Got a secretquote:
9 keer klaarkomen niet of was het meer?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vrouwen poepen niet
[..]
idd dat is het
[..]
ik niet bedoel je? of...
eh? O.oquote:
jij weet alles al u_uquote:
Alleen jammer van die ttquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy is een vuile lapohunter.
Wel een lieve lapohunter.
ik ga dit niet helemaal mee lezen heur.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en ineens was joy terug, blij verrast
Alle mensen zonder seksleven hier jaloers makenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
ach, mijn seksleven mag best op fok
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave
9 x.. meer niet achter elkaar, da's vermoeiendquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
9 keer klaarkomen niet of was het meer?
hier ook trustequote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef STING het volgende:
Ja het is weer mooi geweest, trusten allemaal
Bij mij ook alleen laatste tijd niet echt. Spanningen denk ikquote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, zo ver ben ik niet heen.
[..]
Bij mij steekt het af en toe de kop op.
ja hey, don't blame mequote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik ga dit niet helemaal mee lezen heur.
Is het zo erg hier?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en met de helft van dit topic lol
hap hap.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had een leukere tt bedacht dan, maar ik wou de lapo niet per sé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle mensen zonder seksleven hier jaloers maken
Awwwquote:
Dat snap ik, ik geloof dat ik van niet nader te noemen foksters getallen van boven de 10 heb gehoordquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
9 x.. meer niet achter elkaar, da's vermoeiend
Niet?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef STING het volgende:
Ja het is weer mooi geweest, trusten allemaal
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
hap hap.En ik twijfelde al, damned toch de verkeerde weer gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk je dat we hier zitten?quote:
dat vind ik serieus knap dan.. mja het zal idd kunnenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik geloof dat ik van niet nader te noemen foksters getallen van boven de 10 heb gehoord
jij post gewoon maar wat in't rond hequote:
jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij post gewoon maar wat in't rond he
spam postcount +1 hequote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn nu eenmaal moeilijk te verzadigenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik serieus knap dan.. mja het zal idd kunnen
Mm nee maar ik vergeet vaak de quote functie te gebruiken en ik ben niet zo'n snelle typerdquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo is het maar net u_uquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo is het maar net u_u
beter knuffelen
Allesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze scheldkannonade van Loki weet.
Spoonen. Ik wil de grote lepel zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo is het maar net u_u
beter knuffelen
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo is het maar net u_u
beter knuffelen
Oke beantwoord eerst deze vraagquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
mag ik een samenvatting van de afgelopen 1,5 uur... was douchen en aan de telefoon =p
Samenvatting:quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
mag ik een samenvatting van de afgelopen 1,5 uur... was douchen en aan de telefoon =p
quote:
taart, eten, seks, nu knuffelenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
knuffelen is fijn jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind knuffelen nog altijd heel veel fijner dan seks.
seks is viesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
Hoe vaak op een dag kom jij klaar snarf?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!
eh... ok, heb meer samenvatting nodig nu hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenvatting:
Seks.
En jij schijnt te gaan daten met mij.
Haha dat wilde ik ook vragen maar dat durfde ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak op een dag kom jij klaar snarf?
quote:
eh... niet eens 1x per dag... saai en eenzaam ben ik he =pquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak op een dag kom jij klaar snarf?
Nee joh, gewoon meerollen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... ok, heb meer samenvatting nodig nu haha
Ik las het en dacht, ik help je wel even.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat wilde ik ook vragen maar dat durfde ik niet
Je record dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... niet eens 1x per dag... saai en eenzaam ben ik he =p
Er zijn er zat die je kunnen helpen met dat probleemquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... niet eens 1x per dag... saai en eenzaam ben ik he =p
Thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las het en dacht, ik help je wel even.
das niet iets wak bijhou... ben ik de enige die GEEN klaar-kom tabel bij hou in mn agenda..?quote:
Geheel in de lijn des Fok!s voel ik me nu eigenlijk geroepen om me te beroepen op schier bovenmenselijke prestatiesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
En nu de mannen als we toch bezig zijn?
Ik 4
ik denk het, hoe kun je dat nou doenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das niet iets wak bijhou... ben ik de enige die GEEN klaar-kom tabel bij hou in mn agenda..?
Meerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
En nu de mannen als we toch bezig zijn?
Ik 4
Dus geen snarf blackbook? Jammerquote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das niet iets wak bijhou... ben ik de enige die GEEN klaar-kom tabel bij hou in mn agenda..?
Mijn administratie is ook een puinhoop hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier jijquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat past niet meer in dit topic
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat past niet meer in dit topic
Hoeveel meer?quote:
Klikquote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn administratie is ook een puinhoop hoor
Respectquote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Het was in een dag toch he, 24uur? 8 keer
Knuffelen is echt heel fijnquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind knuffelen nog altijd heel veel fijner dan seks.
dat jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Knuffelen is echt heel fijn![]()
Dat mis ik denk ik nog 't meeste
Ik ben verliefd op twi en Barbusse is een lekker ding (check foboquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... ok, heb meer samenvatting nodig nu haha
Een mens heeft liefde nodigquote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Knuffelen is echt heel fijn![]()
Dat mis ik denk ik nog 't meeste
twi is dan ookquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op twi en Barbusse is een lekker ding (check fobo)
Die van moeraskat heb ik al gechecked, maar zij heeft freaky ogen!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eh.... linkje...?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! ga niet mijn poesz dissen ehquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die van moeraskat heb ik al gechecked, maar zij heeft freaky ogen!![]()
Ga zelf kijken dan, word er helemaal para van!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! ga niet mijn poesz dissen eh
Ow effe checkenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die van moeraskat heb ik al gechecked, maar zij heeft freaky ogen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |