Lekker gevoel is dat he? Had ik maandag ook! Ondanks een echte manic monday, maar gewoon leuk en veel doen =quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat he? Had ik maandag ook! Ondanks een echte manic monday, maar gewoon leuk en veel doen =
haha had je er geen pasta bij gemaakt dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Sun, dat recept van jou smaakte zonder die pasta ook al errug goed
Jawel, maar het moet de oven in hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha had je er geen pasta bij gemaakt dan?
Wil je niet zo klagen en mopperen?quote:
Wel nadat ze onder de douche is geweest mag ik hopenquote:
Nouja, ben vorige week wel geweest. Op de foto was niks te zien. Toch meer geduld hebben of zo..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je niet zo klagen en mopperen?Da's aan mij voorbehouden.....
En verder is dat natuurlijk heel vervelendToch ff na laten kijken?
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel nadat ze onder de douche is geweest mag ik hopen
[..]
Tja, ik ben best beweeglijk voor een ambtenaar, maar ik breng toch echt het grootste gedeelte van de dag op mijn derriere doorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Balen Lie!! Hoop dat het snel toch echt beter gaat. Misschien nog iets meer ontzien?
Mijn knie gaat gelukkig wel weer wat beter, avondrondje zonder pijn gelopen gelukkig.
Hmm en schoenen??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, ik ben best beweeglijk voor een ambtenaar, maar ik breng toch echt het grootste gedeelte van de dag op mijn derriere doorNog minder betekent collega's thee en printjes laten halen..
Ok, verstandig.. Nja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb mijn gewone laarzen aan, die ik altijd draag. Dus wel stevig en vrij plat.
Jep.. Zal morgen nog wat minder proberen te lopen, maar vraag me wel af hoe lang ik dat dan vol moet houden voor het echt beter wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, verstandig.. Nja dan weet ik het ook nietgeduld maar dus..
quote:
quote:
quote:
nicequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
knoop is doorgehakt en de "nieuwe" auto gekocht. een volvo V50 R design van nog geen 2 jaar oud.
nu op zoek naar een verzekering en hoe ik de wagen in Duitsland invoer.
Ja wij hebben spreekkoren na een doelpuntquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
Dat publiek in München is nog erger dan in Alkmaar met al die klappers en belachelijke spreekkoren na een doelpunt.
feli zquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef z80 het volgende:
knoop is doorgehakt en de "nieuwe" auto gekocht. een volvo V50 R design van nog geen 2 jaar oud.
nu op zoek naar een verzekering en hoe ik de wagen in Duitsland invoer.
als ik er aan denk zaterdag maken. de wagen staat nog in Nederland.quote:
Wordt hier opgenomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef borisz het volgende:
Over 40 min masterchef op de Beeb. Ze gaan langs bij Sergio Herman en zijn Oud Sluis.
Hoe gaat ie nu?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef Vork het volgende:
Aangezien de plaatselijke buurtsuper geen hummus verkoopt, moest ik het min of meer noodgedwongen zelf maken. Eigenlijk is dat net zo makkelijk en minstens zo lekker.
Dan is er tenminste nog iets waar ik naar uit kan kijken morgen
Is het dan praktisch een beetje afgehandeld nu? En afleiding gaat vast helpenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:10 schreef Vork het volgende:
't gaat.
't moet ook allemaal maar. Gelukkig zijn de spullen nu opgehaald en heb ik de komende tijd redelijk volgepland met dingen om te doen.
ja en nee. Ik zit nog steeds met die vakantie opgescheept. Ik weet ook nog niet wat ik daarmee ga doen. Verder hebben we ook helemaal geen ruzie en negeren we elkaar ook niet. dat is ook helemaal niet wat ik wil. Maar zoals zoveel mensen kijk ik natuurlijk nog te vaak of ik mail heb, of ze online is, of nouja iets in die geest, terwijl ik eigenlijk heel wat anders zou moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef LieLie het volgende:
Is het dan praktisch een beetje afgehandeld nu? En afleiding gaat vast helpen
Mja, kan het me voorstellen. Maar nog vevelender als je door allerlei praktische zaken wordt gedwongen om met elkaar bezig te zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef Vork het volgende:
[..]
ja en nee. Ik zit nog steeds met die vakantie opgescheept. Ik weet ook nog niet wat ik daarmee ga doen. Verder hebben we ook helemaal geen ruzie en negeren we elkaar ook niet. dat is ook helemaal niet wat ik wil. Maar zoals zoveel mensen kijk ik natuurlijk nog te vaak of ik mail heb, of ze online is, of nouja iets in die geest, terwijl ik eigenlijk heel wat anders zou moeten gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw social skills zijn ook nog niet je van het of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |