abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127690473
Ik Heb geen idee wat goedkoper is, deze waren 20¤. En volgens schoonenberg zitten deze comfortabeler
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_127693448
Karin bij ons moest wel een ziekenhuis pyamatje aan voor de ingreep. Zodra hij wakker was en weer een beetje uitgeslapen mochten de eigen kleren weer aan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_127705912
Wel lekker kleurig Karin, wat zei de KNO ervan en hoe was het in bad heb je het nog geprobeerd?
M vind volgens mij het geluiddempende van die op maat gemaakte pluggen wel lekker ;) (maar ja, nu hoort ze het toch niet :P dus het maakt niet zoveel uit).
Fake it till you make it...
pi_127717478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik Heb geen idee wat goedkoper is, deze waren 20¤. En volgens schoonenberg zitten deze comfortabeler
Voor de op maat gemaakte heb ik toen dacht ik tussen de 15/20 euro betaald
pi_127724752
De kno vond het prima, die oordopjes.
Meike heeft ze in bad even getest, en oke bevonden.

Volgende week donderdag is ze aan de beurt voor de buisjes
pi_127748454
Ha mooi Karin :D.
pi_128048443
Meike heeft vandaag de buisjes gekregen. Er zat blijkbaar een ontsteking aan beide kanten, het bloedde ook na de ingreep. Antibioticadruppels meegekregen. T ging verder heel goed. Meike was heel rustig. Na die tijd moest ze nog even blijven, lang leve de iPad
pi_128049388
Bikkeltje Meike!!! Op naar weer lekker horen!
pi_128236980
iemand ervaring met druppelen van de oren? Hoe lang moet je daarmee doorgaan?
De oren zijn rustig, ze klaagt er ook niet over.
Ze zeiden bij de apotheek dat we het flesje konden opmaken, maar ze heeft voor elk oor een flesje, en als we die moeten opmaken zijn we volgens mij nog wel 2 weken aan het druppelen.
pi_128239793
Karin bij ons zei de kno arts druppelen tot het oor niet meer loopt/ bloedt en dan nog een paar dagen langer, zodat het zeker weten over is. Wij hadden een flesje en dat hebben wij dacht ik ook niet opgemaakt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_128244846
Ik zou even met de KNO bellen om het te vragen dan weet je het zeker.
pi_128247164
Ik moest toen een week druppelen Karin
pi_128275122
Gebeld, een week inderdaad.
Mooi, einde bijna in zicht

Juf vertelde me gister dat Meike zo ontzettend blij was sinds donderdag.
Ze huppelde er weer over, en kwam zo vreselijk blij over.
Goed effect dus!
pi_128278299
Dat is fijn Karin, echt een opknapper. Was bij ons ook het geval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_128279041
Fantastisch Karin!

Hier lijkt M. eindelijk op te knappen van de verkoudheid na wéken, zal je natuurlijk zien op het moment dat je daadwerkelijk een afspraak maakt... Horen lijkt ook iets beter (logisch).
We zullen volgende week kijken wat de KNO zegt, ik ga eigenlijk nog steeds uit van opnieuw buisjes plaatsen...
pi_128679950
Nou, geen buisjes... neusamandel gaat eruit, hij denkt dat dat meer een blijvende oplossing is en dat het horen dan ook opknapt.
Buisjes vond hij alleen symptoombestrijding en doet hij liever niet, kan ik me wel redelijk in vinden.
Dinsdag pre-operatief onderzoek en dan een afspraak maken voor de ingreep... ik zie er wel een beetje tegenop. Aan de ene kant ben ik er het liefst zo snel mogelijk vanaf, maar getver... Weer nu we logeren bij opa en oma zouden plannen, vorige keer met de amandelen van de jongste was dat ook...
Nu is de zomervakantie gelukkig wat langer dan de vorige vakantie en zijn ze met die neusamandel weer eerder zover dat ze gewoon alles mogen. Dat scheelt dan.
  maandag 8 juli 2013 @ 08:36:03 #167
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_128711018
Balen Nijna, vervelend ook zo in de zomervakantie. Maar hopelijk heeft het net knippen van de neusamandel net zo'n goed resultaat als bij onze meid!

Wij mogen vandaag naar het ziekenhuis voor de na controle. De eerste 2 weken na de ingreep ging het nog erg slecht, maar de 4wk erna gingen super! Enige nadeel is: die 4wk waren we op vakantie in temperaturen rond de 40 graden, en ze had juist altijd last als het kouder is. Dus ik weet niet zeker of het een reeel beeld is. Maar even overleggen met de arts.
Ook een klein probleem is: sinds ze in grote paniek onder narcose ging, wil ze niet meer slapen. Zodra ze door heeft dat ze naar bed moet, begint ze te brullen. Maar goed, daar moeten we maar ff doorheen zien te komen. Ik blijf nu boven rommelen met haar deur open, en dan valt ze redelijl snel huilend in slaap.
pi_128712045
Volgens mij hoef je hier helemaal niet meer op nacontrole, althans, was bij keel- en neusamandel van de jongste niet zo, zolang er geen klachten zijn.

Ik hoop dat onze oudste gauw aan de beurt is, bij de jongste was het de week na de pre-operatieve controle. Ze doen hier op woensdag en donderdag de KNO behandelpoli dus ik hoop stiekem dat het zelfs deze week kan, maar vakantie-tijd dus je weet het maar nooit...
We gaan pas in augustus op vakantie, dus zou mooi zijn al het gauw kan.

Zouzomaarkunnen: 2 weken na de ingreep nog erg slecht? In welk opzicht?
Die narcose viel hier de vorige keer met buisjes mee, we zullen wel zien... Ze is 5, we kunnen best een en ander uitleggen gelukkig.
  maandag 8 juli 2013 @ 09:58:19 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_128712442
Grappig, hier kun je dus meteen een afspraak maken bij de assistente en krijg je vervolgens een afspraak voor de POS ;)

Eind augustus hier dus de screening en begin september voor beide heren een roesje. Bij Ruben gaan de amandelen eruit, bij JOchem is het nodig om zijn oor goed schoon te maken, die weigert simpelweg stil te zitten waardoor er geen andere mogelijkheid is :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128723085
Hier moet je blijkbaar eerst goedgekeurd worden ;).
Maar vorige keer kon het er dus heel vlot na.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:48:24 #171
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_128731077
Controle was helemaal goed, ze slaapt inmiddels al 4wk door! *O*
Kon zijn dat het met kouder weer slechter zou gaan, maar dat verwachte de arts niet. Helemaal happy dus, nu alleen het stukje verlatingsangst doorbreken.
pi_128734241
Nou het wordt afwachten of het voorlopig door zou kunnen gaan, want onze jongste heeft hopelijk "muggenbulten", maar ik verdenk haar van waterpokken... de oudste heeft ze wel al gehad (met 7 mnd, jongste met 20 mnd trouwens), maar ik heb geen idee of ze dan wel mag komen voor de ingreep, morgen maar vragen bij de anesthesist dus... :{ zou wel heel beroerd uitkomen...
pi_128734422
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Controle was helemaal goed, ze slaapt inmiddels al 4wk door! *O*
Kon zijn dat het met kouder weer slechter zou gaan, maar dat verwachte de arts niet. Helemaal happy dus, nu alleen het stukje verlatingsangst doorbreken.
Mooi dat het goed was!
Die verlatingsangst heeft vast wat tijd nodig... :*
pi_128735687
Bij ons was het toen reden om het uit t stellen nijna, maar het betrof toen J zelf ;)
Na de vakantie ook maar weer een afspraak maken, veel troep uit de oren en regelmatig vingers in de oren en au au au zeggen. Wel klaar mee
pi_128737913
Oh balen Mrien... ik probeer maar rustig morgen af te wachten... *tik tik tik met vingers*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')