Denk het niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:55 schreef Funk__Doc het volgende:
Trainingen zeggen toch nooit iets. Vettel zal morgen wel weer bovenaan staan met kwalificatie en McClaren daarachter.
ik denk dat niet. Er zullen aardig wat verassingen zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:55 schreef Funk__Doc het volgende:
Trainingen zeggen toch nooit iets. Vettel zal morgen wel weer bovenaan staan met kwalificatie en McClaren daarachter.
Welke engines gaan ploffen dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:03 schreef WEST het volgende:
[..]
ik denk dat niet. Er zullen aardig wat verassingen zijn
ik vind het al verrassend als twente zich überhaupt weet te kwalificerenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:55 schreef Funk__Doc het volgende:
Ga er maar niet vanuit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:40 schreef mkrijt het volgende:
Ik hoop echt dat voor deze keer de vrije training wel wat zegt over de positie van de teams en het verloop van de raceDan hebben we weer eens echt een onverwacht seizoen
Een McLaren. In tegenstelling tot wat ik in mijn predictions heb gezet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat Schumacher pole pakt?
Zozo, sterk gesproken hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Toekito het volgende:
Er is nog geen f*ck te zeggen. Die Catherhams staan morgen verder naar achter dan die 8ste plek en Schumi verliest de strijd vooraan van Mclaren en RBR denk ik
Het had geregend in de pauze, dus de baan was idd nat aan t begin van training twee. Op t einde werd t weer wat droger, maar niet zo droog als het in VT1 was geweest.quote:
of was hij op juiste moment op de juiste plek? Jos stond ook ooit met een Minardi op 1 na een opdrogende sessiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:58 schreef Marks het volgende:
Hoe dan ook, het laat andermaal zien dat Schumi nog steeds snelheid heeft...
opdrogende baan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:35 schreef Stiggie het volgende:
Schumacher lijkt er erg goed bij te zitte. Helemaal tov rosberg... Maar regende het? Of was de baan nat? Dan is schumi altijd king of the road
Vanwege het tijdverschil. Er zijn een aantal landen op de wereld met een vreemde tijdzone. India, deel van Australië en bijvoorbeeld Nepal vallen hier onder. En China ligt bijvoorbeeld verspreid over 5 tijdzones maar gebruikt er slechts één.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Geralt het volgende:
Kom je nou mee. Ik heb net handmatig alles zelf op zitten zoeken![]()
Waarom start overigens de race in India op het half uur?
Ik krijg net te horen dat mijn werkzaamheden voor morgen zijn afgeblazenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:11 schreef Geralt het volgende:
Godver wat baal ik dat ik morgen Q1 en Q2 volledig mis
Q3 kan ik gelukkig wel zien als het verkeer een beetje mee zit op de terugweg naar huis.
Maargoed dat morgen de laatste nacht alweer is, want als ik er nog 1 had dan had ik mooi de voorbeschouwing en de start gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |