nightynight snarfquote:Op maandag 12 maart 2012 23:49 schreef marbasnarf het volgende:
ech wel =P
ik ga de hondjes uitlaten en ook lekekr mn bedje in! truste!!
ja ik ga ookquote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kreeg een kusje van murnu kan ik straks heerlijk slapen
jij ging ook poesz?
is goed katjon, ik ben iig nog ff wakker.. weet ik wel zeker, of ik nu wil of nietquote:Op maandag 12 maart 2012 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik ga ookigg mn laptop uit doen
Dan moet je de loterij winnenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:49 schreef kree het volgende:
Bleegh ben alweer moe. Fulltime werken en over uurtjes maken sucks best wel.
Echt eten avondje hobby en slapen en dan morgen weer die wekker om half zeven.
Wordt er al moe van als ik eraan denk dat dit nog veertig jaar zo door moet gaan
ik ben ook nog wel ff wakkerquote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is goed katjon, ik ben iig nog ff wakker.. weet ik wel zeker, of ik nu wil of niet
welterusten alvast iig![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben ook nog wel ff wakkermaar ja dan heb ik tenminste gedaan alsof ik optijd ging slapen..
![]()
I wishquote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je de loterij winnen
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik een bank overvallen.. met mijn lieve uiterlijk zullen ze mij nooit verdenken u_u
Mag ik dan de getaway auto besturen?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik een bank overvallen.. met mijn lieve uiterlijk zullen ze mij nooit verdenken u_u
neequote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef schiphje het volgende:
Hey ik weet goeie versier tips ga naar deze site gekregen van een vriend
Doe is echt te gek
quote:
jij welquote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mag ik dan de getaway auto besturen?
Ik rij welquote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ga weg gekke spammerdquote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef schiphje het volgende:
Hey ik weet goeie versier tips ga naar deze site gekregen van een vriend
Doe is echt te gek
Dank je dan kan ik nog een keer laten zien wat ik kanquote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee
[..]ja toch
[..]
jij wel
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dank je dan kan ik nog een keer laten zien wat ik kan
beter doen ze lief, anders krab ik ze stuk met mijn scherpe nagels.. en dan niet op een plezierige manierquote:
zonde van je nagels..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
beter doen ze lief, anders krab ik ze stuk met mijn scherpe nagels.. en dan niet op een plezierige manier![]()
![]()
(*^*&^&$%^$#%#$%^%^&*^**
quote:
daar zeg je me watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat ben je toch lievvv!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter doen ze lief, anders krab ik ze stuk met mijn scherpe nagels.. en dan niet op een plezierige manier![]()
![]()
(*^*&^&$%^$#%#$%^%^&*^**
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zag net een aantal posts verwijderd geworden. De modjes in actie!
postreports maken ftw.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die spam was dat toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
weet ikquote:
dat dacht ik ook.. zijn er hier zulks rare dingen gepost ofzo?quote:
ohhh zo.. ik schrok al toen ik m'n naam lasquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en een post van rokje die die link had gequote
Ik had hem ook gequotequote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ahhhhhquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liep ik langs?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
sjeuzus ik kreeg echt hartkloppingen
Aggusjiequote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
sjeuzus ik kreeg echt hartkloppingen
mini-atoombom?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spammer foetsie van de aardbodem
Picsquote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
CocktailsSushi
Met 2 mooie vrouwen nog wel
ohhhh was jij datquote:
jaquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
erger...gewoon ge-delete...*POEF* en WEG!
Is het goed als ik mij eerst richting de bar begeef?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
i knoooooooooow i'm alone but somebody's watchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing meeeeeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezieeeeeeeeeeeeeeerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het goed als ik mij eerst richting de bar begeef?![]()
Ajuu allen!![]()
Ik ben het, samen met nog 10 andere fokkersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
i knoooooooooow i'm alone but somebody's watchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing meeeeeeeeeeeeeeee
Drink ze!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ajuu allen!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ajuu allen!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]woonden floor en sharon maar onder mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
stelletje gluurdertsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben het, samen met nog 10 andere fokkers
waar ligt dat?quote:
Sharon alleen is genoeg hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
woonden floor en sharon maar onder mijn bed
ohhh zeker zeker.. maar Floor mag ook wel, gewoon.. omdat ik verliefd op haar was vroegahquote:
ooit verliefd geweest op mannen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh zeker zeker.. maar Floor mag ook wel, gewoon.. omdat ik verliefd op haar was vroegah
ohhh dat kan ie dan wel quotenquote:
Ik doe mijn best..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh dat kan ie dan wel quoten
maar true
nou.. hoe zal ik dit eens uitleggen..quote:
neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. hoe zal ik dit eens uitleggen..
ja.. nja, althans dat dacht ik toen.. toen ik voor t eerst verliefd werd op een meisje voelde het.. compleet anders zeg maar.. en ik denk eigenlijk dat het met mannen meer een soort gevoel van dankbaarheid was dat ik verwarde met verliefdheid.. snap je?
ummmmmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. hoe zal ik dit eens uitleggen..
ja.. nja, althans dat dacht ik toen.. toen ik voor t eerst verliefd werd op een meisje voelde het.. compleet anders zeg maar.. en ik denk eigenlijk dat het met mannen meer een soort gevoel van dankbaarheid was dat ik verwarde met verliefdheid.. snap je?
Dankbaarheid in de zin van wederzijdse vriendschap, er voor elkaar zijn of dat er iemand voor je is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ok, een beetje. Alleen dankbaarheid kan ik me niet zo goed voorstellen.
ik denk ook niet dat ik het duidelijker kan maken dan dit mjaquote:
nja miss ook niet de perfecte term.. iig was het achteraf gezien meer vriendschappelijk en dat ze me es ergens mee hadden geholpen (vandaar dankbaarheid) waardoor ik mezelf verliefd waande.. zoietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ok, een beetje. Alleen dankbaarheid kan ik me niet zo goed voorstellen.
dit O.oquote:
Tieten. jakkie, nu zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sorry, moet het in een spoiler? Ik ben een beetje een newbie.
Noodles?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het woord tieten en zet gelijk de noodles opzij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Noodles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
hmmmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Ik ben stiekem ook nog een beetje verliefd op Amelie
[ afbeelding ]
Amelie Poulain natuurlijk, nitwit!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Amelie Poulain natuurlijk, nitwit!vind je het heel erg dat ik die niet ken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind je het heel erg dat ik die niet ken?
audrey tautouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Ik ben stiekem ook nog een beetje verliefd op Amelie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:11 schreef Joysa het volgende:
[..]ik bloei weer een beetje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
À la folie... pas du tout?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
audrey tautou
ik heb nog zo'n andere film van haar hier, maar ben ff de naam kwijt
foeiquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
À la folie... pas du tout?
Daar was ze zooooooo moooooooooooooooooooi.
jou hebben we altijd nodigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Ik ging mezelf spytoolen, beter gebruiken jullie voortaan Joysa ipv joy, dan hoef ik niet tussen alle happy happy joy posts te zoeken
en waarom hadden jullie me nodig vanavond?
ok okquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Ik ging mezelf spytoolen, beter gebruiken jullie voortaan Joysa ipv joy, dan hoef ik niet tussen alle happy happy joy posts te zoeken
ohwquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ok
omdat jij cruciaal bent voor dit topic
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mjoahquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]echt eh, bohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
Wat denk je van TWI in de "The Winner Is..."-topiques....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Irritant hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat denk je van TWI in de "The Winner Is..."-topiques....
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]perkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rokje is ook niet zo handig, tenzij je gericht zoektquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
hehe, valt bij kutkloon gelukkig wel mee. Maar ik gebruik die hele spytool bijna nooit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dacht je van koffiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rokje is ook niet zo handig, tenzij je gericht zoekt
true truequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dacht je van koffie
En ze spellen altijd mijn naam verkeerd.
mangetronkoffie, magnetonkoffie
Ja, zoals MKquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true true
en dan evt afkortingen nog die mensen gebruiken voor zoiets
hoe wordt jij afgekort?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true true
en dan evt afkortingen nog die mensen gebruiken voor zoiets
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dacht je van koffie
En ze spellen altijd mijn naam verkeerd.
mangetronkoffie, magnetonkoffie
o.aquote:
JHGR wil ook nog wel eens voorkomenquote:
en dat jaquote:
vind het wel knap bedachtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Koffie was al bezet, dus dan maar magnetronkoffie. Ik bedoel, hoe moeilijk is het om het woordje "magnetron" nou te spellen? De helft gebruikt dat ding zowat elke avond man
zoals het hoortquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef twi het volgende:
Shit, nu ben ik weer Audrey Tautou films aan het downloaden.
Geef mij maar Emmanuelle Marion Cotillardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zoals het hoort
Elodie Bouchez is soms ook leuk
Denken dat koen koen heetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd beter dan je naam + jaartal he
dat zou het bij mij zijn als ik Koen zou hetenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd beter dan je naam + jaartal he
Waarom heb je dan voor koen gekozen? Ben ik wel benieuwd naar hehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou het bij mij zijn als ik Koen zou heten
die ken ik niet, pic?quote:
nietquote:
ach, werd ooit op vakantie Koen genoemd, luisterde er zelfs naarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan voor koen gekozen? Ben ik wel benieuwd naar hehe
Katten horen helemaal niet te stinken, dan is er wat goed misquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Stinken jouw katten/stinkt jouw kat ook zo?
dan moet je ze/hem/haar wassenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beesten in bed!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef Joysa het volgende:
Huisdieren in bed..![]()
Ik typte eerst beesten in bed, maar dan krijg ik weer allemaal vieze opmerkingen enzo
onmogelijk idd, tenzij je een deathwish hebt of zoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet je ze/hem/haar wassen
hoewel dat bij bepaalde katten onmogelijk is
die van mij ligt er ook gewoon, geen problemen mee, gewoon de boel goed schoonhoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef Joysa het volgende:
Huisdieren in bed..![]()
Ik typte eerst beesten in bed, maar dan krijg ik weer allemaal vieze opmerkingen enzo
Volgen mij ruft dat beest gewoon veel, of stinkt ze uit dr bek.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Katten horen helemaal niet te stinken, dan is er wat goed mis
die van mij kan gewoon onder de douche hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
onmogelijk idd, tenzij je een deathwish hebt of zo
Geen dier dat bij mij in de slaapkamer komtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij ligt er ook gewoon, geen problemen mee, gewoon de boel goed schoonhouden
Hondje blijft ook gewoon zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij kan gewoon onder de douche hoor![]()
leuk vindt ze t ook niet, maar ze blijft gewoon netjes zitten
veel andere keus heb ik ook niet vanwege kattenhaters in dit huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Geen dier dat bij mij in de slaapkamer komt
Als ik dat probeer, eindigen m'n vingers los op de grond...in dunne plakjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die van mij kan gewoon onder de douche hoor![]()
leuk vindt ze t ook niet, maar ze blijft gewoon netjes zitten
same here.. ze zeurt ook.. zo heel zielig mauwenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hondje blijft ook gewoon zitten
Zn zielig hoofdje zorgt er wel voor dat ik heul erg op schiet
Zie editquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die ken ik niet, pic?
[..]
niet
Dan word het een andere verhaal. Kun je hun niet gewoon doodmaken of zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
veel andere keus heb ik ook niet vanwege kattenhaters in dit huis
toen ik nog in arnhem zat hadden we nog 2 andere katten.. daar hoefde je t ook echt niet bij te proberenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik dat probeer, eindigen m'n vingers los op de grond...in dunne plakjes
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zie editGeen idee waarom ik Emanuelle i.p.v. Marion in m'n hoofd had zitten.
wow!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Katten stinken niet. Alleen honden stinken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind mijn mama wel lief verder eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan word het een andere verhaal. Kun je hun niet gewoon doodmaken of zo?
Dat mag dan weer niet in het bureaucratische Nederland.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan word het een andere verhaal. Kun je hun niet gewoon doodmaken of zo?
En hoe! Vieze beestenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Katten stinken niet. Alleen honden stinken.
Deze wel dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Katten stinken niet. Alleen honden stinken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe! Vieze beesten
Ze vreten de stront zo van de straat
Wat is een mama?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind mijn mama wel lief verder eigenlijk
Niet haten op hondenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe! Vieze beesten
Echt, wat heb jij voor beesten man!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
katten zijn ook goor hoor, al sje niet uitkijkt eten ze hun eigen kots op
mohquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:32 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wat is een mama?Oh wacht die dingen die mama's heten zie ik nooit
![]()
komt echt niet alleen bij die van mij voor hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, wat heb jij voor beesten man!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
katten zijn ook goor hoor, al sje niet uitkijkt eten ze hun eigen kots op
Bear Grylls zou trots op ze zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe! Vieze beesten
Wat, doet jouw kat dat niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, wat heb jij voor beesten man!![]()
Gatverdamme, dat heb ik echt nog nooit zien gebeurenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
komt echt niet alleen bij die van mij voor hoor
Geen van mijn honden en ik heb er veel gehad heeft ooit poep gegetenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis waar toch? Dat heb ik meerdere honden al zien doen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[..]
Bear Grylls zou trots op ze zijn.
wees blij in dat geval.. not a pretty sightquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat heb ik echt nog nooit zien gebeuren
Ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis waar toch? Dat heb ik meerdere honden al zien doen
quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef twi het volgende:
Okee, welterusten nu! Dag, ik ga echt! Ik zweer het!
ik wil wel, maar eerst m'n pilletjon nemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben moe maar ik wil nog niet naar bed!!
NEEeeeee, laat me nou niet alleen manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil wel, maar eerst m'n pilletjon nemen
duurt nog wel ff voordat ie werkt hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NEEeeeee, laat me nou niet alleen man![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
duurt nog wel ff voordat ie werkt hoor
Heb jij daar geen pilletje voor dan??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef Chamastya het volgende:
Ik wil slapen maar ik kan niet ben bang eigenlijk om te slapen
niet bang zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef Chamastya het volgende:
Ik wil slapen maar ik kan niet ben bang eigenlijk om te slapen
nachtbraken ftwquote:
Ik ben anti-pilletjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij daar geen pilletje voor dan??
Juist en wat gebeurd er als de pillen verdwijnen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, dat was ik vroeger ook. Maar als je eenmaal geprobeerd hebt, wil je niet meer terug!!
nou, ik probeer er ook zo min mogelijk aan te komen hoor, t is nu dat t voor mij en mijn rust echt ff nodig is, amar hoop het weer zonder af te kunnen als ze straks op zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, dat was ik vroeger ook. Maar als je eenmaal geprobeerd hebt, wil je niet meer terug!!
Nederland is koploper als het om pillen gaat bij geestelijke problemen op zich niet erg maar ik zet er wel mijn vraag tekens bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, ik probeer er ook zo min mogelijk aan te komen hoor, t is nu dat t voor mij en mijn rust echt ff nodig is, amar hoop het weer zonder af te kunnen als ze straks op zijn
dan ben je de lul MAAR zolang je pillen hebt, it makes life beautiful!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:43 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Juist en wat gebeurd er als de pillen verdwijnen?
Ik dacht dat de fransen koploper waren??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nederland is koploper als het om pillen gaat bij geestelijke problemen op zich niet erg maar ik zet er wel mijn vraag tekens bij.
Ik moet nu heel diep zuchtenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dan ben je de lul MAAR zolang je pillen hebt, it makes life beautiful!!
Ik had het er toevallig vandaag nog over steeds meer Nederlanders slikken AD's en weet ik wat meer...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de fransen koploper waren??
Had je dan last van nachtmerries of zo eerst? Of gewoon slapeloosheid?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, ik probeer er ook zo min mogelijk aan te komen hoor, t is nu dat t voor mij en mijn rust echt ff nodig is, amar hoop het weer zonder af te kunnen als ze straks op zijn
dat sowieso, mgoed merk wel echt dat t helpt.. alleen: als ik zonder doe is t nog steeds t zelfde.. maar ja, dat ligt ook aan mezelf, dat zou ik zelf "onder de knie" moeten krijgen.. gaan die pillen me niet bij helpen.. t is slechts dat ik er fitter door ben op t moment maar okquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nederland is koploper als het om pillen gaat bij geestelijke problemen op zich niet erg maar ik zet er wel mijn vraag tekens bij.
Ik ben met mijn AD gestopt maar gebruik nu nog 3 medicijnen (was dus 4).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik had het er toevallig vandaag nog over steeds meer Nederlanders slikken AD's en weet ik wat meer...
Ik snap het wel maar ik wil zulke pillen niet in huis vooral niet omdat ik weet hoe ze werken en en wat erin zitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat sowieso, mgoed merk wel echt dat t helpt.. alleen: als ik zonder doe is t nog steeds t zelfde.. maar ja, dat ligt ook aan mezelf, dat zou ik zelf "onder de knie" moeten krijgen.. gaan die pillen me niet bij helpen.. t is slechts dat ik er fitter door ben op t moment maar ok
mooie dromen juist, maar de realiteit is helaas t tegenovergestelde.. en als ik dan wakker werd van zo'n droom kwam ik dus idd niet meer in slaap de 1e paar uur, dus keimoe op m'n werkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je dan last van nachtmerries of zo eerst? Of gewoon slapeloosheid?
Pieker je veel dan??
t is ook gigantische troep wat je in je lichaam laat, i knowquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar ik wil zulke pillen niet in huis vooral niet omdat ik weet hoe ze werken en en wat erin zit
Toch hoop ik dat je er eens vanaf kunt komen en zonder die pillen gewoon kunt leven, Tot die tijd zul je wel moetenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben met mijn AD gestopt maar gebruik nu nog 3 medicijnen (was dus 4).
Maar ik heb ze dan ook echt nodig, anders verander ik in een ADD autist
Ik hoop het ook. Dat ik stopte met mijn AD lag dan ook aan iets anders, maar ik greep de gelegenheid aan om meteen een stoppoging te wagenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat je er eens vanaf kunt komen en zonder die pillen gewoon kunt leven, Tot die tijd zul je wel moeten
Bij mij is het gewoon dat ik mijn gevoelens niet wil laten onderdrukken door een pil of mensen, Liever die nachtmerries over hem en alles erom heen dan dat het onderdrukt word.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Dat ik stopte met mijn AD lag dan ook aan iets anders, maar ik greep de gelegenheid aan om meteen een stoppoging te wagen
zo, pilletje begint in te kickenquote:
Mijn gevoelens waren gewoon dermate kut en destructief, ik was juist blij dat ik even niets hoefde te voelen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:51 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon dat ik mijn gevoelens niet wil laten onderdrukken door een pil of mensen, Liever die nachtmerries over hem en alles erom heen dan dat het onderdrukt word.
Ziet er goed uit! Ik neem nog een snelle borerelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:52 schreef Barbusse het volgende:
En oh ja, een wat oudere foto, maar het is nu te donker voor een fatsoenlijke:
[ afbeelding ]
Goedenacht jullie![]()
ik vind die "nachtmerries" ok hoor, die kan ik wel handelen.. maar als het betekent dat ik daardoor nog nauwelijks in staat ben om mijn werk te doen.. nja.. iets met 2 evilsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:51 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon dat ik mijn gevoelens niet wil laten onderdrukken door een pil of mensen, Liever die nachtmerries over hem en alles erom heen dan dat het onderdrukt word.
Nee?quote:
Nee, maar de drank zo welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo, pilletje begint in te kicken
Snap ik, Ben overigens ook vrij destructief want ik neem ook geen pijnstillers volgens de artsen ben ik een ramdebielquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn gevoelens waren gewoon dermate kut en destructief, ik was juist blij dat ik even niets hoefde te voelen!
hmmm ziet er goed uitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:52 schreef Barbusse het volgende:
En oh ja, een wat oudere foto, maar het is nu te donker voor een fatsoenlijke:
[ afbeelding ]
Goedenacht jullie![]()
Ik ga heul nie slapen, ik ga verder drinken met twee heul mooie damesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm ziet er goed uit
trusten barb![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:53 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Snap ik, Ben overigens ook vrij destructief want ik neem ook geen pijnstillers volgens de artsen ben ik een ramdebiel
Doe ze de groetjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga heul nie slapen, ik ga verder drinken met twee heul mooie dames![]()
JA JIJ WELquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga heul nie slapen, ik ga verder drinken met twee heul mooie dames![]()
e.o.a homeopatisch middel dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:55 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Het is meer dat ze niet snappen dat ik de pijn niet wil verlichten met pillen
Ligt er ook aan hoeveel last je er van hebt. Bij mij is het zo dat ik die medicatie nodig had om überhaubt stabiel te kunnen zijn voor een langere tijd. Ik had steeds inzinkers zeg maar. Nu functioneer ik redelijk stabiel!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:55 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Het is meer dat ze niet snappen dat ik de pijn niet wil verlichten met pillen
Ik vind die homeopatische slaapmiddelen/kalmeringsmiddelen nou niet bepaald indrukwekkend. Kan me best voorstellen dat dat voor pijnstillers net zo isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
e.o.a homeopatisch middel dan?
zelf ook tijden aan de AD gezeten hoor.. gelukkig is het nu re-de-lijk stabiel bij me doorgaans en ben blij dat ik er vanaf benquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel last je er van hebt. Bij mij is het zo dat ik die medicatie nodig had om überhaubt stabiel te kunnen zijn voor een langere tijd. Ik had steeds inzinkers zeg maar. Nu functioneer ik redelijk stabiel!
Zal ik doenquote:
Eentje is Zweeds-Amerikaans, de ander is Maltees-Italiaans. Beiden zijn OHNOMM NOMM NOMMquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JA JIJ WELme jelly
mgoed, drinkze dan![]()
Weed valt daar niet onder toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
e.o.a homeopatisch middel dan?
Ik heb vandaag heel netjes aangeven dat er een dag komt dat ik er niet meer ben door eigen toedoen, Zoals dat zo mooi heet ik leg me neer bij mij lot en ondertussen geniet ik nog een beetjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel last je er van hebt. Bij mij is het zo dat ik die medicatie nodig had om überhaubt stabiel te kunnen zijn voor een langere tijd. Ik had steeds inzinkers zeg maar. Nu functioneer ik redelijk stabiel!
hmm ja, ik weet t niet.. mja je zou het evt altijd eens kunnen proberenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind die homeopatische slaapmiddelen/kalmeringsmiddelen nou niet bepaald indrukwekkend. Kan me best voorstellen dat dat voor pijnstillers net zo is
Ja ik ook. AD's zijn nogal libidokillersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zelf ook tijden aan de AD gezeten hoor.. gelukkig is het nu re-de-lijk stabiel bij me doorgaans en ben blij dat ik er vanaf ben
wrijf t er maar in jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik doen
[..]
Eentje is Zweeds-Amerikaans, de ander is Maltees-Italiaans. Beiden zijn OHNOMM NOMM NOMM![]()
Dus houdoe and such, ik ga wat doen
daar heb ik nooit echt last van gehad trouwens lol.. raar ehquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook. AD's zijn nogal libidokillers
Wiet heeft weer een heel eigen scala aan bijwerkingen. 1 van de prettigste vind ik dan ook dat het misselijkheid onderdrukt!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:59 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Weed valt daar niet onder toch?
[..]
Ik heb vandaag heel netjes aangeven dat er een dag komt dat ik er niet meer ben door eigen toedoen, Zoals dat zo mooi heet ik leg me neer bij mij lot en ondertussen geniet ik nog een beetje
Bij mij neemt het echt een paar minuten de pijn weg en dat is wel prettig kan ik vertellenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wiet heeft weer een heel eigen scala aan bijwerkingen. 1 van de prettigste vind ik dan ook dat het misselijkheid onderdrukt!
dan liever hasj, ik reageer slecht op wietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wiet heeft weer een heel eigen scala aan bijwerkingen. 1 van de prettigste vind ik dan ook dat het misselijkheid onderdrukt!
Misschien hebben vrouwen daar gewoon minder last van? Mijn libido is altijd al fantastisch geweest, ook toen ik AD's gebruikte (was wel minder), alleen ik kwam zowat niet meer klaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wrijf t er maar in ja
have fun![]()
[..]
daar heb ik nooit echt last van gehad trouwens lol.. raar eh![]()
nja zal ook wel verschillen van persoon tot persoon denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien hebben vrouwen daar gewoon minder last van? Mijn libido is altijd al fantastisch geweest, ook toen ik AD's gebruikte (was wel minder), alleen ik kwam zowat niet meer klaar
Ik heb last van autisme, dat is ook niet te genezen. Maar je moet er gewoon het beste van maken vind ik!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef Chamastya het volgende:
Het jammere vind ik bijvoorbeeld dat ik geestelijk nooit meer zal genezen dat lichamelijk boeit me niet eens zo.
mja sowieso niet.. MET of zonder pillen zal het geestelijk altijd zo blijven, al is het maar een beetjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef Chamastya het volgende:
Het jammere vind ik bijvoorbeeld dat ik geestelijk nooit meer zal genezen dat lichamelijk boeit me niet eens zo.
dat dus.. bipolaire stempel opgedrukt gekregen hierzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb last van autisme, dat is ook niet te genezen. Maar je moet er gewoon het beste van maken vind ik!Hoe moeilijk dat soms ook kan zijn
Snap ik..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb last van autisme, dat is ook niet te genezen. Maar je moet er gewoon het beste van maken vind ik!Hoe moeilijk dat soms ook kan zijn
Ik heb PTSS gerelateerd al heel mijn leven nou ja vanaf kinds af aan hoe leg ik het uit...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja sowieso niet.. MET of zonder pillen zal het geestelijk altijd zo blijven, al is het maar een beetje
het is iets waar jij (en ik.. en anderen met ons) mee moeten leren leven..
gewoon een hobby er bij nemen, maar nooit die hobby opgevenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien moet ik maar eens een andere hobbie gaan zoeken. Vrouwen als hobbie gaat een beetje lastig als je niet over een (gewillig) slachtoffer beschikt -_-
Ik heb last van een psychische dreun die ik 3 jaar geleden heb opgelopen en ben zelfs nu nog steeds bezig dat te verwerken. Dat is een proces van de lange adem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Snap ik..
[..]
Ik heb PTSS gerelateerd al heel mijn leven hoe leg ik het uit...
je moet het niet uitleggen denk ik.. tenzij toevallig het onderwerp eens ter sprake komt..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Snap ik..
[..]
Ik heb PTSS gerelateerd al heel mijn leven nou ja vanaf kinds af aan hoe leg ik het uit...
Ik leef met meerdere in een hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb last van een psychische dreun die ik 3 jaar geleden heb opgelopen en ben zelfs nu nog steeds bezig dat te verwerken. Dat is een proces van de lange adem.
Misschien moet ik dat dan maar doen. Heel vreemd, maar voor iemand met autisme heb ik altijd wisselende hobbies gehad. Vrouwen heb ik best laat pas ontdekt zeg maarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon een hobby er bij nemen, maar nooit die hobby opgeven
t is ook (denk ik) iets waar je je aandacht op moet vestigen voor je t echt kunt ontdekkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat dan maar doen. Heel vreemd, maar voor iemand met autisme heb ik altijd wisselende hobbies gehad. Vrouwen heb ik best laat pas ontdekt zeg maar
Klopt! Alleen is in mijn geval het zo overheersend, het houdt me zowat continu bezig. Eigenlijk voel ik me bijna nooit normaal. Nog gekker, ik kan echt mezelf zijn als ik met iemand vrij heb ik ontdekt...en nu wil ik meerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet het niet uitleggen denk ik.. tenzij toevallig het onderwerp eens ter sprake komt..
ik praat er vrijwel ook niet over, want ik krijg dan voor mezelf zo'n idee dat ik mijn "ziekte" leef, zeg maar.. daar heb ik geen behoefte aan
Klopt maar las de liefde van je leven en steun toevertrouw sterft word het lastig en vergeet niet familia heb ik dan weer niet je kan nergens heen zeg maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet het niet uitleggen denk ik.. tenzij toevallig het onderwerp eens ter sprake komt..
ik praat er vrijwel ook niet over, want ik krijg dan voor mezelf zo'n idee dat ik mijn "ziekte" leef, zeg maar.. daar heb ik geen behoefte aan
Dat klopt ook wel, maar na ruim 3 jaar niks nada zilch word ik het wel een beetje beu moet ik zeggen. Op een gegeven moment word je het wachten beu en wil je weer verder met je leven of zo. Ik weet nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t is ook (denk ik) iets waar je je aandacht op moet vestigen voor je t echt kunt ontdekken
maar laat het zeker niet varen zou ik zeggen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Alleen is in mijn geval het zo overheersend, het houdt me zowat continu bezig. Eigenlijk voel ik me bijna nooit normaal. Nog gekker, ik kan echt mezelf zijn als ik met iemand vrij heb ik ontdekt...en nu wil ik meer
beide punten zijn enigszins herkenbaar en/of begrijpelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Klopt maar las de liefde van je leven en steun toevertrouw sterft word het lastig en vergeet niet familia heb ik dan weer niet je kan nergens heen zeg maar.
da's waar, mja "wachten" werkt sowieso niet natuurlijk.. merk het zelf ook.. zit ook weer op iets van vastigheid te wachten en t gebeurd niet.. en altijd als ik mezelf "betrap" op "het hoeft niet meer" dan komt er ineens een vlam opduikenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar na ruim 3 jaar niks nada zilch word ik het wel een beetje beu moet ik zeggen. Op een gegeven moment word je het wachten beu en wil je weer verder met je leven of zo. Ik weet niet
Om heel eerlijk te zijn ben ik in een kort jaar gewoon mijn vrienden kwijtgeraakt en dat heeft wel een bepaalde impact omdat ik alleen bij hun gewoon kon zijn wie ik wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
beide punten zijn enigszins herkenbaar en/of begrijpelijk
damnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:15 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik in een kort jaar gewoon mijn vrienden kwijtgeraakt en dat heeft wel een bepaalde impact omdat ik alleen bij hun gewoon kon zijn wie ik was
Dat kan natuurlijk wel zo zijn, maar zolangzaamaan hoeft het van mij gewoon niet meer. En als het dan gebeurt, moet ik weer zo snel omschakelen, en dat kan ik niet snel genoeg of het gaat alweer uit. Zo ging het steeds weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's waar, mja "wachten" werkt sowieso niet natuurlijk.. merk het zelf ook.. zit ook weer op iets van vastigheid te wachten en t gebeurd niet.. en altijd als ik mezelf "betrap" op "het hoeft niet meer" dan komt er ineens een vlam opduiken
omschakelen hoeft denk ik niet.. iets met "just let it happen"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel zo zijn, maar zolangzaamaan hoeft het van mij gewoon niet meer. En als het dan gebeurt, moet ik weer zo snel omschakelen, en dat kan ik niet snel genoeg of het gaat alweer uit. Zo ging het steeds weer.
Ik zie mezelf geen lange relatie hebben omdat de ander mij niet genoeg tijd geeft
|Ik moet dan gewoon omschakelen naar het idee dat ik een ander heb. Een relatie vergt ook energie weet je, je moet er veel extra tijd en aandacht in stoppen. En daarvoor moet ik omschakelen maar mijn wederhelfd wou dat steeds te snel en voor ik echt kon omschakelen hadden ze zoiets van "hier gaat niks meer gebeuren...NEXT" en dat was het dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omschakelen hoeft denk ik niet.. iets met "just let it happen"
but i get your point
Ok, trusten!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mgoed, lieve heren.. ik ga dan nu toch echt plat, want ik kan m'n toetsen nog nauwelijks vinden en blijf aan het backspacen
welterusten voor wanneer jullie er aan toe zijn![]()
Is hier ook hoor daarom heb ik best een hekel aan dan NL homo's omdat ze gewoon niet de tijd nemen en er gelijk op willen duiken en behoorlijk kunnen pushen omdat ze zo graag willenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel zo zijn, maar zolangzaamaan hoeft het van mij gewoon niet meer. En als het dan gebeurt, moet ik weer zo snel omschakelen, en dat kan ik niet snel genoeg of het gaat alweer uit. Zo ging het steeds weer.
Ik zie mezelf geen lange relatie hebben omdat de ander mij niet genoeg tijd geeft
Bij mij ging het ook altijd snel. Voor ik het wist zat ik er midenin en voor ik het wist, was het weer overquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:23 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Is hier ook hoor daarom heb ik best een hekel aan dan NL homo's omdat ze gewoon niet de tijd nemen en er gelijk op willen duiken en behoorlijk kunnen pushen omdat ze zo graag willen
Trusten Rokje!
Ik ben er van overtuigd dat als je met elkaar er lang over doet tot je zover komt dat je ook echt een relatie met die persoon hebt er een betere basis ligt dan dat je na een paar weken/maanden al met iemand in relatie gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij ging het ook altijd snel. Voor ik het wist zat ik er midenin en voor ik het wist, was het weer over
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vandaag moet ik voor je duimen toch?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik.Ohai murSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Mensen die niet in de 80's geboren zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef Joysa het volgende:
Ik zag een vriendin van me iemand feliciteren met de kleine op facebook, dus ik ging even foto's kijken
Staat er dit: Geboren op 12 maart 1994 ... holy jezus
Mensen die geboren zijn in de jaren 80 mogen nu wel kindjes krijgen. Iemand van 1994 nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:00 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mensen die niet in de 80's geboren zijn
Tokkies doen niet andersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mensen die geboren zijn in de jaren 80 mogen nu wel kindjes krijgen. Iemand van 1994 niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |