Ik heb het boek een paar weken geleden voor 5,95 gekocht. Het boek is het eerste deel van een trilogie. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere delen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens kijken of onze bieb hem heeft! (en anders kunnen ze het wel elders bestellen)
Goed boek, inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef Terreros85 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fabelachtig boek. Beste dat ik tijden gelezen heb. Beklemmend en spannend vanaf de eerste bladzijde.
Ik vond het niet slecht, maar ik vond De Wereld Volgens Garp beterquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vond je Hotel New Hampshire?
Ik ken dat boek echt zowat uit mn hoofd
geweldig !quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vond je Hotel New Hampshire?
Ik ken dat boek echt zowat uit mn hoofd
We hebben dit boek thuis in het Russisch staan... misschien ook eens aan beginnen?!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:04 schreef friskvind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
.
Meer dan 1500 bladzijden dundruk.
Doorzetten dus. Tot nu toe (blz. 95) erg onderhoudend.
Keep passing the open windowsquote:
Mwa, beetje cynische schrijver en had meer autoverslag verwacht.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Net in begonnen, hoop dat de anekdotes leuk opgeschreven zijn.
Vond ik een erg goed boek, snel uitgelezen ook!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa, beetje cynische schrijver en had meer autoverslag verwacht.
Vanavond beginnen :
[ afbeelding ]
en weer opgehouden, wat een slecht boek is dit zeg!quote:
ik vind de boeken van Marion Pauw ook nietsquote:Op donderdag 19 april 2012 08:40 schreef Miam het volgende:
[..]
en weer opgehouden, wat een slecht boek is dit zeg!![]()
Nu begonnen in;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |