Quote hem dan ook vooralquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gvd waarom spoiler je dit niet, m'n avond
Ik zal een naar die ochtendgymnastiekshow van Max gaan: "Ik voel iets... in je knie..."quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een stand oprichten bij de Studio Voetbal fandag.
Inderdaad... is n ander topic om over AZ te pratenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gvd waarom spoiler je dit niet, m'n avond
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
wollah, kijk hoe henk die hout klooft
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke diss
Mijn pa kan dat nooit hebben in weekenden, hij wil altijd Studio Sport zien zonder ook maar iets te wetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, sommige mensen worden echt zo panisch als ze een andere tussenstand zien
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv tegen spanjolen
wat zijn t toch mogolen
Ikbklap ze op hun hoofd
wollah, kijk hoe henk die hout klooft
maar goed niet offtopic
als je zeurt, stik
En je mama is dik
Hahaha oohh dikke diss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |