nightynight snarfquote:Op maandag 12 maart 2012 23:49 schreef marbasnarf het volgende:
ech wel =P
ik ga de hondjes uitlaten en ook lekekr mn bedje in! truste!!
ja ik ga ookquote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kreeg een kusje van murnu kan ik straks heerlijk slapen
jij ging ook poesz?
is goed katjon, ik ben iig nog ff wakker.. weet ik wel zeker, of ik nu wil of nietquote:Op maandag 12 maart 2012 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik ga ookigg mn laptop uit doen
Dan moet je de loterij winnenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:49 schreef kree het volgende:
Bleegh ben alweer moe. Fulltime werken en over uurtjes maken sucks best wel.
Echt eten avondje hobby en slapen en dan morgen weer die wekker om half zeven.
Wordt er al moe van als ik eraan denk dat dit nog veertig jaar zo door moet gaan
ik ben ook nog wel ff wakkerquote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is goed katjon, ik ben iig nog ff wakker.. weet ik wel zeker, of ik nu wil of niet
welterusten alvast iig![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben ook nog wel ff wakkermaar ja dan heb ik tenminste gedaan alsof ik optijd ging slapen..
![]()
I wishquote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je de loterij winnen
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik een bank overvallen.. met mijn lieve uiterlijk zullen ze mij nooit verdenken u_u
Mag ik dan de getaway auto besturen?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik een bank overvallen.. met mijn lieve uiterlijk zullen ze mij nooit verdenken u_u
neequote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef schiphje het volgende:
Hey ik weet goeie versier tips ga naar deze site gekregen van een vriend
Doe is echt te gek
quote:
jij welquote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mag ik dan de getaway auto besturen?
Ik rij welquote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ga weg gekke spammerdquote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef schiphje het volgende:
Hey ik weet goeie versier tips ga naar deze site gekregen van een vriend
Doe is echt te gek
Dank je dan kan ik nog een keer laten zien wat ik kanquote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee
[..]ja toch
[..]
jij wel
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dank je dan kan ik nog een keer laten zien wat ik kan
beter doen ze lief, anders krab ik ze stuk met mijn scherpe nagels.. en dan niet op een plezierige manierquote:
zonde van je nagels..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
beter doen ze lief, anders krab ik ze stuk met mijn scherpe nagels.. en dan niet op een plezierige manier![]()
![]()
(*^*&^&$%^$#%#$%^%^&*^**
quote:
daar zeg je me watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat ben je toch lievvv!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter doen ze lief, anders krab ik ze stuk met mijn scherpe nagels.. en dan niet op een plezierige manier![]()
![]()
(*^*&^&$%^$#%#$%^%^&*^**
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zag net een aantal posts verwijderd geworden. De modjes in actie!
postreports maken ftw.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die spam was dat toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
weet ikquote:
dat dacht ik ook.. zijn er hier zulks rare dingen gepost ofzo?quote:
ohhh zo.. ik schrok al toen ik m'n naam lasquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en een post van rokje die die link had gequote
Ik had hem ook gequotequote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ahhhhhquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liep ik langs?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
sjeuzus ik kreeg echt hartkloppingen
Aggusjiequote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
sjeuzus ik kreeg echt hartkloppingen
mini-atoombom?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spammer foetsie van de aardbodem
Picsquote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
CocktailsSushi
Met 2 mooie vrouwen nog wel
ohhhh was jij datquote:
jaquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
erger...gewoon ge-delete...*POEF* en WEG!
Is het goed als ik mij eerst richting de bar begeef?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
i knoooooooooow i'm alone but somebody's watchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing meeeeeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezieeeeeeeeeeeeeeerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het goed als ik mij eerst richting de bar begeef?![]()
Ajuu allen!![]()
Ik ben het, samen met nog 10 andere fokkersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
i knoooooooooow i'm alone but somebody's watchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing meeeeeeeeeeeeeeee
Drink ze!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ajuu allen!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ajuu allen!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]woonden floor en sharon maar onder mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
stelletje gluurdertsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben het, samen met nog 10 andere fokkers
waar ligt dat?quote:
Sharon alleen is genoeg hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
woonden floor en sharon maar onder mijn bed
ohhh zeker zeker.. maar Floor mag ook wel, gewoon.. omdat ik verliefd op haar was vroegahquote:
ooit verliefd geweest op mannen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh zeker zeker.. maar Floor mag ook wel, gewoon.. omdat ik verliefd op haar was vroegah
ohhh dat kan ie dan wel quotenquote:
Ik doe mijn best..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh dat kan ie dan wel quoten
maar true
nou.. hoe zal ik dit eens uitleggen..quote:
neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. hoe zal ik dit eens uitleggen..
ja.. nja, althans dat dacht ik toen.. toen ik voor t eerst verliefd werd op een meisje voelde het.. compleet anders zeg maar.. en ik denk eigenlijk dat het met mannen meer een soort gevoel van dankbaarheid was dat ik verwarde met verliefdheid.. snap je?
ummmmmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. hoe zal ik dit eens uitleggen..
ja.. nja, althans dat dacht ik toen.. toen ik voor t eerst verliefd werd op een meisje voelde het.. compleet anders zeg maar.. en ik denk eigenlijk dat het met mannen meer een soort gevoel van dankbaarheid was dat ik verwarde met verliefdheid.. snap je?
Dankbaarheid in de zin van wederzijdse vriendschap, er voor elkaar zijn of dat er iemand voor je is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ok, een beetje. Alleen dankbaarheid kan ik me niet zo goed voorstellen.
ik denk ook niet dat ik het duidelijker kan maken dan dit mjaquote:
nja miss ook niet de perfecte term.. iig was het achteraf gezien meer vriendschappelijk en dat ze me es ergens mee hadden geholpen (vandaar dankbaarheid) waardoor ik mezelf verliefd waande.. zoietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ok, een beetje. Alleen dankbaarheid kan ik me niet zo goed voorstellen.
dit O.oquote:
Tieten. jakkie, nu zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sorry, moet het in een spoiler? Ik ben een beetje een newbie.
Noodles?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het woord tieten en zet gelijk de noodles opzij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Noodles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
hmmmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Ik ben stiekem ook nog een beetje verliefd op Amelie
[ afbeelding ]
Amelie Poulain natuurlijk, nitwit!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |