Got a secretquote:
9 keer klaarkomen niet of was het meer?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vrouwen poepen niet
[..]
idd dat is het
[..]
ik niet bedoel je? of...
eh? O.oquote:
jij weet alles al u_uquote:
Alleen jammer van die ttquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy is een vuile lapohunter.
Wel een lieve lapohunter.
ik ga dit niet helemaal mee lezen heur.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en ineens was joy terug, blij verrast
Alle mensen zonder seksleven hier jaloers makenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
ach, mijn seksleven mag best op fok
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave
9 x.. meer niet achter elkaar, da's vermoeiendquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 keer klaarkomen niet of was het meer?
hier ook trustequote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef STING het volgende:
Ja het is weer mooi geweest, trusten allemaal
Bij mij ook alleen laatste tijd niet echt. Spanningen denk ikquote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, zo ver ben ik niet heen.
[..]
Bij mij steekt het af en toe de kop op.
ja hey, don't blame mequote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik ga dit niet helemaal mee lezen heur.
Is het zo erg hier?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en met de helft van dit topic lol
hap hap.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had een leukere tt bedacht dan, maar ik wou de lapo niet per sé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle mensen zonder seksleven hier jaloers maken
Awwwquote:
Dat snap ik, ik geloof dat ik van niet nader te noemen foksters getallen van boven de 10 heb gehoordquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
9 x.. meer niet achter elkaar, da's vermoeiend
Niet?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef STING het volgende:
Ja het is weer mooi geweest, trusten allemaal
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
hap hap.En ik twijfelde al, damned toch de verkeerde weer gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk je dat we hier zitten?quote:
dat vind ik serieus knap dan.. mja het zal idd kunnenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik geloof dat ik van niet nader te noemen foksters getallen van boven de 10 heb gehoord
jij post gewoon maar wat in't rond hequote:
jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij post gewoon maar wat in't rond he
spam postcount +1 hequote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn nu eenmaal moeilijk te verzadigenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik serieus knap dan.. mja het zal idd kunnen
Mm nee maar ik vergeet vaak de quote functie te gebruiken en ik ben niet zo'n snelle typerdquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo is het maar net u_uquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo is het maar net u_u
beter knuffelen
Allesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze scheldkannonade van Loki weet.
Spoonen. Ik wil de grote lepel zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo is het maar net u_u
beter knuffelen
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo is het maar net u_u
beter knuffelen
Oke beantwoord eerst deze vraagquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
mag ik een samenvatting van de afgelopen 1,5 uur... was douchen en aan de telefoon =p
Samenvatting:quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
mag ik een samenvatting van de afgelopen 1,5 uur... was douchen en aan de telefoon =p
quote:
taart, eten, seks, nu knuffelenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
knuffelen is fijn jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind knuffelen nog altijd heel veel fijner dan seks.
seks is viesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
Hoe vaak op een dag kom jij klaar snarf?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
eh... ok, heb meer samenvatting nodig nu hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenvatting:
Seks.
En jij schijnt te gaan daten met mij.
Haha dat wilde ik ook vragen maar dat durfde ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak op een dag kom jij klaar snarf?
quote:
eh... niet eens 1x per dag... saai en eenzaam ben ik he =pquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak op een dag kom jij klaar snarf?
Nee joh, gewoon meerollen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... ok, heb meer samenvatting nodig nu haha
Ik las het en dacht, ik help je wel even.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat wilde ik ook vragen maar dat durfde ik niet
Je record dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... niet eens 1x per dag... saai en eenzaam ben ik he =p
Er zijn er zat die je kunnen helpen met dat probleemquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... niet eens 1x per dag... saai en eenzaam ben ik he =p
Thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las het en dacht, ik help je wel even.
das niet iets wak bijhou... ben ik de enige die GEEN klaar-kom tabel bij hou in mn agenda..?quote:
Geheel in de lijn des Fok!s voel ik me nu eigenlijk geroepen om me te beroepen op schier bovenmenselijke prestatiesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
En nu de mannen als we toch bezig zijn?
Ik 4
ik denk het, hoe kun je dat nou doenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das niet iets wak bijhou... ben ik de enige die GEEN klaar-kom tabel bij hou in mn agenda..?
Meerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
En nu de mannen als we toch bezig zijn?
Ik 4
Dus geen snarf blackbook? Jammerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das niet iets wak bijhou... ben ik de enige die GEEN klaar-kom tabel bij hou in mn agenda..?
Mijn administratie is ook een puinhoop hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier jijquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat past niet meer in dit topic
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat past niet meer in dit topic
Hoeveel meer?quote:
Klikquote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn administratie is ook een puinhoop hoor
Respectquote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Het was in een dag toch he, 24uur? 8 keer
Knuffelen is echt heel fijnquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind knuffelen nog altijd heel veel fijner dan seks.
dat jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Knuffelen is echt heel fijn![]()
Dat mis ik denk ik nog 't meeste
Ik ben verliefd op twi en Barbusse is een lekker ding (check foboquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... ok, heb meer samenvatting nodig nu haha
Een mens heeft liefde nodigquote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Knuffelen is echt heel fijn![]()
Dat mis ik denk ik nog 't meeste
twi is dan ookquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op twi en Barbusse is een lekker ding (check fobo)
Die van moeraskat heb ik al gechecked, maar zij heeft freaky ogen!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eh.... linkje...?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! ga niet mijn poesz dissen ehquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die van moeraskat heb ik al gechecked, maar zij heeft freaky ogen!![]()
Ga zelf kijken dan, word er helemaal para van!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! ga niet mijn poesz dissen eh
Ow effe checkenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik weet heel goed hoe poesz er uit zietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga zelf kijken dan, word er helemaal para van!
Euh, dank uquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt t dat er maar 1 foto is..?quote:
wat?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yup.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet heel goed hoe poesz er uit ziet![]()
ok, dan weet ik dak niet verder hoef te zoeken naar een "next" pijltjequote:
Dank u.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Niet mijn typ maar kan me voorstellen dat je wel wat aandacht krijgt
niks omquote:
hoe komen jullie aan al die info ?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf, je stond trouwens op film op FOKtv.
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan al die info ?
waar kan ik dat soort dingen en die fotoboeken vinden..?
Dat proberen ze ook nooit te laten merken...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank u.En aandacht? Mwoah, ik klaag niet maar het is niet zo dat vrouwen in katzwijm vallen als ik binnen kom lopen hoor.
Op de frontpage.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan al die info ?
waar kan ik dat soort dingen en die fotoboeken vinden..?
This is so hot.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks omover te doen hoor
jij iig niet
morningbreathquote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de frontpage.
FOK!tv - Special Deluxe Extended Platinum Collectors Director's Cut Edition
En fotoboek staat bij iedere post. Kijk maar rechtsboven in mijn post.
[..]
This is so hot.
quote:
Die filmquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf, je stond trouwens op film op FOKtv.
Deze ziet er uit als een dronken brit of zoquote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef Chamastya het volgende:
Kijk als zoiets nu voor de deur zou staan zou ik er geen nee tegen zeggen als het karakter ook leuk is natuurlijk.
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze ziet er uit als een dronken brit of zo
heus welquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks omover te doen hoor
jij iig niet
Je ziet me er tussen uit glippenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Morningpunani.
[..]
Wt is er mis mee?
Dronken Brittenquote:
NEE MEVROUWTJEquote:
touchéquote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Morningpunani.
[..]
Wt is er mis mee?
Sorry, ik herken je kont (nog) niet. Is me niet opgevallen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet me er tussen uit glippen
Mijn kont wordt gewoon gefilmd
Dronken Britse mannenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dronken BrittenDronken stijlloze promiscue Britse meisjes
Waarom denk je dat ik 'm in 1080p heb gedownload?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet me er tussen uit glippen
Mijn kont wordt gewoon gefilmd
Ik val niet op mannen, maar zowel mannelijk als vrouwelijk valt er qua stijl en gedrag veel aan te merken op Brittenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dronken Britse mannenMeisjes weet ik niet ik houd nu eenmaal niet van vis
je zite me toch weglopen met Intronic naar de wcquote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik herken je kont (nog) niet. Is me niet opgevallen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm in 1080p heb gedownload?
Dat ben ik wel met je eens hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar zowel mannelijk als vrouwelijk valt er qua stijl en gedrag veel aan te merken op Britten
jaja nu is er dus bewijs dat je met m wegsniekt =pquote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je zite me toch weglopen met Intronic naar de wc
[..]
Ik moest plassenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja nu is er dus bewijs dat je met m wegsniekt =p
Er is in de WC-hokjes ook nog gefilmd, maar die filmpjes heeft Sunnie alleen naar mij ge-DMt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja nu is er dus bewijs dat je met m wegsniekt =p
nou die koffie zegt dat ik freaky ogen hebquote:
je hoofdfoto neem ik aanquote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou die koffie zegt dat ik freaky ogen hebik vraag me af waar dat vandaan komt
Die foto in je fobo van die vrouw met getekende ogen op haar handen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie alleen dat je een raar huispak hebt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ow ik dacht mn eigen ogenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Er is in de WC-hokjes ook nog gefilmd, maar die filmpjes heeft Sunnie alleen naar mij ge-DMt.
Dat is mijn bron van inkomsten.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik dacht al wat doet die camera daar boven in de hoek
dan had ie met mij te maken gehadquote:
mijn ogen zijn open.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan had ie met mij te maken gehad
jouw ogen, srsly!
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jouw ogen, srsly!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies ja
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Doe eens foto dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jouw ogen, srsly!
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
zie onder mijn spoilerquote:
Das Moeraskat ja heul niequote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
zie onder mijn spoiler
heb ik toch net gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
ja trek eens een blik open met foto's van mijn ogen rokje
ik sliep met mn bril op, anders kon ik niet zien wat ik aan't dromen wasquote:Op maandag 12 maart 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb ik toch net gedaan![]()
mijn prive verzameling die ik maakte toen je sliep met open ogen hou ik natuurlijk voor mezelf
ok ik lolde, ik geef het toequote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik sliep met mn bril op, anders kon ik niet zien wat ik aan't dromen was
klikquote:
Beloofd!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
ik post alleen een feauteau als jullie beloven hem niet te quoten.
nu twi nogquote:
Tuurlijk doen we dat nietquote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
ik post alleen een feauteau als jullie beloven hem niet te quoten.
Ik ben zo blij dat ze naar Nederland komenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lekker liedjon twi
* JijHebtGeenRokje houdt vol spanning het topic in de gaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer was dat? k denk niet dat ik kan, maar wie weetquote:Op maandag 12 maart 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ze naar Nederland komen
En dit is eigenlijk nog maar een kutversie van het liedje
23 April in Amsterdam (Bitterzoet)quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wanneer was dat? k denk niet dat ik kan, maar wie weet
das echt ja. vraag maar aan rokjequote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje rooie ogen heb je. Is die kleur groen wel echt?
wsl niet danquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Red-eye_effectquote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje rooie ogen heb je. Is die kleur groen wel echt?
teveel tekstquote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Red-eye_effect
Ouchquote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef KeimpeHart het volgende:
Dit is echt heel slecht..
Situatie, meisje vraagt een vriend van mij of-ie nog meegaat volgende keer. Ze plaats een bericht op z'n wall:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef KeimpeHart het volgende:
Situatie, meisje vraagt een vriend van mij of-ie nog meegaat volgende keer. Ze plaats een bericht op z'n wall:
[ afbeelding ]
Als je daar al van gaat blozenquote:
als je echt wilt..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef Chamastya het volgende:
Ik wil eigenlijk ook naar Frankrijk maar gene auto en rijbewijs [meer]Al ga ik wel denk ik
dank je, nu heb ik een oogsoaquote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaquote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
ghehehe ... t was toch een vriendschappelijk etentje =pquote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
Lul, dat heb ik ook nog staan. Nu wil ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
hmmm 1 glas Southern Comfort op de maandagavond is al genoeg om het hier te snel te vinden gaan
ohja.. ik had me verheugd op safari.... pff.... mn geheugen =pquote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Lul, dat heb ik ook nog staan. Nu wil ik.
nederlands graagquote:
Faxie wil je vast wel meenemen naar de Beekse Bergen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja.. ik had me verheugd op safari.... pff.... mn geheugen =p
Das dan weer een beetje privéquote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je echt wilt..
mja hoezo niet meer?
[..]
dank je, nu heb ik een oogsoa
ghehehe safari als in "lekker glaasje alcohol"quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Faxie wil je vast wel meenemen naar de Beekse Bergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e glas smaaktequote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Lul, dat heb ik ook nog staan. Nu wil ik.
ok okquote:
I snapte den garp en raisde hem, hihi.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe safari als in "lekker glaasje alcohol"
waaromquote:
En weet je voor korte stukken maakt het me niet zoveel uit maar als ik in Frankrijk gepakt word dan heb ik toch wel een probleemquote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ok![]()
m'n eaugen prikken, het komt vast door dat plaatje van net
ja behoorlijk ja.. ander vervoer geen optie?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef Chamastya het volgende:
[..]
En weet je voor korte stukken maakt het me niet zoveel uit maar als ik in Frankrijk gepakt word dan heb ik toch wel een probleem
Vliegtuig en trein absoluut niet, De fiets zou kunnen of lopendquote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja behoorlijk ja.. ander vervoer geen optie?
MK wilde uitleg.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarommn eigen pupil is al rood zat
dr is maar 1 MKquote:
whihiquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik toch nog een publiek van 1.
[..]
Dan doe je jezelf tekort hoor meiske.
FFFUUUUUUUUUU BRENG ME EEN TVquote:
Heb je geen TV wat is dat nouquote:Op maandag 12 maart 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUU BRENG ME EEN TV
nee hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik toch nog een publiek van 1.
[..]
Dan doe je jezelf tekort hoor meiske.
quote:
Ja, ik heb mental support nodigquote:
Dat zou pas een Griekse tragedie van epische proporties zijnquote:
ja, beneden.. maar da's te ver wegquote:
er staat toch "ik heb wel een rokje"quote:
*aai over je bolletje*quote:Op maandag 12 maart 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb mental support nodig![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:34 schreef twi het volgende:
MaKiHoooonomm nomm nommSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het serieuze topic is om de hoek.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoorik doe mezelf nks tekort
misschien doe ik MK iets tekort. maar mezelf niet
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:34 schreef twi het volgende:
MaKiHMMM ETENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nvmquote:Op maandag 12 maart 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
ok jullie missen weinig... gaat over de obsessie: "geile oude oma's"
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Vandaar dat tijnbrein ineens zo stil is.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
ok jullie missen weinig... gaat over de obsessie: "geile oude oma's"
Oehquote:
hoe lang nog?quote:
is daar ook een hempje van?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat tijnbrein ineens zo stil is.
ik zie t woord "eten" !!! =Dquote:
je maakt het wel erg moeilijk hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er staat toch "ik heb wel een rokje"
Nog 24 minuten tot cocktail en/of whisky tijdquote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe lang nog?
[..]
is daar ook een hempje van?
eten is echt zulks een verleidelijk woordquote:
ja maar......... sadglnglstdh;gopdsquote:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO you can do itquote:Op maandag 12 maart 2012 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog 24 minuten tot cocktail en/of whisky tijd
ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe lang nog?
[..]
is daar ook een hempje van?
als je aankomt.... moet je afvallen (of grotere broek kopen)quote:Op maandag 12 maart 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
Godver, nu wil ik naar Hugo´s, maar hun keuken is al gesloten als ik aankom
wil wel met jou mee :$quote:Op maandag 12 maart 2012 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja.
want je mag alleen maar met de enige echte MK mee als je dat shirt aan hebtmensen die mij kennen weten waar ik het over heb
in de MK?quote:
Dan ga ik liever met die andere, die doet niet zo moeilijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja.
want je mag alleen maar met de enige echte MK mee als je dat shirt aan hebtmensen die mij kennen weten waar ik het over heb
maakt mij niet uitquote:Op maandag 12 maart 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ga ik liever met die andere, die doet niet zo moeilijk.
stap maar in danquote:
mag ik m eerst roze spuiten?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
stap maar in dan
[ afbeelding ] de mini cooper s mk uit 69
Oh, kut. Dat verandert de zaakquote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
stap maar in dan
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik m eerst roze spuiten?
Wat een klein ding is het ook daar pas ik dus niet fatsoenlijk inquote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
stap maar in dan
o?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:41 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wat een klein ding is het ook daar pas ik dus niet fatsoenlijk in
..... i guess that's a noquote:
hooiquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
..... i guess that's a no
* JijHebtGeenRokje stapt gauw in voor ze klappen krijgt
stiekem alleen bijrijderskant van buiten roze spuiten, met beetje geluk ziet hij dat niet =pquote:Op maandag 12 maart 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
..... i guess that's a no
* JijHebtGeenRokje stapt gauw in voor ze klappen krijgt
er zit kinderslot op de deuren.. IT'S A TRAPquote:
je noemt mk nu toch geen hij eh?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stiekem alleen bijrijderskant van buiten roze spuiten, met beetje geluk ziet hij dat niet =p
hij? WAT?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stiekem alleen bijrijderskant van buiten roze spuiten, met beetje geluk ziet hij dat niet =p
oeps... sorry MKquote:Op maandag 12 maart 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je noemt mk nu toch geen hij eh?
maar wel goed idee idd
wat doe ik fout... das al de zoveelste user die mij een 'hij' noemt..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je noemt mk nu toch geen hij eh?
maar wel goed idee idd
Owkeeeequote:Op maandag 12 maart 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je aankomt.... moet je afvallen (of grotere broek kopen)
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ons kindje. Murderkat.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feliquote:
komt omdat "kat" mannelijk isquote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat doe ik fout... das al de zoveelste user die mij een 'hij' noemt..
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ons kindje. Murderkat.![]()
![]()
[ afbeelding ]
you got balls :$quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat doe ik fout... das al de zoveelste user die mij een 'hij' noemt..
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je niet kennen. Ja, ze bestaan!
dr staat een vrouwtje voorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt omdat "kat" mannelijk is
moeraspoes, zou duidelijker zijn, voor autistjes zoals ik =p
voor mij ook.. morgen weer optijd eruit 6 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |