quote:
okequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef error_404 het volgende:
Schijten op het werk is:
Een stape dossiers op je bureau leggen, op je bureau klimmen, je broek laten zakken en een flinke drol leggen.
Dankje voor de bevestigingquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef error_404 het volgende:
Schijten op het werk is:
Een stape dossiers op je bureau leggen, op je bureau klimmen, je broek laten zakken en een flinke drol leggen.
Het resultaat is dan 'schijt aan je werk'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef error_404 het volgende:
Schijten op het werk is:
ja jij bent echt leuk ja johquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef error_404 het volgende:
Schijten op het werk is:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef error_404 het volgende:
Schijten op het werk is:
Jij probeert get dus op te houden totdat je op je werk bent?quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Schijten op het werk![]()
Geen smerige stanklucht bij je thuis, geen wcpapier kopen, gratis water, in de baas z'n tijd: betaald krijgen om te schijten
Mensen die een dagelijkse deadline hebben en 8 uur per dag móéten werken om dat te halen en dus niet 10 minuten kunnen schijtenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef TheOnion het volgende:
Maar wat ik niet snap als je schijt tijdens jouw werk, loop je niet achter met je werk waardoor je dat in je eigen tijd moet inhalen of overuren moet maken?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef wise het volgende:
2x schijten is toch al gauw 30 min van de tijd van de baas.
beetje internetten/wordfeud/angrybirds/of draw free spelen op de plee
Heb je het nu over jezelf? Je bent de eerste die er over begintquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zie dat de FOK!kers er net zoveel van houden als er iets uit hun anus komt, als wanneer er iets in gaat.
Jij hebt het helemaal begrepen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Schijten op het werk![]()
Geen smerige stanklucht bij je thuis, geen wcpapier kopen, gratis water, in de baas z'n tijd: betaald krijgen om te schijten
Poepen, doortrekken, krantje of telefoon, afvegen, wederom doortrekken, handen wassen, klaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:29 schreef White_Flower het volgende:
Poepen is vies, en dan 10 minuten en een krantje openslaan. Zo lang hoeft het toch niet te duren zeg.
Misschien is dat een mannending.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Poepen, doortrekken, krantje of telefoon, afvegen, wederom doortrekken, handen wassen, klaar.
Mensen die boven hun eigen schijt blijven hangen snap ik ook niet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef mymoodfentje het volgende:
het mooiste wat er is, het mooiste wat er is JA JA JA (wat zing je?)
Lucifertje afsteken en bijna direct weer uitblazen. Weg lucht.quote:waardoor de hele dag zo een lauwe gore lucht hangt in de lucht
Ik noem al die poepfanaten hier homo's, slimpie. Kennelijk hebben ze een of andere anale fetish.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf? Je bent de eerste die er over begint
Je prostaat zit toch aan de voorkant?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
Als ik een goeie bolus langs mijn prostaat voel glijden word ik altijd een beetje hard, nohommo.
Een flinke bolus raakt ook de voorkant.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:23 schreef White_Flower het volgende:
Je prostaat zit toch aan de voorkant?
OMG, wat fucking ranzig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een flinke bolus raakt ook de voorkant.
Oneens dat poepen vies is, maar hoe mensen het voor elkaar krijgen om zo ongelooflijk lang te zitten schijten snap ik ook nooit. Die mensen moeten wat minder bananen eten denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:29 schreef White_Flower het volgende:
Poepen is vies, en dan 10 minuten en een krantje openslaan. Zo lang hoeft het toch niet te duren zeg.
Ik vind het altijd zo'n bijzonder gevoel om dan, nét als die bolus naar buiten begint te gaan, hem weer in te trekken en dat een paar keer te herhalen om op die manier je prostaat optimaal te stimulerenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
Als ik een goeie bolus langs mijn prostaat voel glijden word ik altijd een beetje hard, nohommo.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n bijzonder gevoel om dan, nét als die bolus naar buiten begint te gaan, hem weer in te trekken en dat een paar keer te herhalen om op die manier je prostaat optimaal te stimuleren
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn baas verwacht productie van mij.
Ik geef daar graag gehoor aan.
Je clit zit toch op je neus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:23 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je prostaat zit toch aan de voorkant?
Fotoooo...gnagnaquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
Net ook weer ff gedaan. Ik dacht, ik meld het ff. Doe met deze info wat je goeddunkt.
Duh. Maar ze hebben het over poepen en jij begint over de anus als ingang.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik noem al die poepfanaten hier homo's, slimpie. Kennelijk hebben ze een of andere anale fetish.
Ik weet niet hoe jij poept, maar als je dat niet met je anus doet, moet je misschien eens naar de dokter.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Duh. Maar ze hebben het over poepen en jij begint over de anus als ingang.
Latent hommotje.
Je bent gewoon hommo om er over te beginnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij poept, maar als je dat niet met je anus doet, moet je misschien eens naar de dokter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |