijn zoons doen het ook goed om de biefstukkenpopulatie in stand te houden..
Zijn van die opvallende dingen waar je totaal niet mee bezig bent maar er zit een grote business achter.
Ondanks de sticker op je deur?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, weer een Jehova getuige weggestuurd aan de deur. Koppige organisatie.
Ja. vreselijk.quote:
Ja, ik vroeg me af of je niet gewoon ingewerkt moet worden of zo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
nu naar bedrijf voor nog een paar uurtjes meekijken. Ik hoop dat ik nu mee mag kijken met wat ze doet!
Ken je niet alle honden uit het dorp , dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een hondje gevonden..We wachten nu tot de dierenambulance komt (of het baasje belt indien die voor die tijd naar de dierenambulance gebeld heeft..)
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ken je niet alle honden uit het dorp , dan?
Hoe vind Sammie het?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een hondje gevonden..We wachten nu tot de dierenambulance komt (of het baasje belt indien die voor die tijd naar de dierenambulance gebeld heeft..)
Tot mijn grote verbazing vond hij het wel best allemaal. Hij heeft niet lelijk gedaan, wel heel even jaloers toen het hondje naast me op de bank kwam zitten. Maar hij had denk ik in de gaten dat dit om een oud heertje ging en dat die het wel even verdiendequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
Ik moest toch even glimlachen, hoewel het wel zielig is natuurlijk:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ren-doodgetrapt.html
Proest, ik vroeg me nog af of ze met die link naar een foto van het konijn een before of after foto zouden laten zienquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
Ik moest toch even glimlachen, hoewel het wel zielig is natuurlijk:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ren-doodgetrapt.html
Iedereen in shape for teh summerquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Sow.
15 minuten op de crosstrainer "gestaan" (gisteren 10 minuutjes)
Het oude, bijna nooit gebruikte apparaat van golfers overleden papa schrok er bijna van dat ie aan het werk moet, maar het leek me een goed idee om dat ding maar eens te gaan gebruiken tijdens het leren van songteksten.
Heb ik meteen beweging, 2 vliegen in 1 klap
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ondanks de sticker op je deur?
Gisteravond belde de Nuon of we toch alsjeblieft weer terug wilden komen (ondanks onze opname in het belmenietregister)
Ik was haar steeds een stapje voor door te zeggen wat ze ging zeggen
Flauw ik weet het
Sorry hoor...stond in de supermarktquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
avond
nadeel van thuiswerken is dat je niet doorhebt hoe laat het is totdat je het licht aan moet doen
Knap hoor! Crosstrainen is zwaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Sow.
Het oude, bijna nooit gebruikte apparaat van golfers overleden papa schrok er bijna van dat ie aan het werk moet, maar het leek me een goed idee om dat ding maar eens te gaan gebruiken tijdens het leren van songteksten.
Wat goe-hoed!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Sow.
Blijft tot ik ingewerkt ben. Beide zussen. Als ik alles kan gaan zij met hun eigen dingen verder. (eigen boerderij, andere werkt op een accountantkantoor (?) en beide hebben kinderen)quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me af of je niet gewoon ingewerkt moet worden of zo?
Of blijft degene die jouw baan nu heeft nog een tijdje?
Is supergoed voor je om te leren zingen en bewegen/dansen tegelijk!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat goe-hoed!!![]()
Maar kan je nog wel goed zingen als je wat buiten adem raakt?
Ik vind dat bij ons zo'n lawaai! Manman, wat een muziekherrie zeg. Beetje beat bij het sporten is oke, maar die spinningles vind ik echt irritantquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker potje X-co'en was dat.
Overweeg over een paar weken de spinningtraining die er na is ook eens mee te doen
X-co is ook lawaaiquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind dat bij ons zo'n lawaai! Manman, wat een muziekherrie zeg. Beetje beat bij het sporten is oke, maar die spinningles vind ik echt irritant
Maar zo erg?? Ik heb ook wel eens gedacht over spinning, maar dat lawaai houdt mij echt tegen, ik vind dat niet meer een prettig geluidsniveauquote:
oudwijf indeedquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar zo erg?? Ik heb ook wel eens gedacht over spinning, maar dat lawaai houdt mij echt tegen, ik vind dat niet meer een prettig geluidsniveau
/oudwijf
Of het staat bij ons echt extra hardquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oudwijf indeed![]()
Hangt toch ook gewoon van de instructeur af hoe hard het staat? Meisje dat de X-co doet houdt nogal van hard, ik zorg dus dat ik niet al te dicht bij de boxen sta
Ah ok, het is dus een echt fam bedrijfquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Blijft tot ik ingewerkt ben. Beide zussen. Als ik alles kan gaan zij met hun eigen dingen verder. (eigen boerderij, andere werkt op een accountantkantoor (?) en beide hebben kinderen)
Prachtig nummer is datquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Nou, en daar stond ik weer een lead te zingen omdat niemand durfde, het nr. kende of gewoon wilde
Ik kende het wel, stond vroegah op een CD van me
We work the black seam, mooi nrlastige tekst
![]()
The dream of the blue turtle was een van mijn favo albums vroeger toen ik klein was.Doet me altijd denken aan de periode net nadat we bij mijn vader weg zijn gegaan.. Bijzondere sfeer roept het op in mijn hoofd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Bluezz het volgende:
golfer kent het ook nieHeb het m net laten horen.
Ik pas om een uur of half 9 of zoquote:
En hou je de lead dan? of hoe men dat ook noemt...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Nou, en daar stond ik weer een lead te zingen omdat niemand durfde, het nr. kende of gewoon wilde
Ik kende het wel, stond vroegah op een CD van me
We work the black seam, mooi nrlastige tekst
![]()
[..]
Ah ok, het is dus een echt fam bedrijf
Veel plezier op het belgische terras in de zonquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond allemaalTijd om naar bed te gaan
![]()
Ik een kwartier eerderquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yep!
Morgen om 7 uur mn bed uit
Nee hoor, ik stapte gewoon naar voren omdat niemand dat deed, het duurde pijnlijk lang, dus ik dacht hoppa dan maar... de audities beginnen pas als we alle nrs. hebben geoefend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hou je de lead dan? of hoe men dat ook noemt...
Teken even wat voor Mn.AnneX. Please...... Hij moest lachen...
/ ='goed
Oh gezellig!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik pas om een uur of half 9 of zoHalf 10 de deur uit richting Leuven
En het schijnt errug lekker weer te worden
CF begon al over terrasjes
Jij durftquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stapte gewoon naar voren omdat niemand dat deed, het duurde pijnlijk lang, dus ik dacht hoppa dan maar... de audities beginnen pas als we alle nrs. hebben geoefend.
Haha het is ook leuk, ik zit soms hardop te lachen![]()
Had een wachtrij van 6 mensen, dan duurt het lang zegGoed dat er vbl verlenging is
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef borisz het volgende:
*zet de noodtroepen in Alphen op scherp.
Ik kan je melden dat ik nog steeds niet zwanger ben en het ook niet meer ga worden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit al duidelijk een tijd in de 'iedereen om me heen wordt zwanger'-fase. Begint zelfs saai te worden hehe
Jaquote:
Goedemorgen!quote:
Feliquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen!
En ik ben ook vrij vandaag
Ja, primaquote:
Heb je van half 4 tot half 6 wakker gelegen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met dat slapen
Van half 2 tot half 4 geslapen en van half 6 tot half 7
Kutnacht![]()
Maar ik hoef maar 1 dagje te werken, morgen vrij
En anders doe je straks een dutje bij CFquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaNou ja, slaap ik de laatste vakantiedagen wel weer bij
Dat dansen klinkt enorm goed voor je conditie en gezondheid, maar niet voor je voeten FFTquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:07 schreef FutureFairytale het volgende:
En anders doe je straks een dutje bij CF![]()
Had vannacht en nu nog de hele tijd het gevoel dat er naalden in mn voet prikken. Danstraining gisteren was toch te veel druk blijkbaar. En ik moet zo laarsjes met hakken aan...au!
*handjeklap* ik van half 3 tot half 4 (en viel half 2 in slaap).quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met dat slapen
Van half 2 tot half 4 geslapen en van half 6 tot half 7
Kutnacht![]()
Maar ik hoef maar 1 dagje te werken, morgen vrij
Zoiets ja.. het gaat de laatste tijd wel beter met slapen, maar dit was weer ouderwets. En dan dat gepieker, zó vervelendquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:07 schreef Isabeau het volgende:
Heb je van half 4 tot half 6 wakker gelegen?
Waar pieker je over dan als ik vragen magquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:09 schreef Bluezz het volgende:
Zoiets ja.. het gaat de laatste tijd wel beter met slapen, maar dit was weer ouderwets. En dan dat gepieker, zó vervelend
Ze zijn nog niet genezen van afgelopen zaterdag. Kan nog steeds niet op 1 voet staan of springen, wat ik gisteren volop deed. Niet slimquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dansen klinkt enorm goed voor je conditie en gezondheid, maar niet voor je voeten FFT
Ik heb alleen platte gympies verder maar die zijn zo oud dat t geen gezicht is onder mn nette pakquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:10 schreef Bluezz het volgende:
Je móet toch niks met hakken aan? Onzin hoorIk heb niet eens iets met hakken
Ik ben er niet hoorquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoiets ja.. het gaat de laatste tijd wel beter met slapen, maar dit was weer ouderwets. En dan dat gepieker, zó vervelend
Dat besefte ik ook wat laatquote:
Gaat je niks aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar pieker je over dan als ik vragen magen valt daar niets aan te doen?
quote:
Zal wel van alles zijn wat je al eerder hebt aangegeven. Al opgestaan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat je niks aan![]()
Niets nieuws, en het is weg zodra ik opsta
Sterkte FFT, je tante begraven vandaag?
Ik ben geendwerg meer. Dat account is opgedoektquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had je een andere dwerg achter je lopen?
Nou, ik hoop maar dat het in ieder geval minder wordt want het kost je wel je nachtrustquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:15 schreef Bluezz het volgende:
Gaat je niks aan![]()
Niets nieuws, en het is weg zodra ik opsta
Sterkte FFT, je tante begraven vandaag?
Werk zequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben geendwerg meer. Dat account is opgedoekt
Geen idee. Ik vind Chrome echt niet prettig. Ik werk met FFquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P. als ik in de Chrome balk iets zoek krijg ik AskJeeves ipv Google, maar dat heb ik nooit (bewust) ingesteld! Hoe verander ik dat weer
Oh?quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind Chrome echt niet prettig. Ik werk met FF
Ja, maar het scheelt wel de drukte eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Al gevonden, maar wel stom zeg.
Ik zou het niet doen, zit daar best gezellig zo naast de woonkamer...
Met FFquote:
Vroeg opstaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:27 schreef LieLie het volgende:
Waar hebben jullie ineens last van met z'n allen?
Arme jijquote:
Ik weet niet hoe leuk de katten die dingen binnen gaan vindenquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil dat ook gaan doen dit jaar! Alleen dan vooral binnen en niet op het balkon. Is het zo dood allemaal hahaha.
Film or it didn't happenquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo eens een youtube filmpje nadoen met een hupsende en schreeuwende sportdame.
Dan it did not happen!quote:
quote:
Ik lig nog in bedquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Supermarkt gaat over 3 min openMijn eerste klusje van vandaag. En dan nog vloer keuken schoonmaken en was vouwen. Oh, en nog een was doen. En nog wandelen ergens vandaag!
Oh nee, ik ging eerst aankleden en hupsenWas ik alweer vergeten
9:30. Zou rond lunch bij CF zijnquote:
Als jij het met CF regelt, dan wil ik dat best doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Kan je me eerst ophalen? Dan kan ik nog even douchen en zo.
Ik fok nooit in bedquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Zal wel van alles zijn wat je al eerder hebt aangegeven. Al opgestaan?
Oh, ik moet morgen wel werken. Nou ja, laat dan maar!quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
Als jij het met CF regelt, dan wil ik dat best doenMaar terug zal je ff bij moeten blijven slapen dan
Hoe snel kan je in Utrecht zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik moet morgen wel werken. Nou ja, laat dan maar!
Doe ik!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe snel kan je in Utrecht zijn?
8u44 de trein. 10u10 in UtrechtDat kan ik ook halen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik maakte maar een grapje. Veel plezier bij CF
Die heb ik al heel lang niet gesproken en zou maf zijn als ik ook ineens opduik
ik ga mijn afspraak ook het terras opquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik pas om een uur of half 9 of zoHalf 10 de deur uit richting Leuven
En het schijnt errug lekker weer te worden
CF begon al over terrasjes
Dat klinkt nie goe niequote:Op donderdag 15 maart 2012 08:26 schreef TAV74 het volgende:
Ben blij als de dag er op zit, ben total loss, vivarium en een nieuwe baan is eigenlijk even teveel. Slaap ook nog eens vreselijk onrustig...
Da's minderquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, amaranth knüsper muesli gekocht. Dat blijkt dus gewoon cruesli en dat lust ik niet
Nog niet dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier in ieder geval!En doe deze dame ook de hartelijke groeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het wordt vooral van haar van Chinezen gemaakt lees ik ergens. Nou, lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
voer is voer
ben alleen benieuwd hoe iemand het ooit bedacht heeft. normaal ga je toch klagen van haren in je eten
Zie je wel. Steer heeft het bedacht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt vooral van haar van Chinezen gemaakt lees ik ergens. Nou, lekker
Je lichaam is een individuele reflectie van hoeveel / wat je eet, of wat je gevoerd wordtquote:Ouder op dieet helpt dik kind
Laatste update: 15 maart 2012 10:19
info
BAARN - Wil jij je kind helpen met afvallen? Ga dan zelf ook op dieet. Het gewichtsverlies van de ouders draagt bij aan het afvalsucces van hun kind.
Foto: Gezondheidsnet
Dat stellen onderzoekers van de University of California, San Diego School of Medicine en de University of Minnesota.
Als ouders en kinderen samen behandeld worden, verliest het kind gemakkelijker gewicht.
Afvallen
"We hebben gekeken naar de vaardigheden van de ouders en hoe er thuis met eten werd omgegaan", vertelt onderzoeker Kerri Boutelle. "Het gewichtsverlies van de ouders bleek de belangrijkste voorspeller voor het gewichtsverlies van de kinderen. Ouders zijn de belangrijkste personen in de omgeving van een kind en zijn dan ook echte voorbeelden."
Ruim tachtig ouders met hun te zware kinderen maakten onderdeel uit van het onderzoek. Gedurende vijf maanden namen de koppels deel aan een behandelprogramma. Bij de helft was alleen de ouder betrokken bij het programma.
In de andere groep namen zowel het kind als de ouders deel. Alleen een verandering van het BMI van de ouders bleek een significante voorspeller voor succes bij het kind.
Nou, als ik kijk naar een berg ongekookte aardappelen dan krijg ik niet meer trek.quote:Kijken naar pizza maakt eten lekkerder
Laatste update: 15 maart 2012 10:34
info
BAARN - Kijken naar foto’s van pizza of gebak maakt je eten lekkerder. Dit schrijven onderzoekers in PLoS ONE.
Foto: Gezondheidsnet
Proefpersonen kregen afbeeldingen van voedsel met veel of juist weinig koolhydraten te zien.
Bijvoorbeeld een foto van een pizza of een gebakje of juist een foto van een watermeloen of sperzieboontjes.
Smaaktest
Vervolgens deden ze een elektrische smaaktest: ze kregen een schokje dat de tong stimuleert, maar een neutrale smaak heeft. De proefpersonen werd gevraagd hoe intens en lekker ze de smaak vonden. Ook werd hun reactie gemeten met behulp van hersenscans.
Zien belangrijk
De vrijwilligers die voedsel met veel koolhydraten hadden bekeken, vonden de smaak lekkerder dan degenen die een watermeloen of boontjes hadden gezien. Volgens de onderzoekers speelt wat je ziet een belangrijke rol in wat je proeft.
"Deze resultaten bewijzen dat voedsel met veel calorieën bekijken de smaak verbetert van eten wat je daarna proeft", zegt Johannes le Coutre.
sarcasme Isaquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt vooral van haar van Chinezen gemaakt lees ik ergens. Nou, lekker
En voer = voer ben ik het toch niet mee eens. Als je alleen op smaak af gaat misschien.
Maar dit soort malle toevoegingen zijn er alleen maar om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Groeten terug. Bloes en Isa en AnneX ook!quote:
Blijft altijd lastig als het zo dichtbij in de familie is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Was toch wel ff moeilijk, vooral vanwege het verdriet van anderen. Ze zag er mooi uit.
Daarna met de familie gedronken en gegeten en nu vanaf Haaksbergen een flink eindje terug.
So far so good.quote:Veel vet eten kan leiden tot agressie. Mensen die veel fastfood en gebak eten, producten waar transvetten inzitten, zijn agressiever en sneller geïrriteerd. Zo blijkt uit een onderzoek van de Universiteit van San Diego. Het onderzoek is gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift PLoS ONE.
Onderzoekers verzamelde bij een groep van duizend mensen gegeven over hun eetgewoonten en keken of de deelnemers een gewelddadig verleden hadden. Vervolgens werden de proefpersonen onderworpen aan verschillende tests. Gekeken werd hoe men omging met conflicten, hoe ze zichzelf inschatten op het gebied van ongeduld en irritatie en hoe hoog ze scoorden op een agressie-schaal.
Volgens één van de onderzoekers zou het onderzoek nog weleens interessant kunnen zijn voor scholen en gevangenissen. Dit zijn plekken waar agressie niet gewenst is en eventueel beïnvloed kan worden door het dieet aan te passen.
Transvetten zijn vetten die onder meer ontstaan door het uitharden van plantaardige olie en bevatten weinig vetzuren in tegenstelling tot bijvoorbeeld visolie.
No shit sherlockquote:Dit vet komt veel voor in frituurvet en margarine In frituurvet worden patat en snacks gebakken
Whut?quote:en margarine wordt veel gebruikt om gebak mee te maken.
Ja, en dat men daar vlees in bakt wist ik. Maar taart?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het om gebak in supermarkt en bakkerij gaatDaarbij maakte mijn moeder eigenlijk wel altijd gebak met blue band.
Dit is ook margarine hè, niet alleen die kuipjes voor op brood:
[ afbeelding ]
Whut?quote:Transvetten zijn vetten die onder meer ontstaan door het uitharden van plantaardige olie en bevatten weinig vetzuren in tegenstelling tot bijvoorbeeld visolie.
Tnxquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Groeten terug. Bloes en Isa en AnneX ook!
ha, daar woont m'n familie! En ben ik opgegroeid!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Was toch wel ff moeilijk, vooral vanwege het verdriet van anderen. Ze zag er mooi uit.
Daarna met de familie gedronken en gegeten en nu vanaf Haaksbergen een flink eindje terug.
En das hier om de hoek ongeveerquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ha, daar woont m'n familie! En ben ik opgegroeid!
En nooit gestopt met groeienquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ha, daar woont m'n familie! En ben ik opgegroeid!
Mens! Waarom ben je niet langsgekomen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:46 schreef AnneX het volgende:
Wat hebben jullie hard gewerkt en weinig gefokt vandaag.
Wij deden vervelende dingen als voorbereiden van leegruimen van flat van tante die in het vph blijft wonen.
En daarna op terras - in de zon - lunchen met tapas en droge witte.
Hiero: http://www.ds-lust.nl/Hillegersberg/?cat=16
Wat een gezellige mensen wonen er in Rotterdam.
/ provinciaaltje op stap.
Haha, geen tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens! Waarom ben je niet langsgekomen?
Kom je dan volgende week langs?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:00 schreef AnneX het volgende:
Haha, geen tijd.
Moest ook naar Tante met haar schilderijtjes.
Wel over je huis gesproken met échte rotterdammers naast ons op het terras.
Reactie: Mooie plek !![]()
Maar ja, dat wisten we al....![]()
hoe is het. al foto momenten?
/ volgende week weer trouwens.
Hoe laat ben je er morgen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Kom je dan volgende week langs?
De orde begint steeds meer te komen, tussen de chaos door. 'k Heb vandaag al mijn kleding in de kast gelegd, dus er zijn weer wat tassen leeg. Maar de foto's komen pas als de gordijnen er zijn. Over dik 2 weken
Dus dan vertrek je na 7 uur ongeveer?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Later op de avond denk ik. Na de spits
Ja. Moet ik nog iets meebrengen, behalve mijn charmante persoonlijkheidquote:
JAA!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Moet ik nog iets meebrengen, behalve mijn charmante persoonlijkheiden mijn kapotte computer?
Boeken!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Whuuhuuut? Moeten we verder kletsen in de DM?
Ohja! Ga ze gelijk verzamelen nu! En die nieuwe ga ik gelijk bestellen als het salaris gestort is. Als ik m gelezen heb, mag jij mquote:
Is de flat verkocht?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:46 schreef AnneX het volgende:
Wat hebben jullie hard gewerkt en weinig gefokt vandaag.
Wij deden vervelende dingen als voorbereiden van leegruimen van flat van tante die in het vph blijft wonen.
En daarna op terras - in de zon - lunchen met tapas en droge witte.
Hiero: http://www.ds-lust.nl/Hillegersberg/?cat=16
Wat een gezellige mensen wonen er in Rotterdam.
/ provinciaaltje op stap.
Waar gaan jullie ook alweer naar toe?quote:
Oh, tof! Heel erg veel plezierquote:
Mja maar je moet wel een deel van de serie zien zodat je een goeie mental image krijgt van Eric the Northmanquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op youtube wat van de tv-serie zitten kijken, maar dat vond in echt zo tenenkrommend slechtDus daar begin ik niet aan. De boeken daarentegen zijn leuk
Ja, ik heb naar die Eric gekeken en ik zag een waanzinnig slecht acteur met een uitstraling die mij totaaaaaaaal niet aansprak. Eerder afstoot.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja maar je moet wel een deel van de serie zien zodat je een goeie mental image krijgt van Eric the Northman![]()
Boy oh boy wat een sex appeal
![]()
Jij hebt Dead until Dark en Living Dead in Dallas heh?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik heb naar die Eric gekeken en ik zag een waanzinnig slecht acteur met een uitstraling die mij totaaaaaaaal niet aansprak. Eerder afstoot.
Gelukkig wel zeg! Anders werd iedereen verliefd op dezelfde man/vrouwquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt? Ik vind m juist ijskoud, sadistisch, charmant en woest aantrekkelijk
Mja, smaken verschillen
Zou een mooie ruzie wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg! Anders werd iedereen verliefd op dezelfde man/vrouw
Vooral als je als vriendinnen verliefd wordt op dezelfdequote:
Nou!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral als je als vriendinnen verliefd wordt op dezelfdeDat lijkt me erg ongemakkelijk.
Of met 3 verschillende vrouwen heeft liggen zoenen en rotzooienquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik vind trouwens van die datingprogramma's met één man ook zo raar. En dat zo'n man dan heel erg twijfelt. Dan wil je als vrouw toch al niet meer?
Welke welke welke??quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op youtube wat van de tv-serie zitten kijken, maar dat vond in echt zo tenenkrommend slechtDus daar begin ik niet aan. De boeken daarentegen zijn leuk
Bijvoorbeeld:quote:
De Sookie Stackhouse serie, geschreven door Charlaine Harris. De HBO serie TrueBlood is erop gebaseerd.quote:
De boeken zijn dus leuk geschreven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
De Sookie Stackhouse serie, geschreven door Charlaine Harris. De HBO serie TrueBlood is erop gebaseerd.
Ah ok, zegt me niets! Ja True Blood wel eens van gehoord hoor, maar nooit iets van gezien of gelezenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De Sookie Stackhouse serie, geschreven door Charlaine Harris. De HBO serie TrueBlood is erop gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |