Nou!quote:
Ahhhh, natuurlijkquote:
Morgen een jaar geleden beloofde ik alles met haar te delen, dus dan kan dit er ook wel bijquote:
Je kindje is de veroorzaker ervan, dus kwaad kan het zeker niet. Geen zorgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:23 schreef Qeza het volgende:
Heb eigenlijk weinig kwaaltjes behalve wat vermoeidheid en een sporadisch en kortdurend gevoel van misselijkheid. Ik ben wel veel benauwd waardoor ik steeds moet gapen, heb net even gegoogled en zag dat dat in het begin van je zwangerschap kan voorkomen i.v.m. hormonen, meer bloedtoevoer naar baarmoeder en de aanmaak van meer bloed. Ik vind het voor mezelf vervelend maar hoop vooral dat het geen kwaad kan voor het 'kindje'.
He jeetjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef Fieder het volgende:
Dank je Freub![]()
Maar helaas nog geen nieuws... Zal het vrijdag met de echo pas weten denk ik. Lange dagen pff...
Qeza, ook hier nog even gefeli![]()
Hihi jullie 'douche-verhalen'
Noooooo! Daar had ik juist ook zo'n zin in!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al verteld dat wij pannenkoeken eten vanavond?![]()
Oh, lekker! Nu heb ik ineens vies veel zin in pannenkoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al verteld dat wij pannenkoeken eten vanavond?![]()
Hè. Spannend meis. Alvast heel veel succes voor vrijdag en hoop dat de tijd een beetje sneller gaat voor je..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:56 schreef Fieder het volgende:
De echo van vrijdag zou eigenlijk mijn 1e echo worden![]()
Nu wordt het moment van de waarheid, is er nog groei geweest of niet... Alle afmetingen van vorige week dinsdag zijn bekend, dus ze zullen het vrij snel kunnen zien. Bovendien MOET er nu een hartje kloppen, vorige week zou ik in theorie nog te vroeg kunnen zijn geweest.
Na 10 dagen moet er toch ontwikkeling zijn geweest, dat kan niet zo lang stilliggen...
Ohh Kuukske, gij bofkont!
Coco, magnetron pannenkoeken?
Echt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Fieder het volgende:
Haha ja bah die zijn goor he!
Magnetronpoffertjes zijn nog wel te doen trouwens! Met klontje boter erop tijdens het magnetronnen
Ik heb begrepen dat dat per regio/verloskundige verschilt. Bij ons was blijkbaar alles in orde, hij heeft alleen nog genoeg vruchtwater. Dat werd gemeten op 7,2. Dat is blijkbaar veel, maar zit nog onder de grens van 8,0.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:33 schreef Kuukske het volgende:
WormJim, succes bij de echo. Ben benieuwd wat eruit komt. Raar trouwens dat ik dat dan niet krijg? Ik ben verder en die van ons lijkt ook niet verder te zakkn dan een bepaald punt. Maarja, morgen mag ik weer naar de vk. Zullen zien!
Nou, bami is ook niet verkeerd! Lekker sateetje erbij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef Freubelot het volgende:
Fieder, ik hoop dat je bij die paar procent hoort, wat een spannende lange dagen!
Welkom Qeza en gefeliciteerd!
PannenkoekenWij eten bami (en dat lijkt nu ineens niet meer zo lekker...)
Oh! Netjes. Dat is ehh.. 5 pond? Zeg ik dat goed? Nee. 6 pond. Toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat per regio/verloskundige verschilt. Bij ons was blijkbaar alles in orde, hij heeft alleen nog genoeg vruchtwater. Dat werd gemeten op 7,2. Dat is blijkbaar veel, maar zit nog onder de grens van 8,0.
Verder hebben ze 'm qua gewicht op dit moment (37 weken en 2 dagen) geschat op 3365 gram.
Ja oke, ik heb ze nog nooit gegeten uit een pakje, vandaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Fieder het volgende:
Vind ik wel? Alhoewel t als avondeten wel wat weinig is?
Ik eet ze regelmatig als tussendoortje. Boter en poedersuiker erop
Wij eten pizzaaaaa!
Freubelot, bami!! Oeh lekker!! En dan die poffertjes als toetje
Dat jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:36 schreef covie het volgende:
Verdorie nu wil ik poffertjes van de poffertjeskraam
Neeeeeee! Nog lang niet klaar ervoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Kuuk weet je zeker dat je pannekoeken gaat eten? Ik weet niet of Oeks en ik er al wel aan toe zijn om een plekje op te schuiven
En vooral dat je jezelf zo zielig vind he?quote:Mooie kousevoetjes Oeks...
Ik vind jouw buikje lief!quote:En dankjewel allemaal voor de spontane reacties in het buikentopic
Jep. Ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Kuuk weet je zeker dat je pannekoeken gaat eten? Ik weet niet of Oeks en ik er al wel aan toe zijn om een plekje op te schuiven
Mooie kousevoetjes Oeks...
En dankjewel allemaal voor de spontane reacties in het buikentopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mn zus zei vanmiddag iets wat ik nog moest regelen... maar ik weet t niet meer..
![]()
Daar zullen jullie heel, heel, heel veel plezier van hebben!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:13 schreef oeke het volgende:
We hebben trouwens een kado voor onszelf gekocht, een dvd-box van Buurman en Buurman a 76 afleveringen! Kunnen we Ko af en toe achter parkeren als we straks rust nodig hebben.
Sperziebonenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Kan een taal-kenner even over oNze versies van sperziebonen heen?3 keer anders geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Zoë23 het volgende:
Gerb
Wat is er mis als het je hydro is?![]()
En wat voor last heb je dan?
En dankjewel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de SperZIEbonen waren yummie overigens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Dit!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Asy goedgekeurd...
Ik heb geprobeerd foto's te maken met Willem op m'n buik, maar dat moeten we donderdag ofzo maar buiten doen als het licht is. Nu krijg je zo'n korrelig beeld...Doet dat geen pijn aan je buik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke foto verder trouwens
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Hij rust er alleen op, ik heb 'm vast verder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn aan je buik?leuke foto verder trouwens
Nee, helaas niks aan te doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:04 schreef Zoë23 het volgende:
Clauwhee mmm ruimte voor gebak is idd ook belangrijk
Gerb
Ohwat naar
Kunnen ze ook iets aan de pijn doen? En heb je alleen last als je zwanger bent zegmaar?
Klinkt als bandenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:13 schreef Freubelot het volgende:
Oeke genieten![]()
Gerberaatje, ik hoop dat je ongelijk hebt!
Asy, een echte druktemaker!
FlugelWat een mooie foto!
Ik heb als ik moet niezen of hoesten ofzo, last van steken onder in mijn buik richting mn liezen. Iemand een idee wat dat is?
Wat fijn meis!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef Nanadu het volgende:
Asy goedgekeurd![]()
Oeke verlofeindelijk, ik hoop dat je er nog even lekker van kan genieten.
Qeza gefeliciteerd![]()
voor de mijlpalen
![]()
Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad (ben morgen 20 weken) en alles was goedHet was nog steeds overduidelijk een jongetje en verder had hij net als zijn zus steeds zijn handjes voor zijn gezicht. Ook was hij druk bezig en ging alle kanten op. Ik liet de foto aan mijn dochter zien en ze zei: ' Baby!' . Ik zei:' ja dat is je broertje'. Vervolgens zei ze:' Nee aap!'. Dus dat weet ik ook weer ik krijg een aap
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
OekeVerlof
![]()
Fijn zeg, en jaloers op de rode.curryhier kun je nergens lekker thais halen
![]()
Loodje, dat was ik volgens mij. Jij werkt toch als choreografe?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef Loodje het volgende:
Enfermera: ik bedoelde inderdaad werk, omdat jij zei dat wij ongeveer hetzelfde doen;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door oeke op 14-03-2012 18:50:16 ]Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:08 schreef oeke het volgende:
En ik vond gelukkig nog smarties in de kast! Beter iets met kleurstoffen en suiker dan niets!
Oh leuk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef Loodje het volgende:
Enfermera: ik bedoelde inderdaad werk, omdat jij zei dat wij ongeveer hetzelfde doen;)
Ik zie t!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Die is vanaf morgen in de aanbieding bij de C1000!
En nu ga ik Barbie;s Bruiloft kijken in bed en dan lekker slapen. Tot morgen!
lief dat je informeert. Hier is het rustig wat dat betreft, dus fingers crossed... en verder ook geen krampen ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango, hoe gaat het inmiddels met jou? Geen bloedverlies meer gehad?
Uh-uh peuter hèquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef Kuukske het volgende:
voor alle slechte nachten. Asy, fijn dat je dreumes toch opgehaald kon worden
.
Wij hebben het geboortekaartje laten ontwerpen door een collega/goed vriend van mij: docent kunstvakken. Het is echt een uniek ontwerp geworden!quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:02 schreef Asyniur het volgende:
SWJ, wat fijn!
Wij hebben maandag ook de proefdrukbinnen gehad en nu staan de enveloppen hier op tafel. Kunnen we vast adresseren.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wij hebben het geboortekaartje laten ontwerpen door een collega/goed vriend van mij: docent kunstvakken. Het is echt een uniek ontwerp geworden!
De enveloppen worden als het goed is op dit moment door mijn vrouw ook alvast geschreven.
Laten we maar hopen dat ik geen voorspellende gaven hebquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef covie het volgende:
Cocoik denk dat er wel tv-programma's zijn te bedenken voor de gave van jou kind hoor!
![]()
quote:
Het is nooit te laat om te jompelen, toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef oeke het volgende:
Klaar! Ik ben klaar!
Eindelijk verlof!
Even nog alles in de kostuumzakken stoppen en dan op laten halen. Weg ermee!
Oh jongens, wat ben ik blij!
Sorry hoor, het moet er even uit.
Wat een lieve kussentjes, Zoe. Daar ga je straks veel plezier van hebben.
Fluugsquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Nou vanochtend check up in zkh en lig nu aan ctg, ook weer halve liter bloed in mogen leveren. Ben benieuwd wat er weer uit gaat komen... Bloeddruk was ook wat aan hoge kant. Weeen zijn weg, dus dat was weer gewoon voorwerk...
Die van ons is een concertkaartje geworden. Iets in deze trant:quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:19 schreef Rixtje het volgende:
Ik word hier ook regelmatig op bed gestuurd en gister mocht ik ook alleen toekijken en zeggen welke spullen er precies mee moestenGelukkig zijn mijn bekkenklachten heel erg opgeknapt na een aantal bezoeken aan de fysiotherapeut! Gras hebben we gelukkig niet meer alleen nog 2 grote plantenbakken de rest is bestraat. Ik hou het dus wel bij een knipschaar mag hij mooi onkruid wieden
![]()
Wij hebben voor het geboortekaartje gekozen welke het mooiste paste bij die van Lotte. Met een mooie getekende afbeelding van 2 kindjes. We hebben de proefdruk al binnen en goedgekeurd en gister de enveloppen geschreven! *weer wat afstreept van haar lijstje
Ik heb 'm echt in U-vorm om me heen liggen (de onderkant ligt dan ergens tussen billen en knieën) en als ik me omrol kan ik gewoon het andere uiteinde gebruiken. Werkt best aardigquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:17 schreef Marjolijntje het volgende:
Goedemorgen! Mijlpalen voor Kuuks en Zoe! En vast nog meer die ik zo niet weet![]()
Ik heb wel lekker geslapen, maar wakker met een boel pijn. Dus toch verkeerd gelegen denk ik. En ik wil een tweede voedingskussen, eentje voor links en eentje voor rechtsDat ding verslepen in mn slaap is echt teveel werk
Oh, en ik heb geen zin in werken, maar das niks nieuws. Nog 'maar' 7 uur vandaag
Nou het is toch wel mooi k*t, daar mag je best even over spuien hier! Sterktequote:Op woensdag 14 maart 2012 10:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Na afgelopen nacht is het me wel duidelijk, onmiskenbaar die kut hydro'sdaar gaan we weer!!
Straks maar eens bellen dat ze zo snel mogelijk een afspraak bij de Arbo fixen voor memeisje trappelt er heerlijk op los en daar geniet ik zo van
, maar dat doet ook zeer
![]()
Nou ja, weinig aan te doen dus we gaan er maar het beste van maken! Zaniken en zeveren lost ook niet zoveel op
Scherpe pijnen horen ook bij t indalen toch? Wat zou je nog meer kunnen voelen dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik zit mobiel nu vandar de ego post. Maar gek genoeg voel ik dus niets van dat indalen? Of nouja, afgezien van die messteken. Raar!Wel onprettig trouwens, zon inwendig onderzoek.
Mooi!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik heb een stempel. Een ingedaalde baby, een weke bmm die ong 1 à 2 cm lang is. Dus! Hoofdje lag ook hel diep al zei ze.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik heb een stempel. Een ingedaalde baby, een weke bmm die ong 1 à 2 cm lang is. Dus! Hoofdje lag ook hel diep al zei ze.
Wat staat er nog op jouw lijst dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:04 schreef oeke het volgende:
Fluug, ben je er nog niet klaar voor? Wat staat er nog op je lijst?
Je mag wel voor hoor meis!
Naja, hij mag wel komen van me hoor... Maar dat hoger op de lijst komen is zo confronterendquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:04 schreef oeke het volgende:
Fluug, ben je er nog niet klaar voor? Wat staat er nog op je lijst?
Je mag wel voor hoor meis!
God Asy, wat ben ik blij dat je het gras niet bent gaan maaien zeg. Oelewapper!![]()
![]()
He Chiquita! Welkom! Hoever ben je?
En zijn ze in Spanje zo anders bezig met zwangerschap?
Er van af vallen is dat nog veel meerquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, hij mag wel komen van me hoor... Maar dat hoger op de lijst komen is zo confronterend
Ik kan de tandenborstel in mijn mond momenteel al zeer slecht verdragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef flugeltje het volgende:
Overigens ladies, het is steak and blowjob day vandaag... Een blowjob is ook zo'n beetje het enige wat ik nog voor elkaar kan krijgen nu....
Zou de proglastedinges ook op die manier werken trouwens?
Naam kiezenquote:
Indrukwekkend lijstje welquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef oeke het volgende:
[..]
Naam kiezen
Geboortekaartje maken
Kleertjes wassen
Kolf bekijken en delen uitkoken
vluchttas inpakken
adressen verzamelen
belasting in orde maken. Dat is nog het leukst van alles.
Fluugs, dan doe je voorglippen, hoef je ook niet bovenaan te staan.
Oh, en laat zowel de steak als de blowjob maar zitten.![]()
Echt wie verzint zoiets? En vooral de combinatie ervan!
Ehm ja, maar dan moet je wel slikken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef flugeltje het volgende:
Overigens ladies, het is steak and blowjob day vandaag... Een blowjob is ook zo'n beetje het enige wat ik nog voor elkaar kan krijgen nu....
Zou de proglastedinges ook op die manier werken trouwens?
We hebben wel lijstjes maar manlief en ik hebben net een andere richting. Dus we moeten even doorzoeken daarin.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:13 schreef Marrije het volgende:
Indrukwekkend lijstje wel![]()
Vooral naam kiezen, al enig idee, dat je twijfelt tussen wat namen of gewoon nog niks naar jullie zin?
Hier nog geen overeenstemming bereikt over de 2e en 3e naam, maar daar komen we wel uit vandaag of morgen.
Belangrijker, het wiegje heeft nog wat lagen beits nodig. Maar ik heb dan ook nog wat weken meer de tijd. Hoop ik
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:17 schreef oeke het volgende:
[..]
We hebben wel lijstjes maar manlief en ik hebben net een andere richting. Dus we moeten even doorzoeken daarin.
Komt wel goed hoor.
Je hebt nog wel even toch? Nu 36 weken?
Ik dacht dat het spugen zou worden en dan op een andere manier naar binnen werkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ehm ja, maar dan moet je wel slikken.
(Voor het geval je echt een antwoord wilde.)
Is misschien wel een goeie ja, ik heb nu ook een oogje op een nieuwe die op marktplaats staat. Die effe afwachten... tnx voor de tip!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Jongens ik moet nog eten
Fluug, is dit iets?
Ik denk dat ik hem ga bestellen want ik zoek nog een handkolf... (maar nu neem ik ook bij hen kraamzorg af, weet niet of je hem ook kunt bestellen als je dat niet doet, maar er staat niks over bij)
Ik dacht al dat ik jou zagquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Nou vanochtend check up in zkh en lig nu aan ctg, ook weer halve liter bloed in mogen leveren. Ben benieuwd wat er weer uit gaat komen... Bloeddruk was ook wat aan hoge kant. Weeen zijn weg, dus dat was weer gewoon voorwerk...
De nieuwe zwangerequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik jou zag![]()
Ik was die chaotische muts met die zwarte bril en dat reclamekoffertje die een beetje schaapachtig naar je glimlachte voor ze zich realiseerde dat jij geen flauw benul hebt wie ze is
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik jou zag![]()
Ik was die chaotische muts met die zwarte bril en dat reclamekoffertje die een beetje schaapachtig naar je glimlachte voor ze zich realiseerde dat jij geen flauw benul hebt wie ze is
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De nieuwe zwangereEen koninklijke naam toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik erbij op 16 oktober in de OP?
Dan weet ik het nu, ik was ook niet op m'n vriendelijkst hoor... Het is daar altijd zo enorm warm en dan ook nog zo'n slechte nacht ervoor... Volgende keer als ik je zie zal ik schaapachtig teruglachenquote:
Bedankt voor je reactie! Maar hoe heb je dat aangepakt dan? Naar je leidinggevende gegaan en gezegd dat je het (tijdelijk) even wat minder trekt? Tenmiste.. ga er nu vanuit dat het een tijdelijk iets is .. Schijnt dat veel vrouwen tijdens de 2e periode energie voor 3 hebben!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:02 schreef Asyniur het volgende:
Als ik m'n steak kan vergeten, dan kan mijn vent de blowjob vergeten
Allebei een beetje lijden
Chiquitita, ik ben ook benieuwd naar je verhaal! En ook naar hoe ver je bent...
fluugs, als jij nou eerst gaat bevallen en dan Kuuks en dan ikke, dan kan oeke daarna.
X_Y, wat gaaf zeg!
Oeks, ik zou echt é-nor-me ruzie hebben gekregen met mijn man als ik het gras gemaaid zou hebben
En ik denk dat ik niet eens de grasmaaier uit de garage krijg gesjouwd
twinkle, ik heb niet zulke lange reistijden en ik werkte bij beide zwangerschappen al heel snel halve dagen omdat ik letterlijk in slaap viel achter het stuur...
Ik hoop dat je een oplossing vind
Ophelia
Ik heb zo'n last van onderin mijn buik
Zo'n vreemd gevoel. Alsof ik een harde buik heb maar dan maar voor de helft?
Ga zo Harry in zijn bed knikkeren en dan weer languit op de bank.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik erbij op 16 oktober in de OP?![]()
Ik mag morgen ookIk ben nu uitgerekend op 19 oktober, maar morgen ga ik het echt horen dan. We lopen dus redelijk gelijk op!
Life is what happens while you are busy making other plans...
Dit! Bellen Zoe. Geen gemaar!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Lieve Zoe, als jij al 3 dagen knallende hoofdpijn hebt is het wel een moment om te bellen hoor... Ergo: HUP bellen!
Maar waarom zou je niet bellen als op een formulier staat dat je dat wel moet doen. . .?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef Zoë23 het volgende:
Nee, heb wel een formulier waarop staat dat ik moet bellen als ik hoofdpijn heb, of duizelig ben en dat soort dingen, maar t voelt zo onbenullig haar te bellen over hoofdpijn. 't wordt ook erger als ik iets heb gedaan (huishouden ofz)
Yupquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef PureEvil het volgende:
Was hoofdpijn ook niet een symptoom van zwangerschapsvergiftiging ? Of heb ik t nou verkeerd...
Bellen dus!
Oh goed zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Zoë23 het volgende:
Jaa m'n man is thuis
Net gebeld, ze gaat morgenvroeg kijken naar m'n bloeddruk
Was vorige week nog 120/65 dus ze vermoed niet dat ie te hoog is,
Ze denkt voorhoofdsholte ontsteking dus na de vk even langs de ha
Lekker vroeg op bed
Marrije:omdat m'n ouders ook niet fit waren, dacht: daar heb ik vast ook last van
Maargoed, voortaan gewoon bellen dus
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef oeke het volgende:
[..]
Naam kiezen
Geboortekaartje maken Bestaand kaartje kiezen
Kleertjes wassen Kan de kraamhulp doen
Kolf bekijken en delen uitkoken Kan de kraamhulp doen
vluchttas inpakken: Kost je hooguit een kwartier
adressen verzamelen: Lief adressen laten verzamelen
belasting in orde maken: Avondje samen voor gaan zitten met een flinke bak chips
Zo, vanavond ook nog de commode uitgemest, wat wordt dat snel een soepzooitje zeg. Gordijntjes genaaid. En de deurtjes van ons nieuwe keukenkastje geverfd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef oeke het volgende:
Naam kiezen
Geboortekaartje maken: ik heb al een deel van het kaartje genaaid! Ik kan het pas afmaken als we uit de naam zijn.Een bestaand kaartje is niks voor mij.
Kleertjes wassen gedaan!
Kolf bekijken en delen uitkoken, ja, die kan ik evt wel laten zitten....
vluchttas inpakken: ik had geen extra tandenborstel en niet genoeg schone onderbroeken die lekker zitten met kraamverband erin. Morgen even naar de Hema.
adressen verzamelen Mja, is een idee ja.
belasting in orde maken. Dat is nog het leukst van alles. Laten we het er niet oer hebben.
Ik heb net even de CAO open getrokken maar niks kunnen vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef Zoë23 het volgende:
Ophelia mooie echo
Twinkle20
staat er niet iets in je cao over zw.schap?
en qua autorijden, als je je niet meer kunt concentreren (heb ik ook) dan is t wel de moeite waard dit te delen. Heb tegen de Arbo arts gezegt dat ik t ook niet veilig meer vond, t autorijden.
Ik schoot in de lach toen ik dit las haha.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Ophelia, mooi kiekje heb je daar!
Coco, wat een zielig verhaal.
Oh Zoe goed dat je gebeld hebt.
Ik heb pijn. Ugh. Meneer wil versneld naar buien via m'n navel of onder m'n ribbenkast door. Hij verbouwt de hele kiet van binnen. Ongelooflijk.net als ok wil
slapen ook. Handig.
Dat kan ook nog. Kluisje heb ik nooit gezien in ziekenhuizen maar kan me de aanwezigheid ervan wel voorstellen. Eigenlijk.quote:
Jeetje, wat vervelend dat ze moeilijk doen over ziekmelden als je je zó moe voelt... Hopelijk is er toch nog een mouw aan te passen, en anders langs de arbo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay dan gai k eventjes terug dat ik graag wil dat ze me dan ziek melden![]()
Hmm.. en nog iets .. Ik lees op internet dat je werkgever je de ruimte moet geven om (doorbetaald) bezoekjes te kunnen brengen aan specialisten zoals verloskundige enzo.
Nu heb ik 3 april dus mijn eerste echo ... doorbetaald dus zou je zeggen.
Echter nu heb ik aangegeven dat ik die dag graag vrij wil zijn, zodat, als we goed nieuws krijgen, dit direct tegen onze loved ones kunnen zeggen.
Normaliter zou ik er ongeveer 4 uur voor nodig hebben, voor dit bezoek (want ik moet ook nog 1 uur heen en 1 uur terug rijden naar werk). Dus dat zou ik doorbetaald krijgen.
Moet ik dan 8 uur inleveren voor deze dag of slechts 4 uur? Omdat ik die uren bewust opneem als vrije dag?
Aan julile, de ervaringsdeskundigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |