Begint er leuk uit te zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
zonder support geprint

Deze een uurtje, maar ben nog bezig de snelheden langzaam op te schroeven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Begint er leuk uit te zien.
Hoe lang doet ie erover om deze eierdop te maken?

Creeperquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste testprint en de nieuwste naast elkaar, vooruitgang is merkbaar

quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Met de printer nu een tweede printer aan het uitprinten
[ afbeelding ]

Best een hoop, de koppelingen op het frame, de lagerhouders, het extrusiemechanisme van de printkop met tandwielen en al. en de motorhouders. Als je wilt kun je zelfs de glijlagers printen van PLA. De mijne is al voor een hoop geprint, maar degene die we nu printen (een RepRap Wallace) heeft procentueel nog meer printdelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de printer kan je ongeveer printen?

Ken je Ultimaker? Nederlands 3Dprint initiatief. Hebben ook best goede ideeën.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef raptorix het volgende:
Tof topic, ik volg 3d printers ook al paar jaartjes, ik heb nog wat spaargeld en die makerbot 2 lijkt me tof ding

Ik ben groot voorstander van open standaarden en software, maar dit ding ziet er wel heel "af" uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ken je Ultimaker? Nederlands 3Dprint initiatief. Hebben ook best goede ideeën.
http://www.ultimaker.com/
Vind het zo jammer van die Replicator 2 van Makerbot dat ze de boel op slot hebben gegooid terwijl in feite alles geleend is van open-source projecten.
[ afbeelding ]

Nice.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van open standaarden en software, maar dit ding ziet er wel heel "af" uit.
In mijn werk als software engineer heb ik jarenlang lopen pushen om een bepaald open source CMS meer te gaan inzetten, na 5 jaar is het het meest gebruikte product binnen onze organisatie en zetten we het voor meerdere multinationals in

Nee dat is niet netjes, daarom hadden ze beter een andere licentie kunnen kiezen waar dat wel verplicht is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
En het is een mooie machine, vind het alleen geen stijl als je van iedereen ideeën leent en vervolgens de deur dicht doet.

Ik heb voor een rol van 2 KG abs 50 euro betaald, het is wel iets goedkoper te krijgen. Maar daar kan je een hoop mee printen, vooral als je de infill op een raster patroon zet. Het is nog steeds onwijs stevig vanwege de soort van honingraat die je creëert maar ontzettend licht en weinig kunststof. 2,5 cent per gram geprint materiaal valt dus meequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:44 schreef raptorix het volgende:
Vraagje, hoe staat het met gebruik van dat materiaal, is dat erg kostbaar?

Cool, ga me baas eens porren of we niet zo een ding kunnen aanschaffen das echt een gadget freakquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb voor een rol van 2 KG abs 50 euro betaald, het is wel iets goedkoper te krijgen. Maar daar kan je een hoop mee printen, vooral als je de infill op een raster patroon zet. Het is nog steeds onwijs stevig vanwege de soort van honingraat die je creëert maar ontzettend licht en weinig kunststof. 2,5 cent per gram geprint materiaal valt dus mee
 Gast bouwde in de jaren 90 al ze eigen CPU's
 Gast bouwde in de jaren 90 al ze eigen CPU's  

nicequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Cool, ga me baas eens porren of we niet zo een ding kunnen aanschaffen das echt een gadget freakGast bouwde in de jaren 90 al ze eigen CPU's

Hoeveel had je nou in totaal betaald voor deze printer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze een uurtje, maar ben nog bezig de snelheden langzaam op te schroeven.

Meer dan noodzakelijk omdat ik een beetje een warbol ben, maar je kan tussen de 300 / 400 klaar zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoeveel had je nou in totaal betaald voor deze printer?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |