Ik ben trouwens nog steeds erg benieuwd of Bosbeetle het groene gedeelte van de prei gebruikt of weggooit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef RobinOok het volgende:
Dat zou ik echt niet fijn vinden. Ik vind het al stom dat zulke dingen tijdens de lunch op tafel blijven staan, maar goed, dat is nog wel te hebben. Maar het daarna ook niet terugzetten in de koelkast? Ik geloof dat ik het weg zou kieperen.
Vaak is het toch wel zo dat diezelfde mensen met scherpe mensen een slechter alternatief zou zijnquote:
Dat klinkt bekend!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Mensen die geen varkenshaas kunnen bereiden.
Nou ben ik zelf over het algemeen niet zo dol op varkensvlees, maar goed. Mijn vriend zei een keer dat hij niet van varkenshaas houdt omdat dat zo droog en taai is.
Ik:![]()
Hij scheen dat elke kerst bij zijn ex-schoonouders te krijgen, maar blijkbaar weten ze gewoon niet hoe ze het moeten bereiden.
Zelfde als biefstuk. Een ramp om voorgeschoteld te krijgen bij vele.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nou ben ik zelf over het algemeen niet zo dol op varkensvlees, maar goed. Mijn vriend zei een keer dat hij niet van varkenshaas houdt omdat dat zo droog en taai is.
Hij scheen dat elke kerst bij zijn ex-schoonouders te krijgen, maar blijkbaar weten ze gewoon niet hoe ze het moeten bereiden.
....een....een...uur... ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef opa_sigaar het volgende:
Dat klinkt bekend!
Mijn moeder maakt varkenshaas door hem in een braadpan een uur op hoog vuur te zetten. Ik krijg altijd tranen in mijn ogen als ik het zie, laat staan zodra we aan tafel gaan.
Ik gooi ongeveer éénderde van het groene gedeelte weg, zo gemiddeld gezien, dus waar het heel dik wordt. Ook gooi ik de wat taaiere buitenste bladen iets eerder weg dan de binneste, als ik de prei aan het snijden ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds erg benieuwd of Bosbeetle het groene gedeelte van de prei gebruikt of weggooit.
Sowieso mensen die FOK! meme's niet kennen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mensen die (in de keuken) sowieso verkeerd spellen
Serieus? Dat is best ergquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Mensen die als ze bijvoorbeeld een berg kipfilet kopen, dat in één keer in de vriezer leggen i.p.v. het te verdelen in meerdere stukken, waardoor ze als ze het gaan ontdooien, alles in één keer moeten ontdooien en datgene wat te veel is, weggooien.
Sorry PLAE@, maar ik heb mensen dat vaker zien doen, en ik kan daar maar niet aan wennen.
Blij dat jij het zegt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef RobinOok het volgende:
Toch zou ik als ik jou was eens overwegen in therapie te gaan, Joipoidoipoipoi. Dat is toch echt niet gezond wat jij je allemaal aantrekt van wat anderen doen.
Nou, over het algemeen is het meer verbazen dan echt ergeren hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef RobinOok het volgende:
Toch zou ik als ik jou was eens overwegen in therapie te gaan, Joipoidoipoipoi. Dat is toch echt niet gezond wat jij je allemaal aantrekt van wat anderen doen.
Zondequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen is het meer verbazen dan echt ergeren hoor.
Ik verbaas mij overigens graag, en zou daarom niet willen dat een therapie mijn dagelijkse verbazingen zou wegnemen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Expres in vlees prikken ("Ja, want dan kan het niet ontploffen")
Note to self, niet daten met MinderMutsigquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik prik worst helemaal naar de gallemiezen want dan vind ik hem lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |