Vanmorgen half 8 waren we in het ziekenhuis, ergens half 9 aan de beurt voor de neusamandel. M. ging rustig onder narcose, kwam ook rustig weer bij, maar toen ze het bloed zag was ze toch best wel overstuur.
Na een tijdje wat filmpjes gekeken op de tablet, maar ik vond dat ze wat bleef rochelen, KNO kwam om 11 uur en zag dat er toch nog wat bloed drupte.
Mochten we mee naar de poli voor neusdruppels, half uur wachten en daarna weer terug voor controle en weer druppels en nog even met een slangetje in haar neus kijken (ze had wel de bonus zeg...). Weer half uur wachten en terug. Gelukkig leek het toen beter, dus we moeten thuis nog even doorgaan met druppels geven en het in de gaten houden.
Al met al waren we om half 1 thuis ofzo. Kind gammel, want die had op de uitslaapkamer wel een waterijsje gehad, maar mocht daarna dus pas weer wat toen we zeker wisten dat we naar huis konden en ze niet weer onder narcose moest...
Ze voelde zich niet lekker, matigjes gedronken, wel bakje vla gehad vanmiddag . Ze heeft een tijd geslapen. Vanavond wel wat vla gehad nog, maar dat viel niet zo goed en kwam er weer uit.
Ze ligt nu weer te slapen.
Het is mij echt vies tegengevallen, laatst met de jongste voor de keel-en neusamandelen viel het me zo ontzettend mee en dit... ik hoorde vooral positieve ervaringen en het was gewoon een dikke tegenvaller

. Ik was zelf ook aardig afgedraaid aan het eind van de ochtend