Blijf je wel in Knor Zwabs?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:51 schreef DeZwabber het volgende:
Je leert zoveel op school, nu dus dat de opleiding waarschijnlijk weer naar de oude vestiging verplaatst komende september omdat we hier te groot worden voor de beschikbare ruimte
Yay korterre reistijd![]()
Booo dit gebouw was cool
Aah, yes, das waar, er zit er inderdaad eentje in Maastrichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Dat gedoe met die boot en zo, ik zou gewoon blij zijn Zwab!
Ow ja trouwens, vrijdag was ik ff gaan checken bij die 3D printer weer, tis een fablab![]()
Fapfapfap!
Ja, we verhuizen alleen terug naar de vestiging waar de opleiding een jaar of drie geleden nog zat, moet bij dezelfde metrohalte uitstappen, nu alleen een andere kant op lopenquote:
quote:
Oh dat is tof, dat zou ik wel willen hebben zegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
Wij zagen laatst deze hangen bij de tuinland.
[ afbeelding ]
Haha, ja dat is een ontwerp van iemand van de Design Academy in Eindhovenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Pagan het volgende:
![]()
Wij zagen laatst deze hangen bij de tuinland.
[ afbeelding ]
WAAAAAAROM ZONDER GIETER???quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ja dat is een ontwerp van iemand van de Design Academy in EindhovenIets in die richting moet het wel worden ja, maar dan zonder gieter
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Er zit nu ook nog es telkens iemand te bellen die alleen maar boeren laat en op de toetsen van zn telefoon drukt
15 maartquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef Pagan het volgende:
15 maart laatste kwartier, 22 maart pas nieuwe maan, dus maak de borst(en) maar vast nat.
http://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |