Nou!quote:
Ahhhh, natuurlijkquote:
Morgen een jaar geleden beloofde ik alles met haar te delen, dus dan kan dit er ook wel bijquote:
Je kindje is de veroorzaker ervan, dus kwaad kan het zeker niet. Geen zorgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:23 schreef Qeza het volgende:
Heb eigenlijk weinig kwaaltjes behalve wat vermoeidheid en een sporadisch en kortdurend gevoel van misselijkheid. Ik ben wel veel benauwd waardoor ik steeds moet gapen, heb net even gegoogled en zag dat dat in het begin van je zwangerschap kan voorkomen i.v.m. hormonen, meer bloedtoevoer naar baarmoeder en de aanmaak van meer bloed. Ik vind het voor mezelf vervelend maar hoop vooral dat het geen kwaad kan voor het 'kindje'.
He jeetjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef Fieder het volgende:
Dank je Freub![]()
Maar helaas nog geen nieuws... Zal het vrijdag met de echo pas weten denk ik. Lange dagen pff...
Qeza, ook hier nog even gefeli![]()
Hihi jullie 'douche-verhalen'
Noooooo! Daar had ik juist ook zo'n zin in!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al verteld dat wij pannenkoeken eten vanavond?![]()
Oh, lekker! Nu heb ik ineens vies veel zin in pannenkoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al verteld dat wij pannenkoeken eten vanavond?![]()
Hè. Spannend meis. Alvast heel veel succes voor vrijdag en hoop dat de tijd een beetje sneller gaat voor je..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:56 schreef Fieder het volgende:
De echo van vrijdag zou eigenlijk mijn 1e echo worden![]()
Nu wordt het moment van de waarheid, is er nog groei geweest of niet... Alle afmetingen van vorige week dinsdag zijn bekend, dus ze zullen het vrij snel kunnen zien. Bovendien MOET er nu een hartje kloppen, vorige week zou ik in theorie nog te vroeg kunnen zijn geweest.
Na 10 dagen moet er toch ontwikkeling zijn geweest, dat kan niet zo lang stilliggen...
Ohh Kuukske, gij bofkont!
Coco, magnetron pannenkoeken?
Echt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Fieder het volgende:
Haha ja bah die zijn goor he!
Magnetronpoffertjes zijn nog wel te doen trouwens! Met klontje boter erop tijdens het magnetronnen
Ik heb begrepen dat dat per regio/verloskundige verschilt. Bij ons was blijkbaar alles in orde, hij heeft alleen nog genoeg vruchtwater. Dat werd gemeten op 7,2. Dat is blijkbaar veel, maar zit nog onder de grens van 8,0.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:33 schreef Kuukske het volgende:
WormJim, succes bij de echo. Ben benieuwd wat eruit komt. Raar trouwens dat ik dat dan niet krijg? Ik ben verder en die van ons lijkt ook niet verder te zakkn dan een bepaald punt. Maarja, morgen mag ik weer naar de vk. Zullen zien!
Nou, bami is ook niet verkeerd! Lekker sateetje erbij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef Freubelot het volgende:
Fieder, ik hoop dat je bij die paar procent hoort, wat een spannende lange dagen!
Welkom Qeza en gefeliciteerd!
PannenkoekenWij eten bami (en dat lijkt nu ineens niet meer zo lekker...)
Oh! Netjes. Dat is ehh.. 5 pond? Zeg ik dat goed? Nee. 6 pond. Toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat per regio/verloskundige verschilt. Bij ons was blijkbaar alles in orde, hij heeft alleen nog genoeg vruchtwater. Dat werd gemeten op 7,2. Dat is blijkbaar veel, maar zit nog onder de grens van 8,0.
Verder hebben ze 'm qua gewicht op dit moment (37 weken en 2 dagen) geschat op 3365 gram.
Ja oke, ik heb ze nog nooit gegeten uit een pakje, vandaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Fieder het volgende:
Vind ik wel? Alhoewel t als avondeten wel wat weinig is?
Ik eet ze regelmatig als tussendoortje. Boter en poedersuiker erop
Wij eten pizzaaaaa!
Freubelot, bami!! Oeh lekker!! En dan die poffertjes als toetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |